Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka surulliset tarinat ovatkin tylsiä, niin kerron silti lyhyesti omani. Avioiduin liian nuorena masentuneen ja haluttoman naisen kanssa kuvitellen, että pystyisin auttamaan häntä. Tuosta hetkestä on nyt kymmenen vuotta aikaa ja elän edelleen yhdessä ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta minkäänlainen fyysinen läheisyys pitkästä pariterapiasta huolimatta.

Ratkaisu tilanteeseen olisi tavallaan yksinkertainen eli avioero. Tilanne kuitenkin monimutkaistuu huomattavasti siitä, että meillä on yhteinen yritys, asuntolaina ja kaksi ihanaa lasta, jotka ovat elämäni tärkein asia. Olen myös vaimoni tavoin itse avioeroperheestä enkä halua altistaa omia lapsiani vastaaville kokemuksille.

Toinen mahdollinen ratkaisu olisi sivusuhde. Kokeilin sitä kerran baarissa tapaamani naisen kanssa, olin hänelle täysin rehellinen tilanteestani, mutta lopputulos oli surkea. Hän lähetteli minulle päivittäin viestejä vaatien minua eroamaan.

Olenkin viime aikoina pohtinut sitä, että varmasti on myös naisia, jotka ovat vastaavassa tilanteessa kanssani. Siis henkisesti ja fyysisesti terveitä naisia, jotka haluaisivat epätyydyttävän suhteen takia turvallista seksuaalista läheisyyttä ilman toisen elämään liittyviä vaatimuksia tai sitoutumista. Asun Helsingissä, olen akateemisesti koulutettu, fyysisesti ja henkisesti terve, pitkä ja tietääkseni kohtuullisen komea :) Minulle voi halutessaan lähettää sähköpostia osoitteeseen: hoitotakuu@yandex.com
Meitä vastaavassa tilanteessa olevia perheenäitejä on vaikka kuinka paljon. Minun mieheni ongelmana on alkoholi ja sen myötä on suhteesta kadonnut läheisyys ja seksi kokonaan. Lapset, koti, arjen sujuvuus, taloudelliset syyt ja rakkaus pitävät silti meidät liitossa.

Minulla on myös ystäviä, joilla seksi on kokonaan loppunut liitoissaan. Joistakin huomaan, että miehet hakevat sitä muualta. Itsekin olen päätynyt samaan ratkaisuun. Kätevintä tässä tilanteessa on hankkia sivusuhde.
 
vierailija
Paremmat Seksitreffit
Seuraa sujuvasti naisille ja miehille!
Päiväkahvit kermalla tai ilman!
Ilmoittaminen,ilmoitusten katselu
ja niihin vastaaminen aina ilmaista!
Vain yli 18 vuotiaille!
Miehiä naisille osastolla pian sallitut 60 ilmoitusta mutta muilla osastoilla tilaa,
naisista huutava pula!

Nyt kannattaa tulla ilmoittamaan sivuillamme
http://seksitreffit.wix.com/paremmatseksitreffit
jos olet etsimässä tai tarjoamassa seuraa.
Sivujen kävijämäärä voimakkaassa kasvussa,tällä hetkellä keskiarvo on
n 600 kävijää/vrk,kaikkialta Suomesta.
Vain yli 18 vuotiaille.
Kaikki ilmoitukset käsitellään manuaalisesti joten kopioituja
ilmoituksia ei julkaista.
Ilmoittaminen,ilmoitusten katselu ja niihin vastaaminen on ilmaista.Voit ilmoittaa niin kuvalla kuin ilman.
Ilmoituksille lisänäkyvyyttä antavat ominaisuudet ovat nyt
ja tulevaisuudessa ilmaisia.
Ilmoituksia julkaistaan vain rajoitettu määrä eli 60 kpl/osasto
Ilmoittaa voit pelkällä nimimerkillä/nimellä jolloin saamasi vastaukset ohjataan
sinulle ylläpidon toimesta.Ilmoitukseesi vastaavat lähettävät viestinsä Ota Yhteyttä-
sivun kaavakkeella eivätkä saa email-osoitettasi tietoonsa ennen mahdollista vastaustasi.
Tarkemmat ohjeet ilmoitusten jättämisestä ja sisällöstä on julkaistu
http://www.seksiblogi.tk
sivulla.
Ilmoituksesi voit jättää Ota Yhteyttä-sivun kaavakkeella,ei kuvallisia ilmoituksia.
Kuvalliset ilmoitukset jätetään lähettämällä ilmoitusteksti ja kuva(t)
osoitteeseen info@paremmatseksitreffit.tk
Kuvien tulee olla omia mutta saavat olla muissa deittisivustoissa julkaistuja!
Jos haluat julkaista itsestäsi useita kuvia teemme sinulle ilmaiseksi kuvagallerian johon
linkki tulee ilmoitukseesi,voimme varustaa kuvagallerian salasanalla, niin halutessasi,jolloin
itse lähetät sen salasanan haluamillesi henkilöille.Jos sinulla on blogi tai kotisivut voidaan
linkki julkaista ilmoituksessasi tai jos kuviasi on muualla nähtävissä,erilaisissa kuvapalveluissa,
voit linkin julkaista ilmoituksesi yhteydessä,linkkiä toiseen treffi-sivustoon ei hyväksytä.
Voit myös lähettää ilmoituksen ja kuvat puhelimitse,tiedustele puhelinnumeroa johon
viestin lähetät joko vastaamalla tähän viestiin tai Ota Yhteyttä-sivun
kaavakkeella.

