Missä iässä äidiksi

  • Viestiketjun aloittaja Jorma
  • Ensimmäinen viesti
Voi kiitos kiitos =) Sain keltarauhashormooneja kolmeks kuukaudeks kun kierto oli lyhyenläntä eli n.17vrk mutta itse olin sitä mieltä että kun siitä keskeytyksestä oli niin vähän aikaa ettei nyt ihan heti voi ollakaan normi kierto.En kerenny syömään kuin kaks kuukautta kun tulin raskaaksi :wave: Eli aikas nopeesti ajatellen tätä ikääkin!Tänään olin istukkabiopsiassa ja siinä samalla tehdyssä ultrassa lääkärin mukaan kaikki näyttäis olevan kunnossa myös np:ssa ei mitään poikkeavaa :D Siinä keskeytyksessä kun oli trisomia 18 niin kyllä se kieltämättä vähän tuolla takaraivossa kolkuttelee :/ Ootko rva Pikkumyy sama mikä tuolla helistimessä?Muistaisin nimimerkin nähneeni?Terkuin onnensa kukkuloilla oleva Helistin-64
 
Tälläinen keskustelupalsta myöskin? En taida olla sama;=). Lugesteroniako käytät? Minulla sitä oli myös yksi ierto, se juuri mistä raskauduinkin käytössä. Nyt ajattelin ihan ilman ensin olla! Katsotaan tärppääkö? Toivottavasti! Tiedän tunteen kuinka iloinen varmasti olet! Onnea vielä! :hug: :heart:
 
Juu on semmonen keskustelupalsta kuin Helistin =) Ja mua kun on aikanaan sanottu Helistimeks ni se tuli jotenkin automaattisesti tuo nimimerkki!Terolut oli se mun hormonivalmiste :whistle: Kiitos kaunis ja onnea uuteen yritykseen sinullekin ja kyllä se sieltä tupsahtaa :wave: Kun itse kaikkien tapahtumien jälkeen oon vaan ajatellu että kaikella on tarkoituksensa vaikka sillä hetkellä ei voi ymmärtää moista :ashamed: Niin muuten mulla oli vielä kaiken kukkuraks kystat(hyvän laatuiset)kummassakin munasarjassa ja joku pieni tukos munanjohtimessa ja silti näin onnellisesti kävi!Pieni tukos vielä jäljellä ja toisessa sarjassa pieni kysta mikä pienenee kokoajan :hug:
 

Yhteistyössä