Minkäpainoisia olette alateitse pungertanut

  • Viestiketjun aloittaja Marre
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Eka oli melkein 4,5kg, 52cm ja pipo 37cm-->Imukupilla autettiin tunnin ponnistusvaiheen jälkeen+iso eppari piti leikata
Toinen 3,6kg, 50cm ja pipo 35cm-->Itse sain ponnistettua, II asteen repeämä+pari nirhaumaa
Kuulemma piti olla hyvänkokoiset lantion mitat..
 
lady of the lake
1. 3370g, 52cm
2. 4210g, 54cm

Kuopuksen synnytys oli kivulias ja rankka, kätilö uskoi luonnonmenetelmiinsä niin etten saanut epparia enkä kivunlievitystä.Tuska oli pahimmillaan kauhea, synnytys ilman epparia sai aikaan myös mukavasti ommeltavaa toisen asteen repeämineen ja 1000ml:n ylimääräisen vuodon vuoksi.
 
Synnyttäjä
Eka oli 4340g, ponnistus oli helppo ja kivuton, kesti n.20min.Tosin eppari leikattiin. Toka oli 4040g, syntyi käsi poskella, ponnistus kesti yhden ponnistuksen verran, ei tikkejä. Synnytykset muutenkin nopeita ja helppoja, eka alle 3h ja toka alle 2h ja luomuja molemmat.Kuulema mut on luotu synnyttämään, paha vaan ku ajattelin jättää synnytykset noihin kahteen jos ei vahinkoa satu :p täytyy vaan sanoa et todellaki nostan hattua niille jotka jaksaa monien tuntien tai jopa vuorokausien synnytykset vetää! Itelle oli ihan tarpeeks noissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
Alkuperäinen kirjoittaja hopo:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
Alkuperäinen kirjoittaja hopo:
Poika oli syntyessään 5250g ja 59 cm.
hui iso! oliko paljo yliajalla?
mun poika oli 3110g ja 50cm (py 36,5cm) ja syntyi 40+4 et ei ennenaikainen vaik pieni oliki
Syntyi tasan laskettuna päivänä,sokeriarvot normaalit jne.
on kyl hatunnoston paikka! komean kokoinen
Täytyy sanoa,että kyl tiesi synnyttäneensä...

 
1:3200g ja repesin aika paljon sen lisäksi että leikattiin reippaasti välilihaa
2:3080g vauvalta murtui solisluu ja mulle muutama tikki
3:2740g ja sattui pirusti kun tuli niin nopeeta ettei kudokset kerenny mukautuun,pieni repeämä vaan tosin
4:3210g ja kauhein synnytykseni :eek: ei revenny niin paljoa et ois tarvinnu tikata mutta häpyluu nitkahti ja se oli kipee.
 

Yhteistyössä