Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
"miguel"
Itse olen aktiivisesti yrittänyt löytää seksiseuraa oulun alueelta eri sivustoilta. Aina sama ongelma, naiset ei halua pelkkää seksisuhdetta tai sitten ovat maksullisia. Noh, eihän tervekätinen mies naista tarvi. :) Naisten ilmoituksiin olen kirjoitellut, yhtään vastausta ei koskaan ole tullut. Vaan saahan naiset niitä vastauksia toki hieman enemmän kuin miehet. Ei täällä sattuis olemaan naista joka tahtoisi vakituisen seksisuhteen?
 
Janne
Kuten myös Turussa noilla seuranhakusivustoilla tuntuu olevan aika ammattimaista seuranvaihtoa, eli maksullista seuraa mikä ei kyl kiinosta. Baareissa ei niin kauheasti tule nykyään enää pyörittyä eikä sit oikein kehtaa vongatakaan.
Mikäli täälä joku haluaisi tavata terveen kolmikymppisen miehen seksiseuran merkeissä vaikka ensialkuun niin sähköpostia osoitteeseen janne35623 miuku google.com :)
 
"vierailija"
Mä olen löytänyt seksiseuraa mitä ihmeellisimmistä paikoista. Naapurista, taloyhtiön saunasta, baarista jne. Silti en ole kymmeneen vuoteen harrastellut kauheasti eri tyyppien kanssa.

Mä en sillain pelkää ehdotella, monesti tilanteet vaan menee sit siihen seksiin. Olen omasta mielestäni ymmärtäväinen, iloinen ja kai helposti lähestyttävä. Aika tavallisen näköinen olen.

Kyllä miehille kannattaa vähän flirtata tai ehdotella jos mieli tekee :)
 
"Rolle"
Etsin Mukavaa seuraa naisista, mutta en ole vielä yhtään profilia luonut minnekkään.. Lähinnä lukenut keskustelupalstoja. Jos kiinnostaa seura vaikka ihan puhelimella ainakin aluksi.. Niin en pistä vastaan, ja kuvia laitan mielellään jos kiinnostaa ? ! (Ja kuvat otan tuoreeltaan ! ! ) 33 vuotta ikää. Kissan kanssa asun (siis lemmikkieläin.) (= Mielellään sais olla Tuusula alueelta Hyrylä, Kellokoski, Jokela.... Mun sp. roope79@gmail.com Puh: 0468968886. Kiinni saa 24/7. Yritän järkkää jonkin profilin johonki vielä, siis seuranhaku.. Toki Facebookit ym löytyy.. Mutta ei tähän hätää kummempii. Etu käteen pahoitteluni jos rikoin tämän paikan sääntöjä jollain lailla. Palaillaan ?? !! ?? !!

Ps. Kerron rehellisesti ja toki jos joku sen vaivan näkee, että mahd kiinnostuu, niin mielellänihän minä itsestäni kerron ! ! Nii ja laitetaan nyt viel mittoja 72 KG 176 CM Pituus on viimeksi Intissä mitattu pikasesti, mutta tuskin heittää senttiä enempää suntaan tai toiseen.. Ja paino otettiin kotonani minuutti sitten. (=
 
timppa_hki
Hei!

Olen 31 v. mies itä-helsingistä. Harrastan joogaa ja leffoja. En ole moneen vuoteen jaksanut liikuskella baareissa seuranhaussa, koska en juo. Etsin siis naisseuraa. Olen kiinnostunut seksisuhteesta, mutta myöskin jostain läheisemmästäkin. Kumpi nyt sattuu ensiksi osumaan kohdalle. Jos rupesi kiinnostamaan ni pistä mailia timon.posti@saunalahti.fi ni tutustutaan.

Timo
 
ceecee20
Itellä on tullu mieleen että seksiseuraa olis kiva saada kesäks - tuntuu vaan aika riskaabelilta laittaa joju netti-ilmotus. Kyse ei oo siitä ettenkö miehiä baarista tai muualta sais, onhan niitä ollu nuutama mutten ikinä oo ollu kunnon seurustelusuhteessa kenenkään kanssa (läheisyyskammo yms). Ulkonäöstäkään ei oo kiinni kun kauniiksi usein
kehutaan.

Ongelma on kuitenkin sii etten tosiaan oo seksiä harrastanu kun muutamia kertoja kun ei sitä kunnon suhdetta oo ollu. Himot on kuitenkin kova, siitä ei oo kyse ;) pelkään vaan että oon tosi huono enkä osaa mitään (niinkun asia onkin) ja haluaoson kehittyä seksin saralla... Haluaisin olla hybä ja pystyä itekin nauttimaan siitä ilman että stressaan kuinka huono oon. Täytyy myös sanoo että oon aola tarkka kenen kanssa haluan juttua tai muuta ja ulkonäön pitää olla hyvä :p asun toisessa maassa normaalisti joten siellä tarjonta on parempi, mutta suomessa miehet ei oo niin hyvännäkösiä. Kuulostan nyt hirveen pinnalliselta mutta näin se vaan on varsinkin jos pelkkää hauskanpitoa jaluaa :D mietinkin siis että voiskohan jostain löytää jonkun nuoren miehen joka haluais 'opettaa' seksihommissa vai kaihtaako kaikki miehet naosta jolla ei oo niin paljon kpkemusta? Ja enemmänkin se mua haittaa koska pelkään että nolaan aina itteni...
 
"Rolle"
Itellä on tullu mieleen että seksiseuraa olis kiva saada kesäks - tuntuu vaan aika riskaabelilta laittaa joju netti-ilmotus. Kyse ei oo siitä ettenkö miehiä baarista tai muualta sais, onhan niitä ollu nuutama mutten ikinä oo ollu kunnon seurustelusuhteessa kenenkään kanssa (läheisyyskammo yms). Ulkonäöstäkään ei oo kiinni kun kauniiksi usein
kehutaan.

