MISTÄ SYISTÄ OLETTE YH?

Viikko ja päivä yksinhuoltajuutta - mies jätti, haluaa olla yksin, ilman velvotteita, pyyntöjä ja toiveita. :'( No, jo pitkään olen tätä huushollia pyörittänyt, ettei arkeen tullut paljon muutoksia, paitsi että taloudellisesti tipuimme tyhjän päälle (ja se on kyllä vienyt yöunet ja puskenut stressinäppyjä naamaan). :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 09:04 vieras kirjoitti:
Viikko ja päivä yksinhuoltajuutta - mies jätti, haluaa olla yksin, ilman velvotteita, pyyntöjä ja toiveita. :'( No, jo pitkään olen tätä huushollia pyörittänyt, ettei arkeen tullut paljon muutoksia, paitsi että taloudellisesti tipuimme tyhjän päälle (ja se on kyllä vienyt yöunet ja puskenut stressinäppyjä naamaan). :/
:hug: Meillä ihan sama juttu! Mies ei jaksa kuunnella enää valitusta, että tekee liian pitkää päivää ja laiminlyö meitä. Ollaan oltu kk naimisissa ja hän ei enää rakasta. Ei suostu puhumaan, pakkasi vain kamansa. Tulee ovesta sisään milloin huvittaa ja on pojan kanssa...lähtee taas, mitään sanomatta. Mun maailma on romahtanut, mutta jo mies voi olla noin julma, uskon, että ei meitä sittenkään oltu tarkoitettu yhteen...10 vuotta kokeitiin. Tää on ihan sairasta, itse en tahtoisi missään nimessä erota, mutta paperit kuulemma on tulossa...en tajua miten tästä selviää, kun olen vielä hoitovapallakin!!!
 
alannah
Juopottelu (lähti aamulla ja tuli illalla tuhannen päissään ja tuotakin saattoi tapahtua arkena myös keskellä päivää), ei tukenu, sanoi EVVK tulla ultraan eikä kertaakaan käyny mun kans ultrassa, olin pelkkä piika, ei pahemmin kertonu minne lähti...
 
ihmettelijä
miksi sitten olette tehneet lapsia exän kanssa, jos he olivat alkoholisoituneita oman tien kulkijoita. Ei lapset vahingossa tule...Vai halusitteko perheen?
mielestäni siinä on jo äidissäkin vikaa, jos " joutuu" yksinhuoltajaksi. Olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun mukuloita tekee, että parisuhde on kunnossa.
Aika itsekästä ajattelua, että tehdäänpä lapsi, vaikka parisuhde ei oikein toimikaan....
Harva hyvä suhde kaatuu
 
[quote title="23.09.2005 klo 15:48 ihmettelijä kirjoitti"]miksi sitten olette tehneet lapsia exän kanssa, jos he olivat alkoholisoituneita oman tien kulkijoita. Ei lapset vahingossa tule...Vai halusitteko perheen?
mielestäni siinä on jo äidissäkin vikaa, jos " joutuu" yksinhuoltajaksi. Olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun mukuloita tekee, että parisuhde on kunnossa.
Aika itsekästä ajattelua, että tehdäänpä lapsi, vaikka parisuhde ei oikein toimikaan....
Harva hyvä suhde kaatuu
[/quote] haist sä ....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 15:48 ihmettelijä kirjoitti:
miksi sitten olette tehneet lapsia exän kanssa, jos he olivat alkoholisoituneita oman tien kulkijoita. Ei lapset vahingossa tule...Vai halusitteko perheen?
mielestäni siinä on jo äidissäkin vikaa, jos " joutuu" yksinhuoltajaksi. Olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun mukuloita tekee, että parisuhde on kunnossa.
Aika itsekästä ajattelua, että tehdäänpä lapsi, vaikka parisuhde ei oikein toimikaan....
Harva hyvä suhde kaatuu
Niin, me ollaan kaikki yh:t itsekkäitä, halutaan se perhe eli lapset ja sitten mies pellolle (kun valitaan vaan alkoholisteja yms. luusereita, niin on ainakin hyvä syy) ja mies/yhteiskunta maksamaan elatusmaksuja. Saa päättää asiansa itse eikä tarvi miehen mielipidettä kysyä tai sotkuja siivota. Ei ihme että meitä kadehditaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 15:48 ihmettelijä kirjoitti:
miksi sitten olette tehneet lapsia exän kanssa, jos he olivat alkoholisoituneita oman tien kulkijoita. Ei lapset vahingossa tule...Vai halusitteko perheen?
mielestäni siinä on jo äidissäkin vikaa, jos " joutuu" yksinhuoltajaksi. Olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun mukuloita tekee, että parisuhde on kunnossa.
Aika itsekästä ajattelua, että tehdäänpä lapsi, vaikka parisuhde ei oikein toimikaan....
Harva hyvä suhde kaatuu
Siinäpä se onkin.. Kun sitä on niin tyhmä, että uskoo lupauksiin ja pilvilinnoihin. Toinen lupaa parantaa tapansa jne.. Sitä vaan uskoo ja toivoo parempaan huomiseen!! :headwall: :headwall: Kunnes huomaa että hakkaa päätänsä seinään.. toista ei saa muutettua vaikka mitä tekis!! Sitä sitten kärsii omasta tyhmyydestänsä.
 
