mistä saan toisen verotiedot

  • Viestiketjun aloittaja jelp
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja ap tarvii apua:
ex ei oo maksanu elaria 10v koska on työtön muka..tiedoista tuli pääomatuloa onko se aina palkka tuloa?
Kai sä saat silti kunnalta sen elarin? Tai kaupungilta?
juu onneks
Niin mäkin oon saanut kohta 16 vuoden ajan vaikka mun tietääkseni tuo isukki töissäkin on
 
ap
sen viimisin temppu kun se juovuspäissään kilahti ja koetti puhkoa silmän ja veitsi onneks osui päähän ja pakkasin kimpsut ja kampsut.sillon päätin et jonain vuonna sä vielä sen jollain keinoin maksat
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pitää selvittää onko exällä palkka tuloja
No kuule sä varaat ajan lastenvalvojalta ja se kyllä hoitaa et EX joutuu toimittamaan ne tiedot sinne ja siks toiseks ei ne sulle suoraan kuulu vaan sinne lastenvalvojalle. Ellei EX niitä toimita sinne niin sit se pääsee esittämään ne käräjille vaikka.

Se on asia aivan erikseen jos sä oot niin utelias et haluut niitä tietoja urkkia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pitää selvittää onko exällä palkka tuloja
No kuule sä varaat ajan lastenvalvojalta ja se kyllä hoitaa et EX joutuu toimittamaan ne tiedot sinne ja siks toiseks ei ne sulle suoraan kuulu vaan sinne lastenvalvojalle. Ellei EX niitä toimita sinne niin sit se pääsee esittämään ne käräjille vaikka.

Se on asia aivan erikseen jos sä oot niin utelias et haluut niitä tietoja urkkia.
lastenvalvojaa olen yhteydessä,hän sanoi postittavan kutsun exälle mutta jos ex ei vastaa asia jää siihen ja se ei kuulema pysty tuloja selvittää
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pitää selvittää onko exällä palkka tuloja
No kuule sä varaat ajan lastenvalvojalta ja se kyllä hoitaa et EX joutuu toimittamaan ne tiedot sinne ja siks toiseks ei ne sulle suoraan kuulu vaan sinne lastenvalvojalle. Ellei EX niitä toimita sinne niin sit se pääsee esittämään ne käräjille vaikka.

Se on asia aivan erikseen jos sä oot niin utelias et haluut niitä tietoja urkkia.
lastenvalvojaa olen yhteydessä,hän sanoi postittavan kutsun exälle mutta jos ex ei vastaa asia jää siihen ja se ei kuulema pysty tuloja selvittää
Ellei se toimita tuloselvitystä sinne niin sä viet asian oikeuteen johon sen on ne toimitettava tai sit oikeus ottaa ne selville.
Ota selvää paikkakuntasi oikeusaputoimistosta tää jos epäilet mun sanoja ja sieltä sä saat itelles myös oikeusavustajan asiaasi ajamaan.
Vaadi myös omat oikeuskulusi EXn maksettaviksi jos asian joudut oikeuteen asti viemään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Meneeks toi elari homma vielä niin että haet kaupungilta korotettua ja kaupunki ulosmittaa sit ex:ltä sille kuuluvan osuuden?
ex ei maksa mitään kuulema tuloton.sen piti ilmottaa kun työlistyy.mutta ei ole tehnyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Meneeks toi elari homma vielä niin että haet kaupungilta korotettua ja kaupunki ulosmittaa sit ex:ltä sille kuuluvan osuuden?
ex ei maksa mitään kuulema tuloton.sen piti ilmottaa kun työlistyy.mutta ei ole tehnyt
Joskus muinoin oli niin et jos ex:ä ei maksanut elareita niin kuitenkin koko ssumman sai kaupungilta. Se sit ulosotetaan ex:ältä sitten kun siihen mahdollisuus. Eli kuitenkin elarit tulisi kokoajan säännöllisesti täysimääräisenä
 
hämärämies
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
[q
Siis ootteko tosissanne
Tietysti, kuka nyt jonku persaukisen luuserin kanssa mihinkään lähtis?
Mistähän se on tempastu että henkilö on persaukinen jos ei oo verotettuja tuloja. voiha sitä rahaa olla silti vaikka kuinka paljo jossain "sukanvarres" tai jotain ;)

 

Yhteistyössä