Missä voisi alkaa myydä käytettyjä pikkuhousuja?

Huutis?
Kyllä jo huutiksessa niitä ostetaan. Itselläni tuli ongelmaksi kerran kun yksi mies huusi 3 alkkarit ja halusi kirjeen matkahuollon kautta postilokero osoitteeseen johon en suostunut koska tiedoissani on vaan posti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27996960:
No kuvittelepa ku näyttäisin postimyyntikuvan housuista, naisen koko ois arviolta 38 (jotta tilaaja näkee miten herkut ne housut on) ja sit lähettäisin vastaavat, käytetyt kokoa 52 :D

Mut miehenä varmaan osaat kertoa mitä nuo ostajat tekee niillä housuilla? Tuskin pukevat päällensä...
Halpaa purjekangasta?
 
"Yh-äiti"
Olen muutamat alushousut myynyt. Olen kokoa 46 eli kiinnostusta löytyy myös isoja naisia kohtaan. ;) Miehet kai ostavat niitä sen takia, että saavat haistella niitä. Itselle tuo ollut helppoa rahaa.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27997021:
Kiitos! Etusivu koukutti jo niin että pakko ottaa selvää, johan tuota pikkarivarastoa vois uusia... :vampire:

Joo nyt vedänkin sanani takaisin, ne tahtoo videon missä keikistelisin housut jalassa jotta maksavat sen 50e... :D
Siellä voi valita lähettääkö pelkät alkkarit, kuvasarja alushousujen riisumisesta tai video. Ja niistä maksetaan eri summat sitten.

"Mitä housuista maksetaan, ja miten?
•Pelkistä pikkuhousuista maksetaan 15€ kappale.
•Kuvasarjan kanssa 25€, videon kanssa 50 Euroa!
•Maksamme joko suoraan tilillesi, tavallisessa kirjekuoressa kotiisi postissa, tai jos haluat pysytellä täysin nimettömänä, ilmoittamaasi Poste Restante -osoitteeseen. Missään maksutavassa ei käy ilmi mistä "hyvästä" rahat ovat peräisin. Voimme sopia sinulle sopivan vaihtoehdon yksilöllisesti. Jos esim. et halua että vanhempasi tai miehesi tietää asiasta, voit noutaa rahat nimettömänä postista."

Yhdetkään mun alkkarit ei oo kyllä 15e maksanu niin tollahan sais äkkiä omansa pois :D
 
"vieras"
Siellä voi valita lähettääkö pelkät alkkarit, kuvasarja alushousujen riisumisesta tai video. Ja niistä maksetaan eri summat sitten.

"Mitä housuista maksetaan, ja miten?
•Pelkistä pikkuhousuista maksetaan 15€ kappale.
•Kuvasarjan kanssa 25€, videon kanssa 50 Euroa!
•Maksamme joko suoraan tilillesi, tavallisessa kirjekuoressa kotiisi postissa, tai jos haluat pysytellä täysin nimettömänä, ilmoittamaasi Poste Restante -osoitteeseen. Missään maksutavassa ei käy ilmi mistä "hyvästä" rahat ovat peräisin. Voimme sopia sinulle sopivan vaihtoehdon yksilöllisesti. Jos esim. et halua että vanhempasi tai miehesi tietää asiasta, voit noutaa rahat nimettömänä postista."

Yhdetkään mun alkkarit ei oo kyllä 15e maksanu niin tollahan sais äkkiä omansa pois :D
Siistii hei. Voi vit..
 
"Joooo"
Itse myin erinäisillä seksifoorumeilla pöksyjä. Sisällytin kuvan hintaan, niin kysyntääkin oli tosi paljon. Ilmoituksen pitää erottua niistä lukuisista ilmoituksista ja kuvallahan se onnistuukin. Hyvä lisäbisnes :) pillutikkaritkin on suosittuja
 
"Yh-äiti"
[QUOTE="Joooo";27997140]Itse myin erinäisillä seksifoorumeilla pöksyjä. Sisällytin kuvan hintaan, niin kysyntääkin oli tosi paljon. Ilmoituksen pitää erottua niistä lukuisista ilmoituksista ja kuvallahan se onnistuukin. Hyvä lisäbisnes :) pillutikkaritkin on suosittuja[/QUOTE]

Pillutikkari?
 

Yhteistyössä