Mistä saa tilata niitä nimilappuja lasten vaatteisiin?

Marika Heinonen
Hei!
Osoitteessa www.merkitse.fi on avattu uusi merkintä- ja nimikointituotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Tällä hetkellä valikoimasta löytyy: kudotut nimikointinauhat, silitettävät nimilaput, käsityömerkit, matkalaukunnauhat omalla nimellä, kudotut logonauhat, lahjanauhat omalla tervehdyksellä, tuotetietomerkit, pesumerkit, tekstiilitussit, Taggit-kiinnitysavut. Asiakas voi halutessaan pitkälti itse suunnitella haluamansa tuotteen, mutta myös valmiiksi mietittyjä tuotteita löytyy. Valikoima laajenee, tulossa on mm. lisää erilaisia nimikointi- ja merkintätarroja. Postikulut sisältyvät hintoihin, joten pieniäkin tilauksia kannattaa tehdä. Marraskuun loppuun mennessä tehdyt tilaukset ehtivät vielä varmuudella jouluksi. Toimitusajat ovat 2-3 viikkoa, mutta useimmiten tuotteet saa jo viikosta kahteen tilauksen jättämisestä.
Yritys panostaa tuotteissaan turvallisuuteen, laatuun ja eettisyyteen. Palveluketju ja raaka-aineita myöten tuotanto on EU:ssa. Tuotteilla on täysi takuu, ja ne on testattu käytössä. Kaikki nimikointituotteet noudattavat EN 71-3 standardia lelujen turvallisuudesta (ei liukenevia kemikaaleja tms.)
Tervetuloa tutustumaan!

Ystävällisin terveisin,

Marika Heinonen
Merkitse
 
Ja minä suosittelen ihan perinteistä ruskeaa laastariteippiä, pysyy hyvin kiinni, saa helposti laitettua ja käytön loputtua helppo nykäistä pois.

Menin tilaamaan jotain silitettäviä nimilappuja, eipä voinut muksujen vaatteisiin niin kovalla höökillä niitä painaa ja ompelu oli niin työlästä juurikin sen lapun materiaalin vuoksi, että laitoin peräti kahteen vaatteeseen.
 
Mulla on ainakin pojan kaikissa hoitovaatteissa niitä silitettäviä nimilappuja. Jokaikiseen vaatteeseen olen sen saanut kiinni, useinmiten pesulappuun, mutta myös ihan neuleeseenkin. Lähtevät irti kosteina eli pesun jälkeen. Halvimmalla saa, kun tilaa ulkomailta. Itse olen tilannut Englannista.
 
Marika Heinonen, Merkitse asiakaspalvelu
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Ja minä suosittelen ihan perinteistä ruskeaa laastariteippiä, pysyy hyvin kiinni, saa helposti laitettua ja käytön loputtua helppo nykäistä pois.

Menin tilaamaan jotain silitettäviä nimilappuja, eipä voinut muksujen vaatteisiin niin kovalla höökillä niitä painaa ja ompelu oli niin työlästä juurikin sen lapun materiaalin vuoksi, että laitoin peräti kahteen vaatteeseen.
Ruskea laastariteippi on ihan hyvä ja edullinen vaihtoehto. Se vain vaatii kiireiseltä äidiltä vielä kirjoittamisen vaivan. Tuohon laastariteippiinkin tarttuu muuten hyvin Merkitse -tekstiilitussi: http://www.merkitse.fi/tekstiilitussi-musta-p-817.html

Nämä silitettävät nimilaput valittiin kauppaan myyntiin seuraavista syistä: niissä ei käytetä suojaharsoa tms. silitettäessä kuten monissa muissa silitettävissä vaihtoehdoissa. Lisäksi nimilaput ovat itsessään jämäköitä, eli pysyvät siinä, mihin ne kankaalle asettaa. Liima on erittäin pysyvää. Näistä ominaisuuksista on käytössä todettu ainakin seuraavat edut: 1) ei polta sormiaan, kun yrittää pitää kuuman raudan vierestä nimilappua kiinni 2) kiinnitys todellakin käy vaatteita silittäessä 3) nimilaput eivät rullaudu käsiteltäessä kuten ohuemmat materiaalit 4) laput pysyvät siistinä pesusta toiseen 5) lapun saa juuri haluamaansa kohtaan, ei vain pesumerkkiin

Tervetuloa tutustumaan!
 
