Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
sinkkuilija
Ei oo ollut kovin vaikeeta. Eniten saan ehdotuksia suomi24:n treffipalstalta. Sinne ku laittaa ilmoituksen että haluaa parisuhteen niin eiköhän tuu kymmenen viestiä heti, missä ehdotetaan seksisuhdetta :D On kyllä niin todettu. Mutta siis myös Tinderistä ja baareista.
 
uhhhhhhhhhh
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.

Onko kenelläkään kokemuksia?
Ap ei taida olla mikään silmänilo kun ei saa kikkeliä. Älä sure, kyllä rumaakin joskus onnistaa.
 
vierailija
..kaivattaisiin seksiä! Omaa miestä ei enää paneminen kiinnosta, ja kohta 4 vuotta jo ollut ilman..:(
En halua olla lopun ikää puutteessa, mutta en tiedä mistä löytyisi luotettava, hyväntuoksuinen ja asiansaosaava ;) mies?! Baareissa en käy, ja töistä tms ei ole mahdollista löytää.
Olen 42v mutta nuoremman oloinen/näköinen, hieman pyöreä, bmi 26,5, mutta sopusuhtainen, nätiksi kehuttu....ja halukas.
Ero ei ole vaihtoehto, joten ainoa mahdollisuus on "salarakas".....
 
Lone Rider
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.

Onko kenelläkään kokemuksia?

Täälä löytyy fiksujakin, kuten allekirjoittanut -->

http://iskuri.net/index.php?prof=959006&inr=2&s=0&osp=2&hsp=1&oika=26&imin=35&imax=35&kau=1106&kaupl=1&lk=6
 
vierailija
Mitenhän miehet yleensä reagoi, jos kysyisikin, onko ne kiinnostuneet seksiseurasta? Loukkaantuuko ne, niin kuin naiset, jotka ei monet tykkää suorasta ehdottelusta? Tai ajatteleeko ne rumia, esim. että olen lutka, jos ehdotan?
Valtaosa ihastuisi ajatuksesta. Tietysti jotkut pöljäkkeet ovat varmasti kovin naisellisia ja loukkaantuvat.

Mutta väitän että nainen kyllä löytää kullia itselleen ihan vaan kysymällä, mies saa turpiin.
 
vierailija
Miten on mahdollista ettei ole ollu?
No olen mäkin 27v enkä ole koskaan harrastanu yhen illan juttuja.
Vaikka nyt en parisuhteessa olisikaan niin ei musta semmoseen edes olis.

Uteliaisuudesta pitää kysyä miten eronneet äidit uskaltautuu näyttäytymään alasti vieraalle miehelle?
Itse en uskaltaisi kahden raskauden jälkeisen kroppani kansss kykenisi olemaan alasti kenenkään muun kanssa :(
 
vierailija
Miten on mahdollista ettei ole ollu?
No olen mäkin 27v enkä ole koskaan harrastanu yhen illan juttuja.
Vaikka nyt en parisuhteessa olisikaan niin ei musta semmoseen edes olis.

Uteliaisuudesta pitää kysyä miten eronneet äidit uskaltautuu näyttäytymään alasti vieraalle miehelle?
Itse en uskaltaisi kahden raskauden jälkeisen kroppani kansss kykenisi olemaan alasti kenenkään muun kanssa :(
Moi olen tottunut siihen että on ujo ja olen itekki 18v ujo mut haluasin sexixseuraa kun en ole mistään löytänyt ;))
 
vierailija
Moi naiset! Olen 35-vuotias yksihuoltajaäiti ja tahtoisin seksiseuraa naisista. Olen siis bi-seksuaali ja pitkäaikainen haaveeni on saada nainen päälleni. Jos vapaamielinen tyttöjen välinen seksihetki kiinnostaa, niin katsoppa ilmoituksesta kuvat ja tarkemmat tiedot: http://panemua.net/ (nimimerkki yh35sexaippa)
 
vierailija
Vaikka surulliset tarinat ovatkin tylsiä, niin kerron silti lyhyesti omani. Avioiduin liian nuorena masentuneen ja haluttoman naisen kanssa kuvitellen, että pystyisin auttamaan häntä. Tuosta hetkestä on nyt kymmenen vuotta aikaa ja elän edelleen yhdessä ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta minkäänlainen fyysinen läheisyys pitkästä pariterapiasta huolimatta.

Ratkaisu tilanteeseen olisi tavallaan yksinkertainen eli avioero. Tilanne kuitenkin monimutkaistuu huomattavasti siitä, että meillä on yhteinen yritys, asuntolaina ja kaksi ihanaa lasta, jotka ovat elämäni tärkein asia. Olen myös vaimoni tavoin itse avioeroperheestä enkä halua altistaa omia lapsiani vastaaville kokemuksille.

Toinen mahdollinen ratkaisu olisi sivusuhde. Kokeilin sitä kerran baarissa tapaamani naisen kanssa, olin hänelle täysin rehellinen tilanteestani, mutta lopputulos oli surkea. Hän lähetteli minulle päivittäin viestejä vaatien minua eroamaan.

Olenkin viime aikoina pohtinut sitä, että varmasti on myös naisia, jotka ovat vastaavassa tilanteessa kanssani. Siis henkisesti ja fyysisesti terveitä naisia, jotka haluaisivat epätyydyttävän suhteen takia turvallista seksuaalista läheisyyttä ilman toisen elämään liittyviä vaatimuksia tai sitoutumista. Asun Helsingissä, olen akateemisesti koulutettu, fyysisesti ja henkisesti terve, pitkä ja tietääkseni kohtuullisen komea :) Minulle voi halutessaan lähettää sähköpostia osoitteeseen: hoitotakuu@yandex.com
 

Yhteistyössä