mistäpäin muut nuoret mammat?

  • Viestiketjun aloittaja tuuti86
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuliini:
Kivijärveltä :) Niin kaukaa ja Jumalan seläntakaa,ettei kukaan varmasti edes ole koskaan kuullutkaan :( Onko Keski-Suomesta mammoja...??
No mä tiedän mis Kivijärvi on. Eli ei se nyt ihan Jumalan selän takan oo... :D Käytiin just viime viikonloppuna siel miehen serkun pojan kastajaisis.

Ja ite oon 19v (-88) äiti 12/07 syntyneelle tytölle Lapinlahdelta. Iisalmen ja Kuopion välistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuliini:
Kivijärveltä :) Niin kaukaa ja Jumalan seläntakaa,ettei kukaan varmasti edes ole koskaan kuullutkaan :( Onko Keski-Suomesta mammoja...??
miekii tiedän Kivijärven.. eikös se oo siinä Kinnulan lähellä.. tai no.. miten lähellä nyt määritellään :D Mulla sukulaisia Kinnulassa.. :)
 
Heipä hei itse olen tosiaan tuleva mamma =)
Kesäkuussa on laskettu aika ja ois kiva jos löytys samassa elämäntilanteessa olevia Espoolaisia..
Olen vm-88 ja esikoinen tulossa :heart:
Rohkeasti vain vastailemaan =)
 
Hei.
Tänä vuonna 17 vuotta täyttävä, tuleva mamma!
La 22.09 :)
Ja tampereelta siis!
Olisi mukava saada muista jo olevista tai tulevista mammoista seuraa täältä tampereen seudulta, jos kiinnostaa, niin laita ihmeessä yv:tä
Ja mikä ettei suoraa mailiakin osoitteeseen palautusoikeus@hotmail.com!
 
Panyin
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Minä olen näköjään ainut täältä päin :/

Asun aika lähellä Oulaista :/ :/

Jos kukaan edes tietää missä se sijaitsee :ashamed:


Minäkin liityin joukkoon! :D

Olen 18v plussasin tiistaina... ensi torstaina ensimmäinen neuvolakäynti.
Minä asun Oulaisissa... tosi pieni paikka... enkä ole vielä kenellekkään maininnut mitään. Sen tietää että kun maha rupeaa kasvamaan niin kaikki sitten tietää.


Asutko kaukanaki Oulaisista?
 

Yhteistyössä