Marika Heinonen, Merkitse asiakaspalvelu
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mulla on ainakin pojan kaikissa hoitovaatteissa niitä silitettäviä nimilappuja. Jokaikiseen vaatteeseen olen sen saanut kiinni, useinmiten pesulappuun, mutta myös ihan neuleeseenkin. Lähtevät irti kosteina eli pesun jälkeen. Halvimmalla saa, kun tilaa ulkomailta. Itse olen tilannut Englannista.
Olet aivan oikeassa: Netistä löytyy taatusti joka asiaan halvempi vaihtoehto.

Merkitse panostaa hinta-laatu-suhteen optimointiin. Meidän nimilappujemme kanssa ovat rymynneet oikeat leikki-ikäiset hiekkalaatikolla, ja laput on pesty lukemattomia kertoja kurahaalarien ja soran mukana kaikissa pesulämpötiloissa. Siksi uskallamme luvata tuotteillemme täyden takuun: saat uuden vastaavan maksutta tilalle, mikäli käyttöohjeiden mukaisesti käytettynä tuote ei kestä normaalia käyttöä. Pesunkesto 75C, kuivausrummunkestävä.

http://www.merkitse.fi/silitettavat-nimilaput-p-802.html
Hinnat 0,08 - 0,33 ? / kpl tilausmäärästä riippuen. Melkoisen määrän esim. vaikeasti merkittäviä sukkia merkitsee jo 102 kpl erällä, jonka hinnaksi tulee 15,12 ?. Maksutapoina verkkomaksut kaikkien suomalaisten pankkien tunnuksilla sekä Luottokunnan kortit ja Visa Electron. Tarkistan kaikki tuotteet henkilökohtaisesti ennen lähetystä asiakkaalle, että on ääkköset oikein jne. Asiakaspalvelu suomeksi.
 
C
Ruskea laastariteippi on ihan hyvä ja edullinen vaihtoehto. Se vain vaatii kiireiseltä äidiltä vielä kirjoittamisen vaivan. Tuohon laastariteippiinkin tarttuu muuten hyvin Merkitse -tekstiilitussi: http://www.merkitse.fi/tekstiilitussi-musta-p-817.html

Nämä silitettävät nimilaput valittiin kauppaan myyntiin seuraavista syistä: niissä ei käytetä suojaharsoa tms. silitettäessä kuten monissa muissa silitettävissä vaihtoehdoissa. Lisäksi nimilaput ovat itsessään jämäköitä, eli pysyvät siinä, mihin ne kankaalle asettaa. Liima on erittäin pysyvää. Näistä ominaisuuksista on käytössä todettu ainakin seuraavat edut: 1) ei polta sormiaan, kun yrittää pitää kuuman raudan vierestä nimilappua kiinni 2) kiinnitys todellakin käy vaatteita silittäessä 3) nimilaput eivät rullaudu käsiteltäessä kuten ohuemmat materiaalit 4) laput pysyvät siistinä pesusta toiseen 5) lapun saa juuri haluamaansa kohtaan, ei vain pesumerkkiin

Tervetuloa tutustumaan!
k
 
"Pauline"
[QUOTE="Marek";25835217]Marika Heinoen ole hyvä ja maksaa laskut myös !!! Olet ollut velka jo liian kauan ja et vasta puhelimelle ....[/QUOTE]

Itse tilasin kyseisestä yrityksestä merkitse.fi, rahat meni muttei tuotettu tullut koskaan. Eikä saa minkää näkösitä yhteyttä.
 

Yhteistyössä