Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Viestiketju alueella 'Äidit alle 20v' , aloittaja hannele, 20.04.2006.

1. titja

titja Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.03.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    olin 15. ja siihen aikaan tunsin itseni jo vanhaksi koska ystäväni oli naiskennellu jo vuosia aikasemmin.
    olinhan minä kaveripiirin pilkka. viimeinen neitsyt mutta en tahtonut sitä ihan ensimmäisen kiimaisen kollin kanssa tehdä vaan yhden tietyn pojan jonka sitten sainkin itselleni napattua.

2. buff

buff Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.03.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. Rippa

Rippa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.03.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huh huh kyllä tuntuu hullulle lukea, että moni on menettänyt neitsyytensä joskus 13 vuotiaana. Ja osaa ei muka edes kaduta. Itsellä se meni 16 vuotiaana ja silloinkaan en ollut siihen todellakaan valmis, vaan liian humalassa, että olisin saanut tapahtunutta estettyä. Kaduttaa siis. Toivon, että olisi mennyt vasta silloin kun ensimmäisen kerran seurustelemaan aloin eli 17-18 vuotiaana. Mutta minkäs tyhmyydelleen voi :D

4. Epa_88

Epa_88 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.10.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Taisin olla 16 tai 17, ja kaduttaa se miksi juuri sen jätkän kanssa :D Oli pannut jo varmaan kaikki kylän teinit sillon.

5. Suvi87

Suvi87 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.03.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    12-vuotiaana ja oli aivan liian aikasin. Liikuin silloin itseäni vanhempien kanssa (15-18 v.) ja ne jokaviikonloppuset kännit oli sillon tosi kova juttu ja tunsin itteni niin aikuiseks että! Yhellä tämmösellä ryyppyreissulla päätin sitten hypätä sänkyyn yhen samassa porukassa liikkuneen vanhemman kundin kanssa. Niin tillintallin olin kun ties mitä olin ottanut etten muista juurikaan yhtään mitään koko touhusta mutta veikkaan että melkoista kohellusta ollut.. Nykyään vaan hävettää miten tyhmä sitä on joskus ollut ja vielä kuvitellut olevansa "kova muija" :D

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi