Mistä väsymys johtuu?

  • Viestiketjun aloittaja KukkaAurinko
  • Ensimmäinen viesti
KukkaAurinko
Hei!

Mistähän johtuu jatkuva väsymys? Toisinaan olen pirteä, jaksan siivota ja touhuta lapsen kanssa, käydä kaupungilla ja mennä illalla viellä iloisena jumppaankin, mutta suurimmaksi osaksi olen aamusta alkaen tosi väsynyt ja tuntuu aamulla ettei millään lähde käyntiin. Ei edes jaksaisi alkaa tehdä esikoiselle aamupalaa saati mitään muuta. Toiset päivät menee kotona väsyneenä, että saa vaan ne "pakko hommat" hoidettua, esim. ruokailu yms vaipanvaihto, mut sit saatan röhnöttää sohvalla, tietokoneella tms päivän. Toisena päivänä oon tosi virkee ja tekemäs samaa aikaan kaiken ( vaatekaapin siivouksesta, shoppailuun ja kavereidenkahvitteluun yms). Välillä kun vaan rupeen tekemään menee väsymys sillä ohi, mut jotkut päivät tosiaan on niitä ettei millää pääse liikkeelle. Nukun silti hyvin yöt yms..

Välillä tuntuu hieman "masentuneelta", mutta en silti koe olevani masuntunut sillälailla. Syksyllä lapsi menee tarhaan mikä on tylsä että kiva juttu. En osaa valita. Tavallaan haluaisin olla kotona eikä "kouluun paluu" kiinnosta, toisena päivänä oon jo ihan innoissani menossa kouluun. Vähän ehkä stressaa miten sitten jaksan..

Mitä tää väsymys vois olla? Syön D vitamiinia päivittän, juon kahvia yms yms..
 

Yhteistyössä