Helppoa lohkasta ja syyttää yh;ksi joutuneita.Rakkaus on niin kummallinen asia.Se saa ihmisen uskomaan ja haluamaan uskoa,vaikka jär´keä puhuisi koko suku,ystävät jopa omat lapset.Oma äitini kärsi 14vuotta,ennekuin tuli "järkiinsä"ja totesi,ettei alkoholistia voi muuttaa ilman tämän omaa halua :ashamed: Kumpa olisi lähtenyt ennemmin.Nyt kantaa 3ihmistä ikuista taakkaa turvattomuudesta sielussaan lopun elämänsä :/ Nyt itse äitinä ymmärrän paremmin äitini yritystä ja isäänikin.Sairas kun oli. :\| Tsemppiä kaikille kovan lapsuuden kokeneille.Annetaan omille lapsillemme turvallinen ja rakastava koti :hug: He ovat elämän suola =)
 
ihmettelijä
Taisipa kolahtaa aika monen yh:n nilkkaan kuin tuli niin kärkkäitä vastauksia :LOL:
Moni nainen haluaa perheen vaikka väkisin. vaikkei parisuhde toimikaan, niin lapset on saatava. todella itsekästä ajattelua. Siinä ei lapsia ajatellal vaan itseään, jos vaikka tämä sittenkin toimii. Suomessa olisi huomattavasti vähemmän ruikuttavia yh-äitejä, jos vain olisivat ensin miettineet suhteen toimivuutta ennen kuin aletaan tekemään lapsia. Kuinka moni yh-äiti voi sanoa suoraan sydämestä, että suhde oli tosi hyvällä mallilla kun lapsia tehtiin. En sääli yhtään teitä ruikuttavia yh-äitejä, joiden exät ovat viinaan meneviä. Ja jos vieraissa pitää käydä, se kielii jo suhteen vaakalaudasta. Kyllä te olette olleet naiiveja. Kyllähän rakkaus on ihmeellistä, mutta eiköhän suurin syy ole siellä rakkauden takana piilossa se asia, ettei osaa olla yksin tai haluaa väen väkisin perheen. ette te itse ole edes kypsiä äideiksi jos olette huomanneet suhteen olevan huonoissa kantimeissa, mutta yhä teette lapsia!!!!
 
Siivoa suusi: IHMETTELIÄ!! Mahtaako sun kotiasiat olla aivan kunnossa, kun noin meitä yh:ta haukut!!
Mua ainakin alkoi nyppiin toi sun asenne!!
Mä en ole kertaakaan ruikuttanut sitä että olen pian yh. En ole kyllä muidenkaan kuullut ruikuttavan. Ainoat "ruikutukset" kuulee teidän muka "täydellisten perheiden" suusta, kuinka meitä sitten vihaattekin, mutta saanen kysyä MIKSI?? (en halua yleistää, kaikki eivät ole yhtä ilkeitä kuin: ihmetteliä) Se "tila" on aivan minun oma valinta ja tulevan vauvan parasta ajattelen! Ei meille niin isoja korotuksiakaan tule, että sen nojalla alkais lapsia vääntään!! Töissä käyn ja laskuni maksan aivan kuten "te" "paremmatkin" äidit. Tosin minun pitää selvitä niistä yksin, ilman toisen apua!! Mua ei tarvitse miehen elättää!!
joten kuuleppa sinä: IHMETTELIÄ!! jos et ole vielä kuullut: täydellistä ei ole olemassakaan, et edes Sinä!! Luurankoja löytyy lähes jokaisen kaapista!! :/ :/
 
