Minkäs laisilla autoja tääl perheet omistaa???

  • Viestiketjun aloittaja Mikezzu
  • Ensimmäinen viesti
Mikezzu
huh ku on uusia autoja kaikilla.... :/
pitäsköhän täsä alkaa sittenki vaihtaan autoa uurenpaa :D
mut viel on kumminki omegasa tila riittänyt ja ei ole viel hyytynyt et kai sitä viel vuoren tai kaks pärjäis tollakin :)
mut jos muksuja alkaa tulee enempi ni sit pitää kyl ostaa jo uus auto. :p
 
justus
meillä on emännällä 02 neoni se tarvis vaihtaa alfan 156 farkkuu ite ajan vanhalla renulla 19 ja kun lumet sulaa yamaha r1!
neoni ei ainakaa ole mikään perhe auto kun vaunujen laitto on tuskaa... mutta ei osannut kaikkea ottaa huomioon vielä tän ekan lapsen kans! B)
 
Passatisti
Olimme ostamassa vuonna 2000 uutta Saab 9-3 Turboa. Siihen ei mahtunut iso kultsu-uroksemme kyytiin. Sitten alkoi järki kolkuttaa ja aloimme vaimon kanssa miettimään, että kun mittarissa oli jo 30v. niin kai siihen pitäisi koiran lisäksi saada mahtumaan myös rattaat eikä sen taloudellisuuskaan olisi miinusta. Päädyimmekin Passat tdi farkkuun. Eikä sitten niin väärässä oltukaan. Autossa matkustaa nyt meidän koiran lisäksi myös kaksi suloista tenavaamme. Toinen turvaistuimessa ja toinen kaukalossa. :hug:
Koska vaimo on nyt (taas) äippä-lomalla ja tykkää myös liikkua tenavien kanssa jouduin hommaamaan itselleni muutamalla satasella oikein vanhan kunnon "noppa-Toyotan" kakkoskiesiksi eli vanhan kunnon -84 teini Corollan. Hommaan muuten siihen vielä karvanopat niin pääsen elämään nuoruuttani uudelleen :LOL:
No joo. Voyageria haikailen kun on tuo Passatti kuitenkin nyky kokoonpanolla käymässä jo ahtaaksi.
 
Meillä näitä piisaa(vaik ollaan vain kolmihenkinen perhe+koira)...Täs on kilvissä olevat:Mersu -87,Opel Omega90,Opel Omega farkku -89,Toyota Carina -96, Oldsmobile Delta88 -79 ja wolkkari(semmonen hippipaku)-76. =)
 
mies sanoo: meillä on -97 farkku opel astra. annoin emännälle käyttöön. itselle ostin v 76 carinan jonkinverran pirteemmällä koneella ihan työmatkoihin ja muutenkin cruisailuun.. noin 140hv takatuuppari.( ei perhe auto, takana ei ole tilaa eikä turvavöitäkään.) :p onoahan ihmisillä uusia autoja mutta uusia saa kaupasta ja rahat pankista mutta vanhat kaunottaret on löytöjä

 
Äippä-03
Vastataan nyt isien puolellekkin.. :D

Meillä 2001 vuoden s40 volvo ja -89 starcraft (jonka minä olisin kyl valmis myymään vaikka heti!!! :p )
Ja mulla kauhee haave v70 volvosta!!!!!!!!!!!!!!
Ehkä joskus.. \|O
 
Helmixx
Meil on dsl Renault Laguna 1999, neljäs lapsi tulossa ja ei mahduta,kun ei ole lisäpenkkejä eli tää pitäs saada myytyä. Haaveena tila-auto joka ei söis matkalla kukkaroa tyhjäksi... :attn:
 
Meil on 3 lasta ja kaksi koiraa ja vaihdettiin Ford Sierrasta Chevrolet Chevy van dieseliin -89. Hyvin olen oppinu ajamaan vaikka eka kerran opettelin peruuttamaan peileistä pakettiautoa..isäntä tottunu, se on kuorma-auton kuljettajana töissä linja-asentajana. Huippubiili - ainut huono puoli on et kulkis vähän enemmän ku 80-lätkä #&%£$!* edellyttää...pieniruokanen, n. 8 l / 100 km...
 
Äippä-03
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2005 klo 23:26 black-velvet kirjoitti:
Meil on 3 lasta ja kaksi koiraa ja vaihdettiin Ford Sierrasta Chevrolet Chevy van dieseliin -89. Hyvin olen oppinu ajamaan vaikka eka kerran opettelin peruuttamaan peileistä pakettiautoa..isäntä tottunu, se on kuorma-auton kuljettajana töissä linja-asentajana. Huippubiili - ainut huono puoli on et kulkis vähän enemmän ku 80-lätkä #&%£$!* edellyttää...pieniruokanen, n. 8 l / 100 km...
Kyllä mä olisin valmis laittaan meidän vanin myyntiin vaikka heti!!! On se jo tarpeeks meillä ollut!! :whistle: Isä omistaa myös sellasen..
 

Yhteistyössä