Mistähän lie kertovat alaselänkivut ?

  • Viestiketjun aloittaja loppumetreillä oleva
  • Ensimmäinen viesti
loppumetreillä oleva
Eli tänään päivällä puoli kahdentoista maissa alkoivat nuo alaselän kivut ja välillä kipuja on ollut enemmän & kuten nyt sitten - niin vähemmän. Limatulppa ei ole vielä irronnut eikä lapsivettäkään ole tullut tipan tippaa, eikä alamahakaan ole lainkaan laskeutunut alemmas. Joten en nyt tiedä viittaavatko nämä kivut
lähipäivinä edessä olevaan synnytykseen vai mihin muuhun ??
 
plussapallo harmaana
Mulla ainakin alkoi synnytys alaselkä kivuilla :) eikä sen "limatulpan" tarvii edes aina irrota, mulla ei ainakaan ole irronut (2 synnytystä takana). Jos se on sellaista jomottavaa kipua niin voipi olla lähdön hetki käsillä kohta. Onnea matkaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 19:25 Äiskäpäiskä kirjoitti:
mulla oli selkä kipeenä siitä yksinkertaisesta syystä, että maha oli niin painava ja veti selkää huonoon asentoon.
Tästä syystä mullakin oli, mutta myös synnytyssupparit mulla tuntui ainoastaan alaselässä: mahassa ei mitään.
 
-satu- harmaana
no mulla alkoi yhtäkkiä tosi kipeet supparit ja noi alaselkäkivut!!!! Mulla ne tuntu niin kipeiltä, etten pystynyt liikkuun ollenkaan, eikä muutenkaan ollut hyvä siinä vaihees olla! Onneksi isännän hellä käsi vähän auttoi kun hieroi supparin aikaan alaselkää!! =)
Seuraavana yönä neiti sitten päättikin syntyä!!! :D :D :D
(kaikki tapahtu reilu kk sitten)
 

Yhteistyössä