Mistä langasta pitää vääntää että mieheltä heruu romantiikkaa?

meillä ei ainakaan tepsi tuo välinpitämättömyys!!ja meillä ei irtoa mitään,tuntuu että olen todellakin miehelle vaan kodinhoitaja!!!ei tule pusuja,haleja saati sitten lahjoja kehuista puhumattakaan!! :ashamed:
en tiiä kauan jaksan tota kestää,koko ajan tekis vaan mieli nukkua tai itkeä,mutta pakko yrittää jaksaa olla lasten kanssa iloinen eihän se heidän syy ole!! :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja miitzuli:
meillä ei ainakaan tepsi tuo välinpitämättömyys!!ja meillä ei irtoa mitään,tuntuu että olen todellakin miehelle vaan kodinhoitaja!!!ei tule pusuja,haleja saati sitten lahjoja kehuista puhumattakaan!! :ashamed:
en tiiä kauan jaksan tota kestää,koko ajan tekis vaan mieli nukkua tai itkeä,mutta pakko yrittää jaksaa olla lasten kanssa iloinen eihän se heidän syy ole!! :'(
:flower: Jaksamisia! Minä en voisi olla halaamatta ja pussaamatta vuorokauttakaan. Joulupukki tuokoon lahjat lapsille...:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinstripes:
kaikki mitä irtoaa on seksi ja hätäiset pusut. Ei osta lahjoja, treffeilä ei ole ikinä käyty, kunnollisilla siis. Mitähän sitä pitäis? Suoraan sanominen ei ainakaan auta.
Minkälaista romantiikkaa ja erotiikkaa sinä miehellesi annat? Miten hän siihen vastaa?
 

Yhteistyössä