anne-68
Sanoisin myös ihmetelevälle ääliölle että kyl seki päivä viel tulee kun huomaat et ah,se niin ihana ukko kehen rakastuit ei olekaan enää kuin muisto entisestään...Siinäpä sit kituutat pentujes kans onnettomana hampaat irvessä,kun kerran naimisiin tuli mentyä.Onko kertaakaan dille mielessäs käynyt et iso syy miksi me yh:t ollaan laitettu äijä kävelemään on se,et niist on tullut KU#IPÄI¤Ä???Et suhteen jatkaminen moisen mulkeron kans ei olisollut eduksi lapselle eikä äidillekään?Mietipä sitä.Ja toinen juttu mitä et ole tajunnut on se,että hävyttömän moni äijä ei kestäkään perhe-elämää kun lapsi on maailmaan tullut.Kylhän ne osaavat esittää täydellistä puolisoa tiettyyn pisteeseen,retkuun olet mennyt itsekin(et vaan vielä ole tollo tajunnut sitä).Mut annas olla kun tulee aika kantaa vastuu muustakin kun itsestään niin huh,pian onkin äiti se joka hoitaa sekä lapsia että yhtä aikuista,miespuolista penikkaa.Ja sitäkö pitäisi sietää vai?palaile kuule asiaan kun ruusunpunaiset lasis hajoaa miehes jäädessä ekaa kertaa kiinni vieraan pil#"un päällä makaamisesta.Siihen asti pidä turpas kiinni asioista joiden ymmärtämiseen sun aivokapasiteettis ei riitä lähimainkaan.Ja hei:me IHAN KAIKKI (naimisissa olleet)olemme vannoneet valan papin edessä,ihan yhtä tosissaan kuin säkin,joten miksi kuvittelet et juuri SUN liittos olis se joka ei hajoa ikinä?Haaaahaaa,anna mun kaikki kestää!Itku silmään sul viel tulee,ai että kun olisin kärpäsenä katossa sinä päivänä :LOL:
 
ihmettelijä
Taisinkin olla oikeassa :LOL:

Parisuhde päin mäntyä jo ennen lapsia tai sitten naiiveja naisia.
Ystäväpiirissäni vain muutama hajonnut perhe ja syy ollut juuri tuo ettei miehestä ollut alunalkaenkaan isäksi, mutta emännät uskoivat parempaan huomiseen lasten tullessa maailmaan. Toisessa perheessä äityli harrasti pettämistä joten erohan siitä tuli.

Meillä liitto onnellinen. Seksi sujuu ja mies hoitaa lapsia kiitettävästi ja perheonni kukoistaa. Tällä hetkellä nautin tästä ajasta. Jos minun täytyy lähteä etsimään kikkeliä muualta tai mieheni torttua muualta, on parisuhteessamme silloin vikaa ja se näkyisi jo pidemmältä ajalta. Onneksemme rakastamme ja kunnioitamme toisiamme ja perhettämme.
Ymmärrän että siellä ollaan katkeria ja varmaankin kateellisia kokonaisille perheille, mutta saat puolestani mellastaa pahaa oloasi pois. Minun päivääni se ei pilaa.
Harmi, että perhearvosi eivät toteutuneet, mutta josko siellä jossain löytyy vielä kunnon mies sinullekin. Yleensä sitä viisastutaan vahingoista =)
 
ihmettelijä
joppanalle:
kirjoitit "tulevan vauvan parasta ajatellen" Herranjumala sentään, miksi sinä olet tehnyt vauvan hänen kanssaa, jos jo nyt olet lähdössä pois ajatellen vielä vauvasi parasta? Osaatko vastata tuohon, ennen kuin parjaat meidän onnellisten perheenäitien asennetta?
Sama anne68:lle. Olet oikein tuohtunut kun ihmettelen miksi teit lapsen/lapsia lasten isukin kanssa. Kyllä se näkyy jo miehessä ennen lapsia onko hän kypsä perheelle. Ei se tule salamanan kirkkaalta taivaalta, joten naiivit katkeruudet voit säästää kanssa sisarillesi. Minä en yh:tä mollaa enkä aliarioi, vaan sitä miten helposti tehdään / halutaan lapsia miesten kanssa jotka eivät siihen edes ole valmiita.
Ei se rakkaus ihan noin sokea ole, mutta haaveileva nainen kyllä :LOL:
 
