Mistä tavarasta kotonasi et luopuisi "mistään hinnasta"?

Mä en luopuisi liinavaatekaapistani, se on mummoni vanha ja erittäin rakas. Paljon sais joku maksaa siitäkin että sais mun puuarkun joka on mun isän tekemä ja yhdestä vanhasta lipastosta en luopuis myöskään kovinkaan helposti. :heart:

Saa laittaa kuviakin. :D Mulla ei ole ja kamerasta patterit loppu. :whistle:
 
Kummastakaan pesukoneesta. En ikinä!!

Mut jos jotai tavara tavaraa haet, niin.. Eipä taida olla mitää, mihin oisin oikein erityisesti mieltynyt. Kunhan saadaan isompi talo, johon mahtuu piano, niin sit en elä enää ilman pianoa päivääkään :D
 
Kai noita on paljon, mistä en haluaisi luopua. Mutta yks hassu, minkä oon säilyttäny ja harmittelisin hirveesti, jos se häviäis, on semmonen paperille liimattu ihan pikkuriikkinen kasvin varsi. Siihen liittyy niin mukava tarina =)
 
Esikoiselle tekemäni albumit, siis yhdistetyt vauvakirjat ja valokuva-albumit.
Enkä ikinä luopuis iso-mufani palkaksi saamasta kaapista, onko se nyt liinavaatekaappi vai mikä. Lasi on osassa ovea, korkea tummanruskea kaappi :heart: Enkä luopuis miehen mulle ostamasta tummanruskeasta vaatekaapista, jonka ovissa on leijonanpäät. Se on mun Narnia-kaappini =)

Mukamaspipsa: en ihmettele ollenkaan pienten juttujen säilömistä. Mun biologinen isäni säilytti kaikenlaista parikymmentä vuotta; baarin sisäänpääsylipun jonka taakse äitini kirjotti numeronsa, bussilipun jolla meni äitiäni tapaamaan yms, vaikka tuskin uskoi heiän enää kummemmin tapaavan. Nyt ovat keskenään naimisissa:D
 
Mulla on kaks vanhaa kirjahyllyä, jotka on kyllä rumia, mutta niin rakkaita... mummoni on ostanut ne itselleen reilu 70 vuotta sitten. Lisäksi kirjat ja viherkasvit on yleisesti sellainen asia, joita ilman en osaisi elää - koti ei tuntuisi kodilta.

Käytännön elämää helpottaa kyllä ihan älyttömästi toi astianpesukone, siitäkään mä en ihan hevillä luopuisi.
 
Lasten valokuvat ja oma vauvakirjani. Kuva edesmenneestä isästäni ja sit on yks pieni metallinen enkelikoriste, jonka sain yli 10v sitten, ja vannotin sen seuraavan mua läpi mun elämän. Ja sit oon saanut myös yhden posliinienkelin mieheltä, jonka hengen oon pelastanut..
Ja kaiken huippuna, kahvinkeitin, kaikkia muita koneita ilman voi elää, paitsi sitä..
 

Yhteistyössä