minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

kahjus
kynä pysyy juuri ja juuri. siis hieman painovoiman altistamat :) koko nyt imetyksen aikana c-d, normaalisti b. pehmeät vaaleanpun. nännipihalla ja omasta mielestä pienehköt nännit. Eivät ole aina pystyssä mutta kun ovat niin tissit vetäytyy kiinteiksi ja nänni tulee suuremmaksi. nännit erittäin herkät kosketukseen. tämä koko on uhkeampi mutta itse tykkään enemmän omasta b kupista koska helpompi urheilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
oi, tuollaiset nännit ovat juuri ihanat!!! tosi ihanaa katsella, kun pääsisi vielä koskemaan tai jopa nuolaisemaan.
No voi tsiisös mään (tai ainakin oletan sun olevan mies...), ajatteleppa jos osuis omalle kohdalles, eli sulla olis jatkuva heijari - mopo keulis, niin että kaikki muut housut paitsi verkkarit ahistais ja niitä et vois pitää taas kun seisokki olis kun puolijoukkueteltta. Et varmaan dikkais, eikä sulle varmaan kovin moni kissa sanois et bomchikawauwau! Hä? Eli nännit sojossa on kiva olla kammarin hämyssä ja siinä se. Eikä mun munkkeja muuten kuka vaan pääse nuolemaan!
:LOL: Mistä sitä tietää...
 
pohjantähdenalla
Hmmmm.. Mulla kynä ei pysy,elikkäs kait sitä pitäs olla tyytyväinen,mut nää on kans semmoset patalappumallii ja imetyksien kutistamat :kieh: Mulla oli ennen 80B ja nyt juuri A,et silleen.. Mitäs miehet oisitte mieltä muovauksesta? Siis en puhu silikoneista vaan ihan etrinnat muovattais uudelleen terhakoimmiksi? Onko se se tabu,joka nostaa miehen karvat pystyyn?
 
Nyt raskausaikana c-kuppia tyrkkää, mut antaas olla kun lopetan imettämisen...AA- kokoiset KETUNNOKAT!
Kuudes raskaus ja aina ollu sama homma...
No, se on vaan tyydyttävä kohtaloon ja etittävä jotain minikokoisia push upeja...
 

Yhteistyössä