Missä tapasit elämänkumppanisi?

  • Viestiketjun aloittaja mutsi kysyy
  • Ensimmäinen viesti
vastaan vaikka olenkin nainen!
baarissa villeinä sinkkuvuosina ja molemmat umpikännissä! mies sanoi mulle että tuu tänne huomenna, olimme kaveri-iltoja viettämässä ja emme ehtineet jäädä keskenämme jutustelemaan. ei ollu tarkoitus seuraavana päivänä baariin mennä, mutta hukkasin luokkasormukseni ja läksin sitä etsimään. siellä sitten tapasimme ja vaihdoimme pikaisesti puhelinnumerot ja lähdimme omille teillemme.. seuraavana päivänä mies soitti ja pyysi leffaan! sillä tiellä ollaan!
 
Isukki
Olin reissusta tulossa ja ajelin isäni vanhalla diesel opeliksilla ja eräs kaveri oli jonku upean tyllerön kanssa paikallisen r-kioskin pihassa. Tytöt pyysivät päästä ajelulle ja silloin MINÄ jo ihastuin/rakastuin. Kaikki kuitenkin alkoi kun olin kyseisille tytöille kuski hommissa ja piti lähteä toiselle kaverille myös kuskiksi. Rakkaani kysyi kaverin autossa että tahtoisinko olla hänen kanssaan ja minä vastasin että TAHDON. Nyt ollaan oltu ihan himpun verran alle kaksi vuotta yhdessä. :p :heart: :D :D :D :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 22:19 Isukki kirjoitti:
Olin reissusta tulossa ja ajelin isäni vanhalla diesel opeliksilla ja eräs kaveri oli jonku upean tyllerön kanssa paikallisen r-kioskin pihassa. Tytöt pyysivät päästä ajelulle ja silloin MINÄ jo ihastuin/rakastuin. Kaikki kuitenkin alkoi kun olin kyseisille tytöille kuski hommissa ja piti lähteä toiselle kaverille myös kuskiksi. Rakkaani kysyi kaverin autossa että tahtoisinko olla hänen kanssaan ja minä vastasin että TAHDON. Nyt ollaan oltu ihan himpun verran alle kaksi vuotta yhdessä. :p :heart: :D :D :D :heart:

:heart:
 
mama-83 vaasasta
Mäkin olen nainen,mutta vastaan kuiteski.. :D
Tapasin mieheni baarissa,itse olin ottanu vaan 2olutta,hän huomattavasti enemmän.Sanoi ettei muulla oo väliä,haluaa vaan mut!Lopulta suostuin antamaan puhelinnumeroni..Silti baarista lähdettiin yhtäaikaa.Hän ois halunnut tulla "kattomaan kissojani" :D Sanoin suoraan että katotaan joku toinen kerta..Meni pari päivää ja mentiin kahville.Siitä on nyt noin 3 ja puol vuotta aikaa ja onnellisesti ollaan edelleen yhdessä.
 
Olavi
Tavattiin vaimoni kanssa 2002 syyskuussa todella romanttisesti pubissa :)
Nyt ollaan oltu reilu vuosi naimisissa ja muutaman viikon päästä syntyy esikoinen..tunne on mahtava... :wave:
 
Bukowski
Oltiin menossa laivalle. Siis kaveri porukalla. Odoteltiin bussin ulkopuolella, että kaikki nousis kyytiin. Kun näkökenttääni osui tää jumalaisen kaunis nainen. En uskaltanu mennä jutteeleen enkä oikein ois varmaan osannukkaan(oli meinaan niin ihan näky) ilta meni mukavasti ja tarjosin pari drinkkiä ladylle. Aamulla hytin oveen koputettiin ja tää enkeli oli ovella ja kysy " Lähdetäänkö maihin?" Oli kiva päivä ja illalla ku saavuttiin takas stadiin niin vaihdettiin numeroita. Seuraavana päivänä sovittiin, että nähdään illalla. Siitä kolmen kuukauden päästä muutettiin yhteen ja ens kesänä naimisiin!!!!! Että semmonen pikku tarina!!!!! :) :) :)
 
Juke
Menimme pelamaan sählyä kavereiden kanssa. Ja sinne tuli myös hän pelaamaan. Olimme kavereita muutaman kuukauden, nyt olemme oleet n. 7 kk naimisissa ja ensimmäinen lapsi on tulossa.
 
Miekin olen nainen..
Eli mie törmäsin avopuolisooni nuorisotalolla ja kaverini tunsi hänet joten sain nimen helposti selville ja sitten numerotiedustelusta numeron ja txtviestiä eteenpäin.
Me tavallaan seurusteltiin 2vko. ennen ku avopuolisoni edes tajusi kuka olin.
 
Tapasimme mieheni kanssa paikallisessa ravintolassa. (kavereiden kertomus). Kummallakaan meistä ei ole muistikuvia illasta. Aamulla kumpikin ihmetteli että mitä on oikein eilen tapahtunu. :snotty:

Siitä se kaikki lähti. Nyt olemme kihloissa ja esikoinen syntyy huhtikuussa. Mies lähti maanantaina armeijaan ja kauhee ikävä on, vasta viikon päästä nähdään taas. :heart:
 
åiti-81
tämä elämäni mies tuli meille kylään. hän oli siskoni miehen serkku. siinä ilta vietettin yhdessä ja siitä se sit lähti ,8vuotta yhdessä ja kaksi sulosta lasta. :heart: :heart:
 
-1999 keväällä "tavattiin" chatissa
-1½ vuotta kirjeenvaihdossa
- 2000 nähtiin "livenä" ja rakastuttiin
- 2002 kihloihin
-2005 syntyi ensimmäinen lapsi
Ja tänä kesänä naimisiin!
Olen niin onnellinen :heart:
 

Yhteistyössä