Terveisin
Ylläpito
Paremmat Seksitreffit
info@paremmatseksitreffit.tk
 
vierailija
Tämä on aihe, joka koskettaa aika useaa. Haluja on, mutta ei kaveria.
Itse olen eron jälkeen ollut niin Eliittikumppanissa kuin e-kontaktissakin. Molemmissa on vaikka kuinka paljon viehättäviä, fiksuja naisia. Kun näkee kuvan ja profiilin, voi siitä päätellä aika paljon asioita. Jos kirjoittelee, voi tutustua vielä lähemmin. Jos juttu luistaa, kannattaa mennä treffeille.
Nämä maksulliset palstat ovat siitä hyviä, että maksullisuus karsii pahimmat hörhöt ja huijarit.
Nuo panokaveri-, seksitreffi- ym. sivut ovat mielestäni huijausta, en koskisi metrin kepilläkään.
Aiemmin mainitsemillani palstoilla on kokemukseni mukaan naisia, joista suurin osa etsii pysyvää parisuhdetta (kuten minäkin), mutta osa on valmis seksiin vaikka ekoilla treffeillä jos mies miellyttää.
Oma "ongelmani" on se, että en pysty menemään naisen kanssa sänkyyn jos en pidä hänestä millään tavalla. Täytyy olla niitä tunteita edes jonkin verran jotta voin kokea henkistä yhteekuuluvuutta. En hae mitään nuorta povipommia enkä vastaavaa, vaan naisellista, huumorintajuista naista, jonka kanssa on mukavaa jutella muutenkin ja jonka seurassa viihdyn. Silloin seksikin on paljon antoisampaa, vaikka varsinaista romanttista seurustelusuhdetta ei siitä syntyisikään.
Jotkut, niin miehet kuin naisetkin, pystyvät seksiin ilman sen kummempia tunteita. Minä en, vaikka halut aika hurjat väliin ovatkin.
Välillä olo on hyvin turhautunut varsinkin kun niin harva nainen kolahtaa. Ei, ei vika ole naisissa, vaan minussa. Jos sitä nyt viaksi voi kutsua.
 
vierailija
Kannattaa kokeilla netin parhaimmat palvelut. Sieltä löytyy toki myös huonoa palveluntarjoajaa mutta jotkut sivustot netissä ovat peranneet ne parhaat palveluntarjoajat sieltä joukosta. Kannattaa siis sellaisten sivujen kautta kirjautua asianmukaisiin palveluihin mukaan.

Esimerkkinä vaikkapa tämä sivusto, jossa tuntuu olevan parhaat palvelut listattuna ja muutoinkin saa hyviä seksivinkkejä lähes aiheesta kuin aiheesta:
http://www.leikkikalu.com/seksiseuraa
 
vierailija
Kannattaa kokeilla netin parhaimmat palvelut. Sieltä löytyy toki myös huonoa palveluntarjoajaa mutta jotkut sivustot netissä ovat peranneet ne parhaat palveluntarjoajat sieltä joukosta. Kannattaa siis sellaisten sivujen kautta kirjautua asianmukaisiin palveluihin mukaan.

Esimerkkinä vaikkapa tämä sivusto, jossa tuntuu olevan parhaat palvelut listattuna ja muutoinkin saa hyviä seksivinkkejä lähes aiheesta kuin aiheesta:
http://www.leikkikalu.com/seksiseuraa
Tää on mainos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vierailija
Jos joku nainen oikeasti haluaa pelkkää seksiseuraa urheilullisesta herrasmiehestä niin laitappa sähköpostia ja kuvasi mukaan. Olen yli 190cm ja yli 35 vuotias hommat osaava kokenut luotettava mies. Naimisissa olen, mut aina valmis auttamaan naisia.
Kuvia saat sitten omaa kuvaasi vastaan ja lupaan ettet pety.
Omalla vastuulla ja vain seksiä, ei muuta: wolfseye1982@gmail.com
 
vierailija
Itse suosittelisin sivustoa Panovinkit.net. Nimi kertoo jo paljon mistä on kyse. Sivusto on kyllä vähän enemmän miehille suunnattu mutta kyllä siitä naisetkin viisastuvat, sanoisin.
Ja jos ei baariin halua mennä, niin Victoria Milan on ymmärtääkseni oikeasti toimiva sivusto seuran löytämiseen aikas helposti naisena. Sieltä pitäisi löytyä sekä vapaita että varattuja miehiä.
 
vierailija
vierailija
Itellä on tullu mieleen että seksiseuraa olis kiva saada kesäks - tuntuu vaan aika riskaabelilta laittaa joju netti-ilmotus. Kyse ei oo siitä ettenkö miehiä baarista tai muualta sais, onhan niitä ollu nuutama mutten ikinä oo ollu kunnon seurustelusuhteessa kenenkään kanssa (läheisyyskammo yms). Ulkonäöstäkään ei oo kiinni kun kauniiksi usein
kehutaan.

