Minne voisi lahjoittaa joululahjan köyhälle lapsiperheelle?

  • Viestiketjun aloittaja "vompatti"
  • Ensimmäinen viesti
"vompatti"
Onhan tuo hyvä joulumielikeräys, mutta jos haluaa rahan sijasta antaa jotain? Ja silleen että lahja varmasti menee perille. Yks vuos lahjoitin täällä kaksplussalla, mut tulinkin huijatuksi enkä enää valitettavasti usko siihen puuhaan. :/
 
"tirlittan"
Manneheimin lastensuojeluliitto (paikallisen sosiaalitoimiston toimiessa välittäjänä) kerää monilla paikkakunnilla lahjoja vähävaraisten perheiden lapsille. Samalla voi varmasti laittaa lahjan, joka olisi koko perheelle.
 
DG
Sama juttu itsellä on, että tulin kanssa huijatuksi täällä. Väitettiin aluksi kuinka köyhiä ollaan ja sitten kun upo uusi lahja tuli niin oltaisiinkin haluttu valita monesta eri kohteesta juuri se mitä itse olisi halunnut tai ostaa se minkä haluaa. Joten ensin ei ole rahaa ruokaankaan ja sitten ollaan valmis maksamaan vaikka mitä tuotteesta. Joten minä en jaa täällä tänä vuonna mitään. Itselle tuli siitä lopulta paskamainen olo, vaikka yritin tehdä hyvää.

Mutta nuo joulupata ja joulupuu keräykset on ainakin ne mitä itse ajattelin.
Toinen mitä itse haluaisin että voisin ruokkia joulupäivänä vaikka koko perheen. Mutta mistä mä sellaista löydän. Enkä mitään armolahjaa halua vaan siis kun kuitenkin teen sitä ruokaa jouluksi paljon niin olisi kiva että joku muukin tulisi syömään sitä meidän kanssa. Seuraksi.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja saako kysyä;22488824:
miten sua huijattiin täällä palstalla?
Sama henkilö oli pyytänyt lahjoja monelta eri ihmiseltä, etunimi vain vaihtui. Paljastui sattuman kautta. Voihan olla että lahjat meni kuitenkin tyarvitsevalle eikä niin että se käytti hyväkseen ja myi huutiksessa, mut alkoi tuo ahneus inhotta.
 
"vieras"
Minä taas mietin mistä näitä voisi saada:( En ole tässä mitään nurkumassa ja tilannekin on aivan uusi-siis tämä köyhyys. Kävin ennen töissä, mutta nekin loppui yllättäen ja elämässä tuli niin paljon kaikkea eteen. Lapselle ikävä joulu, jos ei ole oikein mitään. Jouluruoat saan pitkälle eräältä koululta jämäruokina(ei näin saa sääntöjen mukaan tehdä, mutta ajatelkaa miten paljon sitä ruokaa menee roskiin), kun niitä aina jää. Eli se ruokajono tai mikä leipäjono se nyt on niin on turha. Mistä tuota apua voi pyytää lahjaan/lahjoihin? Siis mahdollisimman helposti kun nyt ei ole voimia ylimääräiseen.
 
[QUOTE="vieras";22489111]Minä taas mietin mistä näitä voisi saada:( En ole tässä mitään nurkumassa ja tilannekin on aivan uusi-siis tämä köyhyys. Kävin ennen töissä, mutta nekin loppui yllättäen ja elämässä tuli niin paljon kaikkea eteen. Lapselle ikävä joulu, jos ei ole oikein mitään. Jouluruoat saan pitkälle eräältä koululta jämäruokina(ei näin saa sääntöjen mukaan tehdä, mutta ajatelkaa miten paljon sitä ruokaa menee roskiin), kun niitä aina jää. Eli se ruokajono tai mikä leipäjono se nyt on niin on turha. Mistä tuota apua voi pyytää lahjaan/lahjoihin? Siis mahdollisimman helposti kun nyt ei ole voimia ylimääräiseen.[/QUOTE]

Sinun kannattais koittaa MLL:n Hyvän joulumielen-lahjakorttia. Katsos googlella lisätietoja :)
 

Yhteistyössä