Minkälaista teidän läheisyys on parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Jos sitä on. Meillä ei oo ollenkaan. Oon monesti oikein porannu kuinka haluisin että mies sanoo tuu mun kainaloon tai kiusottelis mua. Aina minä joka yritän tehdä sitä, sit jos sanotaan mee pois ni en mee enää hetkeen. Silti mies sanoo rakastavansa. Oon valmis eroomaan tämän takia, löytää ihan erinlaisen suhteen missä toinen otetaan huomioon.
 
Onnekas kai
Meillä aika tuore (1,5v) parisuhde. Aamu alkaa silityksellä (jommalta kummalta, sit kun on noustu niin halataan. Päivisin halaillaan, istutaan sohvalla vierekkäin, suukotellaan (ei mitään kielareita). Illalla ollaan kainalossa kunnes tulee uni, joskus nukahdetaan käsikäteen.

Minä taas harmittelen, että ei suudella kunnolla ja kiihkeästi, ja rakastelua on vain n.2-4 viikon välein.. Eli murheensa kullakin :)
 
meillä...
meillä 14 v kestänyt parisuhde...

yleensä meillä on seksiä parin viikon ajan kuusta enemmän, voi olla sillon päivittäin.. sit voi olla 1-2 vkoa hiljasempaa, mun hormoonien mukaan :)

iltaisin pidetään käsistä kiinni kun nukahdetaan.. pitkin päivää suukotellaan ja tosi paljon puristellaan toisiamme :D mennään aina välillä piiloon kourimaan ja lääppimään ja kuiskaillaan tuhmia... yleensä pari tuntia illalla aina istutaan sylikkäin sohvalla... en mä voi ees kävellä portaita sen edellä ilman että sen käsi on mun perseellä... joten aika ällöttäviä ollaan kai muiden mielestä....
 
Flirttaillaan, halaillaan, pussaillaan, saa läpsiä pepullekin tms. kyhnätään kainalossa sohvalla, toisinaan käsi kädessä ulkosalla. Seksi myös kuuluu parisuhteeseemme.

Sanoisin että meidän läheisyyttä kuvaa sanat leikkimielisyys ja huumori todella hyvin. 5v. takana ja vieläkin pörrää perhoset vatsanpohjassa kuten ensihuumankin aikana :heart:
 
Meillä on yli 20v. yhteiseloa takana ja varsinkin mies on kova leikillään taputtelemaan ja rutistelemaan :xmas: Muutenkin on minun mielestä meillä sellaista hellyyttä ja kiusoittelua..seksiä ei ehkä niin usein kun mies haluais:ashamed:ja tietenkin noi lapset vähän rajoittaa ..
 
Halaillaan ja pussataan, kosketetaan toisiamme ohimennen,taputellaan , läpsitään pepulle
ja rutistellaan.
Ollaan vieretysten tai mie miehen kainalossa, käsi kädessä, silitellään toisiamme hiuksista,
selästä yms, mie rapsuttelen miehen partaa tai hyväilen poskea. :D
Myös seksi kuuluu meillä parisuhteeseen.
Monesti nukutaan lusikka- asennossa ja miehen kädet miun ympärillä ja mie pidän kättä miehen kädellä.
7 vuotta naimisissa ja yhdessä n 9 vuotta.

Mies lähettää miulle usein töihin pusu ja halausviestin. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
"tiipii"
Meillä mies on se läheisyyden tuoja pääasiassa! Hän jaksaa aina olla mua halimassa ja paijaamassa; ei aamua, ettei hän pusuttelisi ennen töihin lähtöä, ja aina erotessa tai nukkumaan mennessä.. Ja laittelee tekstareita, kuinka rakastaa tai kuinka ihana olen; soittaessaan kutsuu rakkaaksi.. Itse olen jonkinsortin tunnevammainen ja tosi vaikeaa sanallisesti kertoa tunteistani, ja haliminenkin on välillä työn ja tuskan takana! Seksiä harrastamme mieluusti ja innolla, nauttien, ehkei niin usein kuin haluttaisi, mutta sitäkin tyydyttävämmin<3.. Ja parisuhdetta takana reilut 23 v, aviossa kohta sen 23v ja 6 yhteistä lasta..
 

Yhteistyössä