Ongelma on kuitenkin sii etten tosiaan oo seksiä harrastanu kun muutamia kertoja kun ei sitä kunnon suhdetta oo ollu. Himot on kuitenkin kova, siitä ei oo kyse ;) pelkään vaan että oon tosi huono enkä osaa mitään (niinkun asia onkin) ja haluaoson kehittyä seksin saralla... Haluaisin olla hybä ja pystyä itekin nauttimaan siitä ilman että stressaan kuinka huono oon. Täytyy myös sanoo että oon aola tarkka kenen kanssa haluan juttua tai muuta ja ulkonäön pitää olla hyvä :p asun toisessa maassa normaalisti joten siellä tarjonta on parempi, mutta suomessa miehet ei oo niin hyvännäkösiä. Kuulostan nyt hirveen pinnalliselta mutta näin se vaan on varsinkin jos pelkkää hauskanpitoa jaluaa :D mietinkin siis että voiskohan jostain löytää jonkun nuoren miehen joka haluais 'opettaa' seksihommissa vai kaihtaako kaikki miehet naosta jolla ei oo niin paljon kpkemusta? Ja enemmänkin se mua haittaa koska pelkään että nolaan aina itteni...
Minkä lainen se ulkonäkö pitäisi tarkennettuna olla ? Ja entäs se "nuori" ? Toivottavasti natsaa ! ! Ja turhia ei mun mielestä kannata jännitellä niissä hommissa, vaikka en mikään expertti itsekään ole, mutta hauskaahan se ainakin on ! Ja kivahan sitä on kokeilla eri juttuja. (=



Vielä ihan yleisesti kysyisin oisko tietoa paikoista seuran hakuun, missä ei siis milloinkaan tule "yllätys" maksuja.. Esim kun itse C- dateen loin profiilin, niin onpi tullut paljon viestejä ym, mutta niitä kun ei pääse lukemaan ilman maksamista.. Ei sillä ettenkö voisi maksa? Mutta kuvitella voisi, että olisi enemmän hakijoita sellaisissa mestoissa mitkä ovat täysin maksuttomia !! ????

T. Rohkeesti vaan viestiä tyypit ! ! (= roope79@gmail.com
 
"vieras"
Hain seksiseuraa kerran iskurista, sain muutaman kymmentä vastausta (ilman kuvaa!) ja tapasinkin muutaman parhaimman näkösistä& fiksumman oloisista, mut seksiä en harrastanut sit kenenkään kanssa... huomasin, ettei pelkän seksin perässä meneminen sittenkään ole sen mun juttu.
 
"Rolle"
Kaikki miehet haluaa vain normaalipainoisia naisia seksisuhteeseen. :( Ymmärrän kyllä oikein hyvin, kukapa nyt läskin haluais, mut onhan se harmi ku ei sitte ketään löydy.
Onhan ja on minullakin ystäviä/kavereita, joilla on tukevia tai ihan lihavia naisia kumppaneina.. Ja myös niinkin päin, ettei mies itse ole lainkaan lihava tai hassumman näköinen.. Se vaan on niin paljon luonteesta ja itsevarmuudesta kiinni ! ! No heitänmpä nyt sen niin käytetyn Klišeen "Sisin on tärkein" YM.. Muita ulkonäköön ihastutaan sisimpään rakastutaan.... plaaa plaaa .. Onhan noissa perää, mutta niin kuluneita. Toki onhan se seuran haku lihavammalla varmasti hiukka hankalampaa varsinkin (luulisin) jos hakee vielä ei lihavaa ?? Mutta onhan miehiä jotka ihan fantasioi lihavemmista.. Eli ZEMPPIÄ VAAN SULLE !! Seuran hakuun ja muutenkin ! !

Tästä tulikin mieleen miten sitten kun onkin päihdeongelma.. Ja en tarkoita nyt vain pelkästään alkoholia.. Eli onko kokemuksia siltä saralta olisi mukava kuulla koska enmpä ole ennen törmännyt sivuun missä haetaan ja hakian profiilissa lukee, että hänellä on esim vaikka luultuakin yleisempi lääkekoukku. Sekin on esimerkiksi semmonen mitä ei välttämättä koskaan näe päältä. Tai sitten ihan huume huume ongelma.. On PALJON SIIS PALJON ihmisiä ihan normaaleja normaaleissaan duuneissaan, mutta käyttää huumeita, ja ei välttämättä näy päällepäin. Ja sitä ongelmaakin löytyy ihan joka ammattialoista, lääkäreistä rekkakuskeihin.. Ja tulipa semmoinenkin mieleen mun hyvä ystävä törmäsi sosiaalityöntekiään joka on koukussa Subutexiin. Ja käyttää piristeenä silloin tällöin Amfetamiinia.. Tämmöinen tuli mieleen onko kokemuksia ??
 
koookki
Itse etin ihan tavallisista treffipalveluista. Tutustuin juuri uuteen täysin ilmaiseen treffipalveluun, tuossa on siitä hyvä arvostelu jos haluaa tutustua tarkemmin

http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilmainen.html
 
"mikko"
Kuulemma seksiseuraa löytyy myös kaksplussan foorumeilta.. ;) Ilmoittaudutaan tässä nyt tähän jonon jatkoksi. Pääkaupunkiseudulla olisi siis 30v mies, lisätään vielä kliseisesti katseenkestävä perään. Yhteyttä voi ottaa osoitteeseen 82asdrty[a]gmail.com
 

Yhteistyössä