Minulle tuli omituinen saantitodistuskirje...?!

  • Viestiketjun aloittaja "Omituinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Juu"
Mä veikkaan että joku Laukaan kunnan työntekijä on vaan käyttänyt työnantajan postituspalvelua lähettääkseen jotain. Eli koko juttu ei liity Laukaan kuntaan sinällään mitenkään.

Mä saan jatkuvasti postia jostain ihan ihme yrityksistä, kun esim. huuto.netissä jotkut käyttää härskisti työnantajan postipalveluita. Kerran sain kuriiripostina huutopaketin perille kotiovelle, erään firman piikkiin. Teki mieli soittaa sinne firmaan ja kysyä että tietääkö ne työntekijänsä käytännöstä, mulle kun ois ihan Itellakin kelvannu.
 
Ego
[QUOTE="Satunnainen vierailija";22189699]Miten pitkä työpäivä sillä aapeellä oikeen on vai onko tuo vielä mennyt kauppoihin vetelehtimään?
Tänne pitäs nyt ja vähän äkkiä tulla infoamaan, kun koko päivä on ootettu!
[/QUOTE]

Muoks ! Ihana kisu ! Ja eksyinpä mäkin nyt tähän ketjuun...: / Nouseepa taas ainakin..
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22233401:
Kuitenkin se on joku et voiko mummonne tädin 50-luvulla myymän kesämökin naapurin papereihin jääneen kaivonkäyttörasitteen poistaa. Tai jotain.
jotain tämänkaltaista, tai vieä vanhempaa perua, esim. jotain ns. isojaon
Isojako – Wikipedia
aikaisten epäselvyyksien loppuunsaattamista/oikaisemista/tiedoksisaattamista kaikkien taiteen ja juridiikan sääntöjen mukaan, jotta asiat saadaan lopullisesti pois päiväjärjestyksestä, jottein kellään jälkipolvallakaan enää ikinä voi olla maankäyttöön tjsm. mitään mahdollisuuksia oikeudellista vaatimuksiin tai vetoomuksiin.
 

Yhteistyössä