Mistä tietää, että nainen on kiinnostunut?

  • Viestiketjun aloittaja "NaiNen"
  • Ensimmäinen viesti
Nainen 32v
Musta tuntuu että kaikki on huomannu mun ihastumisen :/
Kikattelen ja kiemurtelen tarpeettomasti ihmisen lähellä, hengailen löhellä ja yritän päästä tilanteisiin että oltais "kahdestaan". Ihan typeää.
 
AP:
Mä oon niin toivoton tässä tilanteessa. En varmaan osaa ite näyttää, että olen kiinnostunut ja mun on varmaan ihan turha odottaa sitä toiselta. Pitää kyl alkaa tutkailee noita vinkkejä netistä..en vaan tiä pitäskö kuunnella neuvoja naisiin vai miehiin kohdistetuista neuvoista. Sekavaa txt, sori!
 
"vieras"
Nainen mies blaablaa... joo joo nainen ja mies on erilaisia, tottakai, mutta koita nyt kuitenkin päästä tuosta ylenpalttisesta lokeroinnista eroon. Ei kaikki naiset kollektiivisesti käyttäydy juuri samalla tavoin. Jos se nainen on esimerkiksi suhun ihastunut MUTTA luulee ettet sinä ole naisista kiinnostunut missään nimessä, niin se todennäköisemmin piilottaa sen ihastumisen kuin pyrkii näyttämään sen. Samoin ujo nainen käyttäytyy ihastuessaan eri tavalla kuin rohkeampi lajitoverinsa, jne jne. Ei kukaan kaksplussalainen voi sanoa onko se suhun ihastunut vai ei. Ehkä se on vain ystävällinen.
 
wwdqwd
Enmä voi tietää, onko nainen kiinnostunu naisista - mä vaan pyydän sitä ulos tai baarissa haen tanssimaan ja sanon sitte, että mä tykkään naisista. Pahinta, mitä mulle on sanottu, on "ei, mua ei kiinnosta", joten mä suosittelen sitä kysymistä.
Parasta mitä on sanottu, on "joo" ja sitten on ollu hyvät treffit ja joskus enemmänkin.
 
"vieras"
Ei kannata kuitenkaan tuudittautua siihen harhaluuloon, että kaikki toimisivat yhtä kivasti ja mutkattomasti kuin wwdqwd vaikka kiinnostusta olisikin. Tosiasia on että naisissa - niin lesboissa, bisseissä kuin heteroissakin - on paljon aika saamattomia tapauksia mitä aloitteen tekemiseen tulee. Ja sitten on vielä ne puoliksi kaapissa piileskelevät jotka tavallisen torjutuksi tulemisen pelon lisäksi eivät ole täysin sinut koko naiseen ihastumisen kanssa, saati että uskaltaisivat jotain aloitetta tehdä. Kannattaa siis oikeasti opetella olemaan itsekin aktiivinen jos haluat jotain saada aikaiseksi. Heteromaailmassa on helpompaa olla passiivinen IMO.
 
wwdqwd
Naiset ei tee aloitteita kuten miehet, joten siksi kannattaa ottaa itteensä niskasta kiinni ja kysyä, jos joku kiinnostaa. Ei siitä muuten tuu välttämättä mitään ikinä, jos vaan aina oottelee.
 

Yhteistyössä