Mistä te ostatte vapuksi niitä kelluvia rusinoita?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"ookoo"
Tuosta Niksi-Pirkasta tuli mieleeni hyvä sukkahousuvinkki näillä egoloogisille ihmisille, jotka kierrättävät rusinoita siman ja maksalaatikon välillä vuosikausia. Rusinat on tosi helppo kerätä simasta pois sukkahousuun. Leikkaat vain sukkahousujen jalkaosan irti, ongit rusinat kuin haaviin ja sidot kauniille solmulle. Suurimmat simat valuvat ja kuivuvat pois ja taas ovat rusinat käyttövalmiita kun niitä tarvitset!
 
"vieras"
[QUOTE="...";28403832]Provo! Mun provotutkani piipittää ihan täysillä!!! Miten ihmiset voi uskoa tällaista :O[/QUOTE]

On sitä kuule simoja keitelty eräätkin kerrat, että kyllä täällä jotain tiedetään. Tämä on kyllä kiva sima-aiheisen keskustelun muoto, vaihteeksi muuta kuin sitä prosenttikinaa.
 
"ookoo"
[QUOTE="...";28403832]Provo! Mun provotutkani piipittää ihan täysillä!!! Miten ihmiset voi uskoa tällaista :O[/QUOTE]

Se on rusinatutka!!!! Mäkin kuulen sen välillä piipittävän minulle.
 
  • Tykkää
Reactions: chrissy
"vieras"
[QUOTE="ookoo";28403847]Se on rusinatutka!!!! Mäkin kuulen sen välillä piipittävän minulle.[/QUOTE]

Se voi olla kyllä maksatutkakin. Etenkin jos on viime aikoina maistunut vähän liikaa. Eikö sekin voi piipittää?
 
Apua mä sekoon
Hei, voit itse koittaa laittaa tavallisia rusinoita vesilasiin - taatusti uppoaa sinne pohjalle! Jotenka kyllä ne kelluvat rusinat on ihan oma lajikkeensa!
Joo, tosiaan, ne voi laittaa vesilasiin ja testata etukäteen! Huh, kun menee paniikkiin, niin ei näe selvästi. Kun vielä noissa pakkauksissakin on noita virhemerkintöjä eikä voi ihan varma olla ettei ole noita kelluvia rusinoita.

Nyt mä voin rauhoittua iltaan ja mennä hyvillä mielin nukkumaan. KIITOS!
 
[QUOTE="vieras";28403852]Se voi olla kyllä maksatutkakin. Etenkin jos on viime aikoina maistunut vähän liikaa. Eikö sekin voi piipittää?[/QUOTE]
Tottakai maksa voi piipittää. Kas kun tässä se just nähdään miksi ne rusinat pitää kierrättää eikä syödä. Niihin kertyy liikaa väkevyyttä ja se panee maksan piippaamaan. Mut kun hauduttaa ne välillä maksaloorassa niin alkkomahooli haihtuu.
 
"ookoo"
[QUOTE="vieras";28403852]Se voi olla kyllä maksatutkakin. Etenkin jos on viime aikoina maistunut vähän liikaa. Eikö sekin voi piipittää?[/QUOTE]

Hmm, totta. Jotkut on aloittanu vapun juhlinnan vähän aikaisin... Mihin sfääreihin piipitys vielä voikaan voimistua kun vappu ei ole alkanutkaan vielä :/
 
"Vieras"
Kiitos kaikille tää ketju pelasti mun vittumaisen päivän :D ja täytyy muistaa huomenna kaupasta metsästää näitä kelluvia rusinoita, jos niillä vaikka huijais ton siman valmiiks :D
 
"ookoo"
Jari Sillanpää olikin hyvä vetää keskusteluun mukaan, sillä hän on omistanut yhden biisinkin ihanille rusinoille: "Oi, my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden. Sä oot vain mun. Mä oon vain sun. Ja sydän lyö bum bum bum. Rakkauslaulun kuulethan kai. Tahdon olla sun sweet honey pie. Sä oot vain mun. Mä oon vain sun. Ja sydän lyö bum bum bum."

Se tunne kun on törmännyt maailman ihaninmpaan ja täydellisimmin kelluvaan rusinaan <3

Öitä!
 
[QUOTE="vieras";28404053]Edullisempia saa USA:n Amazonilta, mutta ne jää yleensä kyllä tullin kattoon.[/QUOTE]

Kitos vinkistä, mää yritin etsii tuolta iHerbin ruokatavaraosastolta mut ei siellä näkyny. Jos ennakois ja tilais samaan pakettiin vaiks setin kiuaskiviä niin vähempi karkais kattoon?
 
hahaa
No niinpä, arvaa vaan naurattiko kun kerran prismassa harjottelija oli laittanu rusinalavan rullakossa päällimmäiseksi! No senhän arvaa et just se lava sattu oleen raise upseja, ja kyllä mua vähän säälittikin se harjoittelija kun se yritti niitä sieltä katosta haalia, ja kaikki sille hihitteli.
no tämä oli ainakin provo, kun kaikki tietää, että niissä rusinapaketeissa on paino pohjassa juuri sen takia ettei tälläistä tapahtus, muutenhan niitä olis mahdoton laittaa ostoskoriinkaan. Mun serkulle oli käynyt kerran niin, että ostoskassissa se paino oli jotenkin irronnut ja keskellä parkkipaikkaa oli paketti lähtenyt kassista lentämään. Onneksi on harrastanut aina koripalloo ja otti sellasen mahtiloikan ja sai vielä kiinni leijailevan paketin. Kun aika kalliita ovat... Minä ostan aina Mauste-Sallisen ilmarusinoita sen 1kg paketin kun tulevat näin vappuna myyntiin, on aika edullinen ja siitä riittää leivonnaisiinkiin, tulee tosi kuohkea maustekakku kun noita käyttää.

Ootteko muuten kokeilleet Lidlin Blow up rusinoita, näkyi olevan sellaisia ilmestynyt vapun kunniaksi, voiko noita käyttää ihan samalla tavalla vaikka näyttivät vähän oudoilta, keltaisilta?
 
äly hoi
[QUOTE="ookoo";28403807]Tuosta Niksi-Pirkasta tuli mieleeni hyvä sukkahousuvinkki näillä egoloogisille ihmisille, jotka kierrättävät rusinoita siman ja maksalaatikon välillä vuosikausia. Rusinat on tosi helppo kerätä simasta pois sukkahousuun. Leikkaat vain sukkahousujen jalkaosan irti, ongit rusinat kuin haaviin ja sidot kauniille solmulle. Suurimmat simat valuvat ja kuivuvat pois ja taas ovat rusinat käyttövalmiita kun niitä tarvitset![/QUOTE]

Haloo, kuluuhan tuossa ne sukkikset, se mitään säästöä ole! Minä oon joka vuosi erotellut rusinat simasta kaatamalla pullon suoraan lavuaariin. Turvonneet rusinat on sen verran isoja että eivät mene lavuaarin viemärin reikiin ja ne on helppo noukkia siitä pois.
 

Yhteistyössä