toisin sanoen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 22:51 otsi78 kirjoitti:
Olen yh omasta tahdosta. itse hankkiuduin raskaaksi, mutta en halunnut miestä. Olemme olleet alusta asti kaksin eikä isä tule ikinään kuvaan mukaan!
Tietoisesti siis äpärän teit. :flower: :flower: :flower:
Toivottavasti linjasi pitää, ettei vaikka rahapula iske...
Silloinhan moni kaltaisesi päättääkin haluta "isän".
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 11:15 ihmettelijä kirjoitti:
joppanalle:
kirjoitit "tulevan vauvan parasta ajatellen" Herranjumala sentään, miksi sinä olet tehnyt vauvan hänen kanssaa, jos jo nyt olet lähdössä pois ajatellen vielä vauvasi parasta? Osaatko vastata tuohon, ennen kuin parjaat meidän onnellisten perheenäitien asennetta?
Sama anne68:lle. Olet oikein tuohtunut kun ihmettelen miksi teit lapsen/lapsia lasten isukin kanssa. Kyllä se näkyy jo miehessä ennen lapsia onko hän kypsä perheelle. Ei se tule salamanan kirkkaalta taivaalta, joten naiivit katkeruudet voit säästää kanssa sisarillesi. Minä en yh:tä mollaa enkä aliarioi, vaan sitä miten helposti tehdään / halutaan lapsia miesten kanssa jotka eivät siihen edes ole valmiita.
Ei se rakkaus ihan noin sokea ole, mutta haaveileva nainen kyllä :LOL:
Mitähän ihmettelijä joka elää onnellisessa perheessään tekee täällä kurjien luuseriyksinhuoltajien palstalla,kysyn vaan? ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 13:23 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 11:15 ihmettelijä kirjoitti:
joppanalle:
kirjoitit "tulevan vauvan parasta ajatellen" Herranjumala sentään, miksi sinä olet tehnyt vauvan hänen kanssaa, jos jo nyt olet lähdössä pois ajatellen vielä vauvasi parasta? Osaatko vastata tuohon, ennen kuin parjaat meidän onnellisten perheenäitien asennetta?
Sama anne68:lle. Olet oikein tuohtunut kun ihmettelen miksi teit lapsen/lapsia lasten isukin kanssa. Kyllä se näkyy jo miehessä ennen lapsia onko hän kypsä perheelle. Ei se tule salamanan kirkkaalta taivaalta, joten naiivit katkeruudet voit säästää kanssa sisarillesi. Minä en yh:tä mollaa enkä aliarioi, vaan sitä miten helposti tehdään / halutaan lapsia miesten kanssa jotka eivät siihen edes ole valmiita.
Ei se rakkaus ihan noin sokea ole, mutta haaveileva nainen kyllä :LOL:
Mitähän ihmettelijä joka elää onnellisessa perheessään tekee täällä kurjien luuseriyksinhuoltajien palstalla,kysyn vaan? ;)

Sitä samaa haluaisin kysyä IHMETTELIÄ.. Miksi olet meidän surkeiden yh:den palstalla?? Vain haukkuaksesiko ja tunteaksesi itsesi jotenkin paremmaksi?? Haista huilu!! Sanon minä!! :eek: :eek:

Vastaan vielä kysymykseesi: Miksi tein lapsen ex mieheni kanssa?!Siinä kävi niin, että olin JO jättänyt mieheni, kun huomasin olevani raskaana!! Äläkä ala haukkumaan ettenkö tietäisi ehkäisyistä, sillä tiedän kyllä. Joskus nekään eivät ole täydellisiä! Joka tapauksessa en todellakaan ajatellutkaan aborttia olen kuitenkin viittä vaille 30v ja minulla on työpaikka, oma koti, auto ja kaikki mitä materiaalisesti tarvitsen. Tämä tuleva lapseni on minun ensimmäinen ja ei ikinä tiedä vaikka jäisi viimeiseksi! Toivon toki ettei jää! Minulla on uusi kaveri joka on todella ihana ja ottaa vastaan meidät molemmat!! Sitä en tiedä kestääkö tämä, mutta toivon niin. Ehdimme kuitenkin tutustumaan ja olemaan kahden vielä jonkin aikaa ennenkuin lapsi syntyy!! Aika näyttää..

Oletkos tullut ajatelleeksi että yksinhuoltajaksi voi joutua myös tapaturman vuokisi?! Niinkuin serkkuni, jonka mies kuoli onnettomuudessa ja heille jäi kaksi pientä lasta..