Ongelma on kuitenkin sii etten tosiaan oo seksiä harrastanu kun muutamia kertoja kun ei sitä kunnon suhdetta oo ollu. Himot on kuitenkin kova, siitä ei oo kyse ;) pelkään vaan että oon tosi huono enkä osaa mitään (niinkun asia onkin) ja haluaoson kehittyä seksin saralla... Haluaisin olla hybä ja pystyä itekin nauttimaan siitä ilman että stressaan kuinka huono oon. Täytyy myös sanoo että oon aola tarkka kenen kanssa haluan juttua tai muuta ja ulkonäön pitää olla hyvä :p asun toisessa maassa normaalisti joten siellä tarjonta on parempi, mutta suomessa miehet ei oo niin hyvännäkösiä. Kuulostan nyt hirveen pinnalliselta mutta
 
vierailija111111222
Mistähän löytyis ihan tavallisen naisen kanssa keskusteluseuraa ja joskus voisi käydä vaikka lasillisella olutta/viiniä maistamassa tai miksei vaikka käynti jossain kultuurielämyksessä?
Nykyään liikkumisympyrät ovat nykyään todella pienet ja päivät kuluu joko töissä - kotona - kaupassa akselilla ja kun koittaa vapaapäivä arkiruutiineista niin käytännössä sitä ei enää osaa lähteä mihinkään ja välillä kaipaa ympyröiden ulkopuolista juttukumppania/seuraa.

Baaritiskillä notkuminen ei siis yhtään innosta

Jos lähistöltä** löytyy 1960-70 luvuilla syntynyt niin heitä vaikkapa s-postilla

T. hkiratikka4 at gmail piste com

P.S Kulttuurin sijaan käy vaikkapa jokin liikunnallinen harratus esim. sulis?
** Helsinki /Sörnäinen tms Suomen niemi :)
 
Maybelater
Mielenkiintoinen viestiketju. Myös sen suhteen ettei asia ole ihan uusi toisesta perspektiivistä eli miehenä - olen joskus heittänyt huvikseni ilmoituksen joihinkin tässä mainituista nettisivuista ja kokonaisuus on aika heikko. Ammattilaisia (jotka eivät kiinnosta yhtään) kalastelemassa, rivien välistä lukien muutamia epätoivoisen oloisia tapauksia ja vaikka tulen aika helposti juttuun lähes kenen hyvänsä kanssa, jotenkin vain fiiliksen tai edes uteliaisuuden puuttuminen ei vain sytytä.

Toisaalta taas facebookin sun muun kautta on niin helppo flirtata, mutta "with benefits" -lisäys frendeihin on vähän vaarallinen. Muutaman kerran ajatus on ollut niin selvästi ilmassa että itsehillintä hammasta purren virtuaalisesti pois kävellessä on ollut vaikeaa, erityisesti kun on halunnut varmistaa että ehdotuksen vihjaajalle on jäänyt ok olo vaikka itse on tuntenut ihan samoin ja silti kääntänyt kaiken pelkäksi hassutteluksi.

Mieluummin jonkun ennestään tuntemattoman kanssa, jonka oppii tuntemaan alusta asti ihan muuten kuin kaverina. Vaikka vähän tarkoitushakuisestikin. Kuitenkin lopputulos on se että hyvin suunniteltu ilta jos toinenkin "pilataan" jäämällä juttelemaan jostakin ihan älyttömästä keittiön pöydän ja parin teekupin yli. Tai sitten keräillen ovelta makuuhuoneeseen johtavaa polkua vaatteita, miettien että missä vaiheessa niistä mikä lensi mihinkin.

Okei, ei enempää fiilistelyä. Se kuitenkin on ongelma ettei ole pienintä hajua miten ja missä törmätä keneenkään, käymättä läpi baaritiskin puuduttavaa silmäystenvaihtoa tai oikeasti tietäen mitä itse kukin ajattelee. Jos hyviä ideoita on ilmassa, kirjoitelkaa tämän viestiketjun jatkoksi, ajattelin joka tapauksessa käydä lukemassa tätä lähipäivinä ihan mielenkiinnosta. Kosketus jota haluaa mutta oman varovaisuutensa vuoksi ei tiedä yhtään mistä lähteä etsimään on yksi niistä asioista joita tulee aina silloin tällöin mietittyä liikaakin.
 
vierailija
Totta, ruokakaupasta intiimituote-hyllyn luota löytyy aina halukkaita uroksia, ja jos haluaa pelata varman päälle niin kannattaa marssia suoraan erotiikkaliikkeeseen. Sitten vaan katsekontaktia sopivaan kohteeseen ja jos hymyilee niin se on menoa.
 

Yhteistyössä