Minun kroppa on tosi kummallinen, en laihdu vaikka kaiken järjen mukaan

  • Viestiketjun aloittaja pikkasen pyäree
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Pekonissa on suolan lisäksi muutakin extraa. Jos pekonia syö säännöllisesti, niin sitä extraa kertyy aika isosti.

Pekoni=
suomalainen porsaanliha, lisätty suola (1,9 %), dekstroosi, stabilointiaineet (E450, E451), hapettumisenestoaine (E301), säilöntäaine (E250), savuaromi. Lihapitoisuus 95 %.
 
vierailija
Mitä tarkoitit sanomalla, että Rasvaa pitää olla, jotta saa lihakset näkyviin?
Mulla on kyllä sellanen käsitys, että mitä vähemmän rasvaa, sen paremmin lihakset näkyvät.
Sanoin, että rasvaa pitää olla VÄHÄN. Kommentoin siis tuolle edelliselle, joka sanoi, että lihasten näkyminen johtuu rasvan vähenemisestä. Hän siis oli oikeassa siinä.
 
vierailija
Pekonissa on suolan lisäksi muutakin extraa. Jos pekonia syö säännöllisesti, niin sitä extraa kertyy aika isosti.

Pekoni=
suomalainen porsaanliha, lisätty suola (1,9 %), dekstroosi, stabilointiaineet (E450, E451), hapettumisenestoaine (E301), säilöntäaine (E250), savuaromi. Lihapitoisuus 95 %.
Pekonin sijasta voi käyttää kylkiviipaleita. Ei ole ylimääräisiä aineita ja voi maustaa oman maun mukaan.
 
Sen minkä olen jotenkin oppinut niin Atkins on sitä rasvassa uimista, mutta vhh ei tarkoita sitä. Eli rasvaakaan ei ihan kohtuuttomasti.
Entä pähkinät, avokado, lohi...niissä on hyviä rasvoja?

Mutta sitten: uni. Jos nukkuu huonosti niin laihduttaminen ei ole niin tehokasta koska unettomuus häiritsee insuliinijutskia.
 
vierailija
Ei kaloreita tarvitse laskea. Kun syö niin vähän kuin mahdollista, juo vettä nälkäänsä, niin laihtuu varmasti, ja nopeasti. Itse olen laihtunut tuolla tavalla yli 20 kg kahden kuukauden aikana. Samalla toki kannattaa syödä vitamiineja, että ei sairastu mihinkään puutostautiin. Toimii.
 
vierailija
Minäkin olen syönyt vuosikymmenen reikäleivistä reikiä ja juonut pelkkää vettä. Painan silti 298 kiloa ja pituuteni on 144 cm. Mistä tämä läski oikein tulee?
 
vierailija
aknelääkettä sisältää se kotimainen, mut myös muita aineita, koska possu syö nykyään semmosta ruokaa. Vai mitä ne ovat syöneet ennenmuinoin Sikaluodolla?
Sikaluotoja on monilla paikkakunnilla ja varmaan niillä kallioilla, jotka maankohoamisen myötä on merestä noussut (jääkauden jäiden sulamisen jälkeen, tiedäthän?), on ollut possuille hyvää syötävää. Ovatko ne syöneet levää? Puuparkkia? Kalanraatoja? Kalliolla kun ei ainakan toukkia eikä puiden juuria ole, kuten on rannikolla. Tuossa on yks Sikaluodon lähellä oleva saari. Alunperin siellä on kyllä ollut luostari:
http://dictionnaire.sensagent.leparisien.fr/MONTAJA/fi-fi/
 
vierailija
Varsinainen ”ongelma” on siinä, että ihmisillä on täysin epärealistisia kuvitelmia läskin palamisesta. Terveellisellä syömisellä ja kohtalaisella liikkumisella rasvaa lähtee kropasta suunnilleen 100-200g viikossa. Eli -1kg/kk on jo tuon kaavan mukaan erinomainen tahti. Silti moni harhaisesti kuvittelee, että ylimäärinen kymppi pitäisi saada irti kropasta kuukaudessa tai kahdessa.

1kg rasvaa vastaa noin 7700kcal. Tuosta voi jokainen laskea mitä se vaatii esimerkiksi tiputtaa reippailla kävelylenkeillä, missä palaa kerrallaan se joku 340kcal. Eli 22 reipasta kävelynkkiä kuukauteen, niin ollaan kuukausivauhdissa. Tai jos määrää lähtee vähentämään ravinnosta, niin esimerkkinä 4dl lohikeittoa sisältää noin 300kcal. Aika monta lusikallista vähemmän pitää kuukauden aikana siis syödä.
 
vierailija
Jos haluat työskennellä kotona, sinulla on tietokone ja internet-yhteys, meillä olisi sinulle työtä. Sinun täytyy olla 18-vuotias. Palkka maksetaan viikoittain ja voit vaikuttaa itse siihen, paljonko tienaat. Tarvitset myös Skype-tilin, jota kautta koulutamme sinut. Ei puhelimitse, vain viestein. Työ ei ole puhelinmyyntiä, vaan työskentelet ainoastaan tietokoneella, kirjoittaen.

Vastaat viesteihin ja jokaisesta viestistä maksetaan 0,12-0,20 senttiä kappale. Voit tehdä tätä joko kokopäiväisesti tai sivutyönä, ihan kuinka sinulle parhaiten sopii.

Työssä tarvitset avoimuutta ja luovuutta.


http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454
 

Yhteistyössä