minkä ikäiset lapset on siinä vaaleassa äp haalarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
öy mutta siis meneekö siihen uuteen vaaleaaseen...tiedän vanhemmat on isompia ja vuoden ikäset mahtuu siihen.....mutat tämä uusin haalari.
Tää viimevuoden haalari on samaa kokoa kun tämän vuoden. Mulla käytössä kaks haalaria. Toinen kapphallin 74 puku ja toinen tää äp puku ja se on isompi kuin toi 74.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
toppahaalarissako? meidän poika syntyi 6.4. ja tänä talvena oli äp:n toppahaalari alkutalven käytössä. se kun jäi pieneksi, otettiin käyttöön kokoa 74 oleva haalari ja nyt sekin on jo kohta kittana :headwall:
Oho. Meillä on 31.3. syntynyt tyttö ja 74 senttiset toppahaalarit käytössä ja on oikein sopivia, vähän reiluhkojakin. Pakkauksen haalari myös sopii, 2003 mallia
 
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
öy mutta siis meneekö siihen uuteen vaaleaaseen...tiedän vanhemmat on isompia ja vuoden ikäset mahtuu siihen.....mutat tämä uusin haalari.
Veikkaan, että meidän tyttö mahtuu siihen 08 haalariin ensi talvena hyvin, syntyi lokakuussa siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
öy mutta siis meneekö siihen uuteen vaaleaaseen...tiedän vanhemmat on isompia ja vuoden ikäset mahtuu siihen.....mutat tämä uusin haalari.
Tää viimevuoden haalari on samaa kokoa kun tämän vuoden. Mulla käytössä kaks haalaria. Toinen kapphallin 74 puku ja toinen tää äp puku ja se on isompi kuin toi 74.
:eek: no mä vertasin meidän koon 74 haalaria ja tuota vuoden 07 äp-haalaria lahkeet alas käännettyinä ja se äp oli pienempi ihan hitusen. ja nyt pitääkin jo metsästää koon 80 pukua.

lapset kasvaa niin eri tavalla mutta kyllä ap:n vauva ens talvena siihen pukuun mahtuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Meidän tyttö syntyi 3.4 ja nyt on käytössä äp toppahaalari ja menee kyllä koko talven!
onks teidän neiti minkä kokoinen? jätkä on meinaan pitkä ja hoikka ja se haalari jäi pieneksi jo reippaasti ennen joulua...
8kk neuvolassa oli 70cm ja 8,2kg. Mut siitähän on nyt jo 1kk aikaa. Veikkaisin et olis nyt 72cm ja 8,5kg
 
vieras
Meillä 10kk 74-senttinen vauva ja vaalea haalari sopii. Siinä on kyllä pitkät hihat ja lahkeet, mutta olka-haara-mitta alkaa olla nafti, varsinkin jos vaippa on kastunut pulleaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
toppahaalarissako? meidän poika syntyi 6.4. ja tänä talvena oli äp:n toppahaalari alkutalven käytössä. se kun jäi pieneksi, otettiin käyttöön kokoa 74 oleva haalari ja nyt sekin on jo kohta kittana :headwall:
Oho. Meillä on 31.3. syntynyt tyttö ja 74 senttiset toppahaalarit käytössä ja on oikein sopivia, vähän reiluhkojakin. Pakkauksen haalari myös sopii, 2003 mallia
ne vanhemmat on isompia :/ siis esikoinen syntyi vuonna 2006 eli sai haalarin pakkauksesta 2005 ja se oli isompi kuin tämä seuraava.

ja tuo poika on tosiaan pitkä ja hoikka, just piti siirtyä vaatteissakin kokoon 80, 74 haalari mahtuu just ja just mutta lahkeet alkaa olla vähän lyhyet ja torso ei mahdu kauaa puvun sisään.
 
UHU
Ei mahdu!
Meillä tyttö syntyi 31.3 viime vuonna ja vaalee äp haalari oli liian pieni jo syksyllä!
Vanhempien pakkausten haalarit mahtui vielä kuukausi sitten. Nyt on jo vieläkin isompi hankittuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Meidän tyttö syntyi 3.4 ja nyt on käytössä äp toppahaalari ja menee kyllä koko talven!
onks teidän neiti minkä kokoinen? jätkä on meinaan pitkä ja hoikka ja se haalari jäi pieneksi jo reippaasti ennen joulua...
8kk neuvolassa oli 70cm ja 8,2kg. Mut siitähän on nyt jo 1kk aikaa. Veikkaisin et olis nyt 72cm ja 8,5kg
jep, meidän poika taitaa olla samanpituinen. mutta kai se on sitten eri mallinen kun on noin iso heitto vaatekoossa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
öy mutta siis meneekö siihen uuteen vaaleaaseen...tiedän vanhemmat on isompia ja vuoden ikäset mahtuu siihen.....mutat tämä uusin haalari.
Tää viimevuoden haalari on samaa kokoa kun tämän vuoden. Mulla käytössä kaks haalaria. Toinen kapphallin 74 puku ja toinen tää äp puku ja se on isompi kuin toi 74.
:eek: no mä vertasin meidän koon 74 haalaria ja tuota vuoden 07 äp-haalaria lahkeet alas käännettyinä ja se äp oli pienempi ihan hitusen. ja nyt pitääkin jo metsästää koon 80 pukua.

lapset kasvaa niin eri tavalla mutta kyllä ap:n vauva ens talvena siihen pukuun mahtuu :)
Juu näin on. Se lienee mahdoton ennustaa onko sopiva vai pieni. Mut eikös teillä ole kestot käytössä? Ne tarvii enemmän tilaa? Vai vaikuttaako haalarissa? Minkä kokoinen teidän poitsu on?
 
öh

minun 1v tasan neidille ei ole mahtunut moneen kuukauteen.. koko on siis siinä 68cm, mutta eräälle samanpituiselle pojalle kyllä menee, koska hällä lyhyt selkä ja pitkät raajat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Juu näin on. Se lienee mahdoton ennustaa onko sopiva vai pieni. Mut eikös teillä ole kestot käytössä? Ne tarvii enemmän tilaa? Vai vaikuttaako haalarissa? Minkä kokoinen teidän poitsu on?
viimeksi oli 70cm ja 7440g. nyt on ottanut jonkun spurtin 2kk lusikkalakosta huolimatta koska just mä vasta nuo koo 74 vaatteet otin esille.

ei ne kestot niin paljoa vaikuta, ihan saman kokoiset vaatteet on päällä kertsitkin jalassa. ainoastaan siinä vaiheessa kun siirrytään koosta toiseen, on vähän väljemmät vaatteet kertsit jalassa kuin kestoissa.
 

Yhteistyössä