Minua häiritsisi jos mieheni ex ei olisi todella kaunis

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle olisi jopa ongelma, jos mieheni ex olisi "ruma" tms.
Mun miehen exät ovat kaikki todella kauniita, hyvissä töissä jne. Eli mieheni naismaku on selvästi vaativa. Minäkin olen siis kaunis ja menestyvä :)

Miehen taviksen näköiset exät kertoisivat vaim, että mies jatkaa samalla linjalla nytkin.

Mitä kauniimpi ex, niin sitä parempi. Miehellä on siis korkea taso ja ei kukaan huonompaan vaihda.
 
Lindsku
Mä ajattelen sanoin. Olisi kuvottava ajatus, että mieheni olisi pannut jotain poikatukkaista virtahepoa.
Kyllähän edellisten naisten taso kertoo siitä, että mies on kauniiden naisten perään ja itse kuuluu samaan kastiin.

Toki ulkonäkö on aika toisarvoinen asia lopulta
 
Vieraslaur
Tottahan tuo on. Olin vaan iloinen kun miehen entinen vaimo on hyväpalkkainen insinööri ja vielä ihan nätti. Tavallaan se kertoo miehestäkin paljon. Haluaa koulutetun, fiksun ja nätin naisen. Mä oon sitten vielä vaan vähän söpömpi :)
 
vierailija222
Mun mies on 44v ja hänen ex 31v. Muodokas, tyylikäs ja blondi. Aluksi ajattelin, etten koskaan korvaa nuorta naista. Mutta kerran mieheni sanoi olevansa todella kranttu naisten suhteen. Silloin tajusin, että vaikka oon exää 11v vanhempi, niin oon vähintää yhtä näyttävä saalis.
 
Tottahan tuo on. Olin vaan iloinen kun miehen entinen vaimo on hyväpalkkainen insinööri ja vielä ihan nätti. Tavallaan se kertoo miehestäkin paljon. Haluaa koulutetun, fiksun ja nätin naisen. Mä oon sitten vielä vaan vähän söpömpi :)
Mutta mitä kertoo ihmisestä se, että se on eronnut? Käykö seuraavassa suhteessa samoin, jos kohdalle sattuu joku vielä vähän söpömpi ja valmiimpi?
 
Mulle olisi jopa ongelma, jos mieheni ex olisi "ruma" tms.
Mun miehen exät ovat kaikki todella kauniita, hyvissä töissä jne. Eli mieheni naismaku on selvästi vaativa. Minäkin olen siis kaunis ja menestyvä :)

Miehen taviksen näköiset exät kertoisivat vaim, että mies jatkaa samalla linjalla nytkin.

Mitä kauniimpi ex, niin sitä parempi. Miehellä on siis korkea taso ja ei kukaan huonompaan vaihda.
Ongelma vain on se, että jokaisella on oma makunsa sen suhteen mitä pitää kauniina tai menestyvänä :ROFLMAO:
Pääasia on se, että sinä itse pidät itseäsi kauniina ja menestyvänä. Harmi kuitenkin, että pystyt tuntemaan itsesi sellaiseksi vain miehesi (exien) kautta.
 
vierailija
Toopet!!

Eikai nyt helvetti soikoon kukaan varmaan sitä tarkoittanut, että peilaa itseään miehen exiin ja päättelee sitten mitä ajattelee itsestään.

Kyllä mä pitäisin itseäni kauniina ja fiksuna joka tapauksessa. Lähinnä vähän huumorimielellä ajattelen, että kiva kun exäkin on nätti, niin miehellä on kova taso. Vähän samanlainen fiilis, kun joku sanoisi prisman kassajonossa mua nätiksi. Kiva lisä kaikkeen ja tuntuisi hyvältä. Mutta en mä minäkuvaani siihen pohjaisi.

Jos mua joku sanoisi rumaksi ja miehen exää ei erottaisi kunnolla miehestä niin, noh kaunis mä silti olen.
 
vierailija
vierailija
Minun miehen ex oli oikeasti aika mitäänsanomaton fyysisesti... mutta minä olen hyvännäköinen enkä kyllä muuttuisi rumemmaksi tai paremmaksi tästä vaikka kuulisin muutoksia miehen exien ulkonäkötietoihin. :D Peilikuva on edelleen ihan sama...onko tässä jotain selittelyn makua HIEMAN? Taitaa siis oikeasti häiritä ja alemmuuskomplekseissa selittelette asiaa itsellenne? Itsetuntoa ei kannata rakentaa vain muiden varaan...

Kieliikö se muuten erityisen hyvästä mausta jos tykkää kauniista naisista? Olen kaunis, mutta en kyllä pidä sitä minään valtavana "juttuna" tai arvona. Sitä synnytään jonkinlaiseksi ja en koe olevani ulkonäön takia "parempi valinta" kuin tuo ex, muista syistä kyllä sopivampi valinta juuri tälle ihmiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
Mikä exissä todella voisi häiritä? Se, että heillä olisi enemmän yhteistä mieheni kanssa kuin meillä on keskenämme. Se, että ex on söpö, on vain kiva juttu (vaikka vähän satuttaa kun yhteinen lapsemme vanhoja kuvia katsoessaan sen sanoo höpösöpö-äänellään).

Sen, että mies on valikoiva ja tarkka, kertoo vain se että exiä on vähäinen määrä.
 

Yhteistyössä