Mistä löydätte aikaa harrastuksille?

  • Viestiketjun aloittaja Ajaton
  • Ensimmäinen viesti
Ajaton
Olen kahden pienen lapsen äiti ja haluaisin kovasti harrastaa jotain, vaikka ihan vaan kunnon kävelylenkkejä iltaisin, mutta...
Mies tekee pitkää päivää töissä ja minä lasten kanssa kotona. Reipas kävelylenkki ei oikein onnistu 3-vuotiaan kanssa, kuten varmaan tiedätte. ;) Uimaan, jumppaan tms en pääse, kun mies on illat töissä, aamuisin ei harrastusmahdollisuuksia juurikaan ole, ja aamut olenkin varannut siivokseen ym. Miten te hoidatte harrastuksenne?
 
Miulla on onneksi hyvä anoppi joka katsoo välillä pojanpoikansa perään mielellään ja kun mies on kotona esim. pekkasilla tai vapaapäivällä niin silloin, ja lenkille joskus otan poikani mukaan rattaisiin ja kävelen suht reipasta vauhtia.
 
Eij
Harrastan monenlaisia käsityöjuttuja aina silloin kun ehdin ja inspiraatio syntyy. Yleensä aika löytyy päiväunien aikaan tai myöhään illalla kun poika on mennyt nukkumaan. Tosin usein illalla ei jaksa enää tehdä mitään. Päiväunien aikaan voin tehdä omia juttujani jos olen hoksannut hoitaa muut kotihommat pojan ollessa hereillä (yhdessä on kiva esim. siivota). Onneksi mieheni on iltaisin kotona joten pääsen kerran viikossa jumppaan. Ja lenkkejä voin vielä harrastaa kärryjen kanssa kun poika vielä istuu kyydissä mielellään.
 

Yhteistyössä