Minkä näköinen nainen kiihottaa?

Täällä palstalla on aika hiljaista mutta kokeillaanpas... :)
Eli minkä näköinen nainen teitä miehiä kiihottaa? Pitääkö aina olla hoikka ja hyväkroppainen, pitkätukkainen jne...
Itse "olin" sellainen vielä muutama vuosi sitten ja minulle kävi niin kuin monelle muullekin että kun naimisiin mentiin niin nätisti sanottuna "rupsahdin" :ashamed: Eli vähän on tuota ylipainoa ja kroppa ei muutenkaan entisensä. Tästä mies jaksaa mua muistuttaa JOKA PÄIVÄ, että kyllä sun pitäis laihtua ja tökkii mahaani ja muistelee sitä kun olin niin nätti ja hoikka sillon joskus ja se tuntuu HELVETIN PAHALLE. Tiedän mieheni rakastavan mua ja muistuttaa siitäkin useasti mutta silti tuntuu että hän rakastaisi hiukkasen enemmän jos olisin kauniimpi.... :ashamed:
No nyt tämän kaiken seurauksena päätin laihduttaa itteni taas semmoseksi kuin olin ja minä PERKELE NÄYTÄN miehelleni että siihen pystyn....
Katotaan mitä mies siihen sitten tuumaa kun se nätti tyttö taas kuoriutuu täältä "löysän" alta ja muutkin alkaa kattelemaan....Hohhoijaa, nyt meni ehkä jo vähän asian vierestä mutta ymmärsitte ehkä pointin.... :saint: :saint:
 
Nainen, joka kantaa vartaloaan naisellisesti ja ryhdikkäästi. Pitää vartalostaan kohtuullisen hyvää huolta ja tuo asiallisesti (ehkä joskus hieman eroottisemminkin) esille omat naiselliset piirteensä.

On oma itsensä, persoona, keskustelee ja puhuu aktiivisesti oman kantansa esille tuoden.

Tuo naiselliset piirteensä esille myos puolisolleen, myös kotona.

Samaa edellyttäisin mieheltäkin - miehisyyttä korostaen -toki.
 

Yhteistyössä