On se tosi upeaa, että sinulla on täydellinen perhe ja kaikki asiat täydellisesti. Toivonpa vaan ettei siihen koskaan tule säröä.. saattasit tipahtaa maanpinnalle meidän epätäydellisten joukkoon.. sillä täällä saa jopa tehdä virheitä ja olla silti ONNELLINEN!!!!! :p :p :p

 
alannah
Sillo ku exä oli nykyinen, en tienny etukäteen, et hän oliki sellanen i*diootti!! Ku ei ollu sellasta laitetta, et näkisin millanen hän oli ku tapasin hänet! Ku oiski tienny millanen hän oli ennen seurustelua en ois alkanu seurustelemaan! Sitä paitsi, hän muuttui ku olin raskaana eikä sanonu ettei halua lasta. Ja ku erosin hänestä, pystyn näkemään millanen torvi hän oli. Ja ku voiski muuttaa aikaa taakse päin... Mutta ku oon hänestä eronnu reilut 4 vuotta sitte, pystyn sopimaan asioista esikkoon koskeviin. Paitsi mä ja nykyinen mieheni hoidamme esikkoa enimmäkseen mitä exä. Parempi näinki ja hyvin vörkkii!! :)
 
anne-68
Toivon että ihmettelevä ällötys putoaa korkealta ja lujaa,ja mahdollisimman pian.Toisaalta tuntuu ettei noin korneja ajatuksia voi kukaan täysi-ikäinen päästellä turpavärkistään edes leikillään,ei ainakaan tällä palstalla,täytyy olla pelkkää kommunistien salajuonta ja provokaatioo.TÄYTYY OLLA!Ja jos ei olekaan,toivoisinpa että joku kaunis päivä suhun tutustuisin,saisit tuntea millä voimalla me yksinhuoltajat perhettämme puolustetaan.sä olet vaan yksinkertaisesti niin hel%"¤in tyhmä etten tän jälkeen viitsi enää kommentoida sun pas#an suoltamistas yhtään mitenkään.Mut muista hei,sä kommentoit nyt asioita joista et tiedä yhtään hevon helvet#iä!Palaile asian sit kun olet sen sonnis vieraan v:n päältä löytänyt ja itkultas pystyt näppäimistön näkemään.lohtua on turha tulla hakemaan,sitä voit hakea niiltä muilta tietyn jäsenkirjan omistajilta.Ja teenpä tähän loppuun susta viel henkilökuvan:eek:let vääntänyt pennun eka rakkautes kans,ikää viel alle 20v,kauheat haaveet,märät korvantaustat eikä mitään hajua elämän realiteeteista.Ketä sun ns ajatukses kiinnostaa?puhu sille pukilles jos sitä VIEL kiinnostaa muukin kuin venähtänyt vi¤"us.On rankaa tekstiä joo,muiden luettavaksi,mut kun ei tätä FOR YOUR EYES ONLY mitenkään saanut.Muut tuskin sun tapauksessa tästä kielenkäytöstä pahastuvat edes.Eli eipä muuta kuin:HERÄÄ PAHVI!!!ja painele sille omalle palstalles täältä,vähän helv"&#n nopeasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 11:15 ihmettelijä kirjoitti:
joppanalle:
kirjoitit "tulevan vauvan parasta ajatellen" Herranjumala sentään, miksi sinä olet tehnyt vauvan hänen kanssaa, jos jo nyt olet lähdössä pois ajatellen vielä vauvasi parasta? Osaatko vastata tuohon, ennen kuin parjaat meidän onnellisten perheenäitien asennetta?
Sama anne68:lle. Olet oikein tuohtunut kun ihmettelen miksi teit lapsen/lapsia lasten isukin kanssa. Kyllä se näkyy jo miehessä ennen lapsia onko hän kypsä perheelle. Ei se tule salamanan kirkkaalta taivaalta, joten naiivit katkeruudet voit säästää kanssa sisarillesi. Minä en yh:tä mollaa enkä aliarioi, vaan sitä miten helposti tehdään / halutaan lapsia miesten kanssa jotka eivät siihen edes ole valmiita.
Ei se rakkaus ihan noin sokea ole, mutta haaveileva nainen kyllä :LOL:
luuletko olevasi täydellinen? miksi muuten roikut täällä yksinhuoltajien palstalla. oletko silti niinkuin yksin huoltaja kun äijäsi heiluu yöt "ties" missä tiedät kai. yleensä kun omasta perheestä täytyy oikeen vakuutella että kaikki hyvin niin asiat eivät kyllä näin ole :)
 

Yhteistyössä