Missä vaiheessa plussasitte? :)

Elikkäs vähän galluppia siitä, että missä vaiheessa testi näytti plussaa ja jos muistat niin mitä testiä käytit.. en malttaisi odottaa, että pääsisin testaamaan ja saisin sen plussankin sieltä :) nyt kp16/28 :D
 
Esikoisen kanssa noin viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, haalea plussa apteekin testillä. Silloin ultrassa tarkistetun lasketun ajan perusteella oli kuitenkin vasta 4+1.

Toisen kohdalla kp31 vielä(kin) nega (kaupan testit, joku apteekin onnitesti tmv), kp36 plussa (neuvolan pissatesti). Menkkojen perusteella silloin oli 5+1 mutta veikkaan että vois taas hypätä viikkoa nuoremmaksi ultrassa, jos mä vaikka ovuloin vähän myöhään? Kierto on yleensä ollut sen ~kuukauden tasan.

Toisen kohdalla tunsin jo reippaasti ennen menkkojen alkua, oli tosi turhauttavaa tehdä negoja..
 
dpo11 haaleista haalein viiva, dpo12 vähän näkyvämpi dpo 13 samanlainen kuin dpo12 ja pdo14 apteekin omalla näkyvä viiva, muttei silti yhtä vahva kuin se kontrolliviiva :) Ennen apteekin omaa siis tein prisman pregchekillä, ja sillä sain vain vähän aiemmista vahvistuneen viivan vielä pdo15, eli minulla ei tuo pregcheck kovin aikaisin näyttänyt vahvasti, itse kannatan siis apteekin omaa, vaikka eihän sitä tässä kysytty ;)

muoks. kai tästä joku selvän saa ;D
 
Elikkäs vähän galluppia siitä, että missä vaiheessa testi näytti plussaa ja jos muistat niin mitä testiä käytit.. en malttaisi odottaa, että pääsisin testaamaan ja saisin sen plussankin sieltä :) nyt kp16/28 :D
Mitenkäs sulla kävi? Plussasitko? Missä vaiheessa teit testin? :) Itsellä sormet syyhyää
päästä tekemään testi viikon päästä.. Nyt kp 21/28!
 
Huomasin että oon vastannut tähän ketjuun plussan jälkeen, eli ultrassa tosiaan sikiö paljastui viikolla pienemmäksi ja siksi olen plussannut vasta viikko siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Näin on ollut siis molempien raskauksien kohdalla, eli molemmilla kerroilla ovulaatio ollut viikon "myöhässä".

Nyt rv 20+3 ja eilen saatiin rakenneultrassa tyttölupaus :)
 
Plussasin kaupasta ostetulla edullisella liuskatestillä (jonka nimeä en kyllä muista) menkkojen ollessa viisi päivää myöhässä. Eikä ollut mikään pieni haamu.
Seuraavana päivänä vielä clearblue digitalilla (koska tuntui etten voi luottaa kaupan testiin, vaikka toiveikas olinkin) ja "raskaana" teksti hypähti tosi nopeasti testin ruudulle : D
 
Kun menkat ei tullutkaan kp 28/28, 28.1 nii illalla jo plussasin, aamulla 29.1 plussasin uudestaan. :) Nyt vaan toivotaan et päästään loppuun asti. :) Testi oli kaupan halpis missä kaks liuskaa samassa 2.58€ ja violetti paketti. :)
 
Kp 28/28 testasin negan, seuraavana päivänä ehkä pieni haamu ja 30/28 päivän testi taisi olla viallinen, kun ei siitä saanut mitään selvää. Nämä kaikki testit olivat mammaksi.fi -sivuston liuskatestejä. Kamalaa tihrustamista, kun ei meinaa saada selvää tuloksesta. Sitten vihdoin kp 31/28 aamulla selvä plussa apteekin omaan testiin. Meinasi eka mennä hermot, kun sekin näytti negaa, mutta tulihan se viiva sieltä, kun malttoi odottaa testiajan loppuun.

Kp 24/28 alkoi alavatsaan sattumaan välillä, ensin luulin että sukkahousut ne vaan puristaa. :D Mutta tuollaisia vihlaisuja ei ole ollut koskaan ennen menkkoja ja siitä olisi voinut jo päätellä jotain.
 

Yhteistyössä