Minkä ikäiset lapset juo teillä kahvia?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Tiiteni harmaana, 25.03.2012.

1. vierailija

vierailija Vieras

Aloitin kahvinjuonnin 9v iässä ja nyt minulla on diabedes ja joudun syömään metrofemiä!

2. vierailija

vierailija Vieras

3. vierailija

vierailija Vieras

Ei JUMA AUTA! Ootteks nyt tosissaan?!? K-18 kaikki kofeiini juomat?!? Kyl teidän päissään on jotain vikaa. Se olis OK, jos olis K-12. MUTTA EI HERRA JESTAS K-18.

4. Slwkdk

Slwkdk Vieras

Mitäs kumman lapsia teillä on, kun alkaa hörppimään kahvia jo 3 vuoden iässä :D?

Itte ainakin aloin juomaan kahvia kun olin noin 12. Nyt oon 15 ja sama rata jatkuu...

5. vierailija

vierailija Vieras

Minä aloitin 12 vuotiaana ja nyt juonut jo reilut 30 vuotta päivittäin. Ei diabedesdä.

6. vierailija

vierailija Vieras

Mun lapset nyt 11 ja 9 molemmat juo kahvia 11v poika liittää ainakin 2 kuppia päivässä ja 9v tyttölle riittää se yks aamun ite juon aamulla ja töiden jälkeen

7. Ellimaar

Ellimaar Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    2 018
    Mä oon itse juonut kahvia myös niin pienestä etten edes muista milloin ekan kerran, 10 vuotiaana join jo monta kertaa päivässä ja keitin ite kahvia, enkä koe että siitä haittaa olisi ollut mutta mistäs sen tietää millainen olisin ollut jos en olisi juonut. Itse oon miettinyt kyllä minkä ikäisenä olisi sopiva kun henk.koht. mielestäni kahvi ei ole lasten juoma enkä ole omista lapsista vielä edes 7v:n antanut maistaa kahvia, ovat kyllä pyytäneet mutta en ole antanut. Ehkä se 14-15v ylöspäin olisi ok.

8. Ei helvata! Kyllä suomalainen täytyy totuttaa kahviin jos tuttipulloiässä.

9. vierailija

vierailija Vieras

(y)

Näin minäkin sen aloitin, tuttipullosta.
    Ainut mikä olisi hyvä jättää pois kahvista, on sokeri. Siihen vaadittiin itseltäkin 24 vuotta, että kykenin juomaan kahvin ilman makeutusta.

Välillä on ollut taukoja kahvittelussa esim. raskauden aikana sekä vuorotyössä ollessani noin kaksi vuotta.
    Ja kappas vain, sosiaalinen painostus iski joka helvatan kyläpaikassa kahvipöydässä. Niin, kahvipöydässä, ei mehu-, vesi- tai maito pöydässä. Eli suomalaiset on kahvikansaa, teen juonti hyväksytään korvikkeena ajoittain.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri