Minkä lasket pettämiseksi ?

No hmm.. monimutkainen juttu. Pettäminen varsinaisessa merkityksessä on mulle toisen kanssa makaamista/sekstailua. Mutta luottamuksen pettämistä voi olla muukin. Suuteleminen yms. lasken kyllä vähintäänkin epäilyttäväksi puuhaksi.. Suukko poskelle ei oo paha tosin riippuu hieman pusun sävystä... Mies on tiukempi ja näkee pettämisenä vaikka mitä... :p
 
Hmm. Sellaista että toi menisi ihastumaan syvästi johonkin toiseen ja alkaisi tapailla sitä meidän yhteisen ajan uhalla. Muuta en laske pettämiseksi mitä sitä ennen saattaisi tapahtua. Vapaasta suhtautumisestani huolimatta toi mies ei rieku tuolla kylillä vaan on mun kanssa, kun meillä samat jutut arjessa :heart:

En oikein osaa olla mustis. Jos osaisin niin varmaan laskisin suutelut ym. pettämiseksi. En usko että toi ikinä lähtisi ja jättäisi mut. Kohta meillä on sitä paitsi vauvakin.
 
aivan.. .
Entäs henkinen pettäminen? Kumppani on ns. välinpitämätön, itsekäs, ajattelematon jne. ? Mielestäni se on jopa pahempaa kuin "fyysinen" pettäminen. t: nim. kummankin kokeneena.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
se että tekee puolison selän takana jotain semmosta mitä ei uskalla puolisolle kertoa. :whistle: ja nimenomaan jonkun toisen kaa.
juuri näin!

:wave:
Jokseenkin samaa mieltä.
Yhdyn myös tähän mielipiteeseen !!!!
Ja tarkentaisin, että toisen naisen suuteleminen on minulle jo pettämistä, vaikka sen kertoisikin. Kyllä jos toista suutelee, tuntee tätä kohtaan muutakin kuin kaveruutta tai haluaa siltä jotain muutakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
se että tekee puolison selän takana jotain semmosta mitä ei uskalla puolisolle kertoa. :whistle: ja nimenomaan jonkun toisen kaa.
Juuri näin. Jos on tarve salailla niin se on pettämistä. Ihan sama mulle siinä vaiheessa suutelisko suulle/ poskelle tms. kun luottamus ja avoimuus on suhteemme kantava voima.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Spaulding:
Mielestäni pettäminen on sitä että tekee tai sanoo jotain jollekkin toiselle jota ei muuten sanoisi tai tekisi jos puoliso olisi läsnä.
Samaa mieltä varauksin. Siis tietyistä asioista ei voi puhua puolisolle mutta voi kaverille.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
se että tekee puolison selän takana jotain semmosta mitä ei uskalla puolisolle kertoa. :whistle: ja nimenomaan jonkun toisen kaa.
Juuri näin. Jos on tarve salailla niin se on pettämistä. Ihan sama mulle siinä vaiheessa suutelisko suulle/ poskelle tms. kun luottamus ja avoimuus on suhteemme kantava voima.
just tätä hain. mun mielestä myös nettiseksi ja se et on haku päällä on myös pettämistä. jonkin sortin ainakin. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aivan.. .:
Entäs henkinen pettäminen? Kumppani on ns. välinpitämätön, itsekäs, ajattelematon jne. ? Mielestäni se on jopa pahempaa kuin "fyysinen" pettäminen. t: nim. kummankin kokeneena.
Tuo ei ole mielestäni pettämistä. Aivan kuten toisten suuteleminen vaimon nähden ei ole pettämistä, koska siinä ei salailla toiselta mitään. Pahasti se on siitä huolimatta tehty.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aivan.. .:
Entäs henkinen pettäminen? Kumppani on ns. välinpitämätön, itsekäs, ajattelematon jne. ? Mielestäni se on jopa pahempaa kuin "fyysinen" pettäminen. t: nim. kummankin kokeneena.
Tuo ei ole mielestäni pettämistä. Aivan kuten toisten suuteleminen vaimon nähden ei ole pettämistä, koska siinä ei salailla toiselta mitään. Pahasti se on siitä huolimatta tehty.
:eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
se että tekee puolison selän takana jotain semmosta mitä ei uskalla puolisolle kertoa. :whistle: ja nimenomaan jonkun toisen kaa.
joo, näin... pieni siveetön ajatus ei vielä ole pettämistä, mutta teot, kyllä.. ja itse sen tietää.. mikä ei kestä päivänvaloa, on pettämistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
se että tekee puolison selän takana jotain semmosta mitä ei uskalla puolisolle kertoa. :whistle: ja nimenomaan jonkun toisen kaa.
Juuri näin. Jos on tarve salailla niin se on pettämistä. Ihan sama mulle siinä vaiheessa suutelisko suulle/ poskelle tms. kun luottamus ja avoimuus on suhteemme kantava voima.
just tätä hain. mun mielestä myös nettiseksi ja se et on haku päällä on myös pettämistä. jonkin sortin ainakin. :whistle:
On joo, todellakin.

 

Yhteistyössä