Mistä löytäisi netistä koiranpentu ilmoituksia / myydään koiria ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Emma
esim. koirat.com, apula, verkkopirkko, mikko.fi, keltainen pörssi, suomi24, ostamyy, petpark, nettimarkkina, petsie, OLX... onhan noita paikkoja mistä ilmoituksia löytyy.
Juuri itse koiranpentuilmoituksia laittaneena :)

Onnea pennun hankintaan.
 
Heljä
Koiramme lehdestä, yms lehdistä,petpark.fi, apula, suomi24
koirat.com, terrieri.net, ostamyy.com, verkkopirkko, koiratori, keltainen pörssi
Laita googleen myydään koira!
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja koiranpentua hakeva:
Haluaisin koiranpennun!

Mistä löytyisi ilmaisella tai halvalla sekarotuisia koiranpentuja läheltä savoa?? : )
Ei mistään, jos et oo koirasta valmis maksamaan niin millä sen meinaat ylläpitää. Ruokaan ja rokotuksiin sun muihin menee pitkä penni vuodessa + muut mahdolliset eläinlääkärikulut
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
Sirkkeli
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja koiranpentua hakeva:
Haluaisin koiranpennun!

Mistä löytyisi ilmaisella tai halvalla sekarotuisia koiranpentuja läheltä savoa?? : )
Ei mistään, jos et oo koirasta valmis maksamaan niin millä sen meinaat ylläpitää. Ruokaan ja rokotuksiin sun muihin menee pitkä penni vuodessa + muut mahdolliset eläinlääkärikulut
No ei kai se ostohinta kerro ostajan varakkuudesta :O En minäkään halunnut tonnia koirasta maksaa, ja mulla on taatusti hyvin hoidettu iloinen koira. Jolla on älyttömästi leluja, tarvikkeita, hyvä ruoka ja rokotukset kunnossa. Ja jos tulee tavetta eläinlääkäriin, niin sinne mennään heti eikä puolen vuoden päästä.

Ap:lle: Mie löysin keltasen pörssin sivuilta. Kannattaa kytätä aktiinisesti monta viikkoa, niin voi sattua oikeanlainen kohdalle.
 

Yhteistyössä