mistä nainen tykkää seksissä

  • Viestiketjun aloittaja namia
  • Ensimmäinen viesti
clivia
Mä tykkään siitä että on mies joka tietää mistä pidän ja tuottaa mulle aina nautintoa,näkee vaivaa sen eteen että mulla on täydellistä seksiä ja kiihottuu siitä itse <3 <3 <3
 
äiti
ei voi yleistää, makuja on monia, yleensä normaalit asiat tässkin suhteessa kaikista parasta.
jos pitää alkaa leekaamaan niin kyllä silloin suttaa korvien välissä
 
Mun käsitys mistä nainen tykkää seksissä on tälläinen: se esileikki voi alkaa jo tunteja ennen varsinaista seksiä esim ihan viattomalla sanallisella leikittelyllä ja vihjauksilla ilman mitään kiirettä vaan annetaan asian edetä ihan omaan tahtiin..kun aikansa ollaan flirttailtu siirrytään muiden ihmisten keskuudesta vähän syrjempään ja aletaan kiusoitella toisiamme jolloin voidaan olla jo sylikkäin ja hyväillä...sen jälkeen vaate kerrallaan riisutaan yhteispelillä tietenkin..kun vaatteet saatu pois mä yleensä siirryn antamaan naiselle hyvää oraaliseksin muodossa kiusoitellen klitorista kielellä, kunnes nainen on kiihoittunu tarpeeks siirrän jo kivikovaks jäykistyneen kalun vakoon uppoutuen syvemmälle ja syvemmälle hitain mutta määrätietosin liikkein.... :D
 

Yhteistyössä