Missä on Päätön?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Silti aina väität että harmaana et kirjoittele.Varmaan olet harmaana epekin ja freezecatin niskaanki hönkinyt.
Se oli joskus ennen. Nykyään muutaman viestin olen laittanut harmaana. Taidan jatkossa kirjoittaa tähän osioon vain harmaana. Sanoin mitä tahansa niin haukutaan, vittuillaan ja väitetään mun kirjoittaneen harmaana joitakin viestejä. Epekiin ja kisuun liittyen en ole kirjoittanut harmaana.
 
On kiellettyä kirjoittaa samaan ketjuun mustana ja harmaana.
Kirjoitin omalla nikillä koska mun kirjoittaman viestin kirjoittajaksi väitettiin päättömän kirjoittamaksi. Sen jälkeen olen vastanut mulle kirjoitettuihin viesteihin. Mode voi antaa nyt mulle bannia tästä hyvästä.
Nyt lopetan tähän ketjuun kirjoittamisen. Näköjään ei hyödytä mitään.
 
vierailija
Kirjoitin omalla nikillä koska mun kirjoittaman viestin kirjoittajaksi väitettiin päättömän kirjoittamaksi. Sen jälkeen olen vastanut mulle kirjoitettuihin viesteihin. Mode voi antaa nyt mulle bannia tästä hyvästä.
Nyt lopetan tähän ketjuun kirjoittamisen. Näköjään ei hyödytä mitään.
Äsken sanoit että kirjoitat tähän ketjuun harmaana ja nut sanot lopettavasi kokonaan.Koita päättää.
 
vierailija
Päätön on hengissä ja oishan sun pitänyt osata se jo mun eilisestä viestistä päätellä. Ketjun voi siis antaa painua unohduksiin.
Uskotko sinä niitä juttuja Päättömästä että hän olisi kohdellut Elenaa huonosti?Joku sellaista väitti ja Elena kyllä joskus sanoi täällä ettei pidä paikkaansa ne väitteet, mutta ei suostunut vastaamaan yksityisesti asiasta mitään??
 
r0s
Uskotko sinä niitä juttuja Päättömästä että hän olisi kohdellut Elenaa huonosti?Joku sellaista väitti ja Elena kyllä joskus sanoi täällä ettei pidä paikkaansa ne väitteet, mutta ei suostunut vastaamaan yksityisesti asiasta mitään??
Jos jonkun kanssa tulee erimielisyyksiä niin asiassa on aina kaksi puolta.

Ja lisäksi palstalla osataan hienosti liioitella pienikin erimielisyys jättimäiseksi ja lisätä vielä hiukan (tai enemmän) keksittyä pökköä pesään.

Ja tää vastaus ei ole uskonjuttu vaan tieto.
 

Yhteistyössä