minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

Kaikki tisut on ihania! Näin tissimiehenä niitä vois katsella ja kosketella vaiks koko päivän. Mut jos pitäis valita sellaiset tisut, jotka olis 10 +. Niin sit mielellään kokoa b tai isompi. Hiukan roikkuvat eli ei mitkään pystyt teinitisut. Sit mielellään isot nännipihat. NAM NAM :p
 
Yleensä sanoisin, että kaikenlaiset, mutta pakko tunnustaa sellaiset c-kokoiset kiihottavimmiksi. Mutta ylipäätään vaikeaa on tehdä eroa. Terhakat nännit ja sopivan kokoinen piha. Siinäpä se. Kun saa näykkiä ja hartaasti imeä... Ja nainen huokaa. Se on palkinto
 
Vaalea misu
Tuntemattomien katseet ei haittaa, mutta yhden tutun miehen tuijotus on kyllä saanut nolostumaan. Ja kun oma nainen on vielä ihan hmmm...miten sen nyt sanoisi vähämuotoinen. No, ei ole mun vikani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:33 Vaalea misu kirjoitti:
Tuntemattomien katseet ei haittaa, mutta yhden tutun miehen tuijotus on kyllä saanut nolostumaan. Ja kun oma nainen on vielä ihan hmmm...miten sen nyt sanoisi vähämuotoinen. No, ei ole mun vikani.
Tässäpä kysymys Vaalealle misulle ja muillekin: onko miehen katseen valahtaminen rinnoille kiihottavaa, mukavaa vai noloa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:49 Miro kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:33 Vaalea misu kirjoitti:
Tuntemattomien katseet ei haittaa, mutta yhden tutun miehen tuijotus on kyllä saanut nolostumaan. Ja kun oma nainen on vielä ihan hmmm...miten sen nyt sanoisi vähämuotoinen. No, ei ole mun vikani.
Tässäpä kysymys Vaalealle misulle ja muillekin: onko miehen katseen valahtaminen rinnoille kiihottavaa, mukavaa vai noloa?
Kyllähän se kiihottavalta tuntuu. Mutta nyt puhun vain omasta puolestani! ;)
 
Vaalea misu
No mua ei kyllä kiihota, mutta tulee kiva, kehräävä olo. Mä nyt olen niin tottunut noihin katseisiin! :p No, tuo äskeinen oli ihan huumorilla...

Noi katseet lähinnä hymyilyttää, mutta tosiaan, jos tuttu heittää silmäyksiä, niin se on kyllä sorry no bonus!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 11:07 nahis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:37 fjonga kirjoitti:
jos mä vaihdan profiiliin mun tissikuvan?
tosin voin sanoo et ne on tyhjät siwankassit vain :snotty:
Hei mut mikä vika siwan kasseissa ;) Mulla kans taitaa olla sellaiset,tai no sanotaan puoleksitäydet :LOL:
onhan siellä toki yksi rusina painona :xmas:
mun mielestä siwaa ei vain arvosteta tarpeeksi :ashamed: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:49 Miro kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:33 Vaalea misu kirjoitti:
Tuntemattomien katseet ei haittaa, mutta yhden tutun miehen tuijotus on kyllä saanut nolostumaan. Ja kun oma nainen on vielä ihan hmmm...miten sen nyt sanoisi vähämuotoinen. No, ei ole mun vikani.
Tässäpä kysymys Vaalealle misulle ja muillekin: onko miehen katseen valahtaminen rinnoille kiihottavaa, mukavaa vai noloa?

riippuu katsojasta. jos mielyttää itseäni katsoja niin kiihottaa jossei mielytä nii ällöttää/nolottaa ...
 

Yhteistyössä