Mitä 11-vuotiaalle tytölle joululahjaksi? Tyttöjen vanhemmat huomio!

  • Viestiketjun aloittaja Mitäää
  • Ensimmäinen viesti
"3xäiti"
minun 11v toivoo.pinkkiä cd soitinta,laava lamppua.nindendo käsikonsolia,tai wii pelikonsolia,luomiväripalettia,kultaista risti kaulakorua
viime vuonna sai semmoisen nätin näköisen laatikon joka sisälsi kaikkea pientä esim:hello kitty käsirasvaa,koruja,elokuvalipun ja ym. kaikkea pientä kivaa..:)
 
"MaMa"
Osta kirja tai palapeli tai värityskirja ja joku yöpuku tai music t-paita ja suihku saippua tai joku juliste cd levy pinkit talvi tossut? Tai joku taulu! Niin ja Ines ankka lehti. pieni lipasto säästö possu. Tai osta pinkit villa sukat (tosi söpöt) Ja joku minni hiiri tai Joku söpö eläin lakana :D Feikki farkut? Lasten huuli kiilto. Liilat fiskarsin sakset (Ihkut). Karvaiset sisä tossut (lämpimät).
Pinkit verhot. Pinkki sähly maila, joku koriste ämpäri Joulu tonttu lakki jossa on rusetti ja jatkuu letit. Pinkki tuoli. uudet pinkit luistimet tai pinkki pulkka! UUdet pinkit sukset halppis koruja (PINKIT). hyppy naru. pinkki hello kitty pusero. pikku myy sukat. Tuossa oli minun lapsen toivomuksia ja lisää löytyy ja sano jos kerron lisää ja minun lapsen lempi väri on pinkki jos ei sinun niin ota pinkin sijaan joku muu ??
 
Jotkut tykkää vielä esim. Petshopeista, Party Animalseista, pehmoista jne.
Sitten esim. huulirasvat/kiillot, hiuspampulat, kynsilakat, kynsitarrat, vartalovoiteet, korut, vaatteet on in. Moni tykkää myös askartelujutuista :)
 
"nanna84"
Itse ostin omalle 11-v. kummitytölle joululahjaksi peltisen Pikku Myy - purkin (okei, oikeesti siihen sarjaan kuului kolme erin kokoista, mutta itse pidän yhden ja kolmannen annan miehen siskolle), pussilakanan + tyynynliinan ja tein hänelle kuvakirjan meidän koirista (joista hän tykkää aivan älyttömästi, eikä omia lemmikkejä voi saada koska äiti ja isäpuoli ovat molemmat todella allergisia.)

Tyttö toivoo joululahjaksi mm. lahjakortteja vaatekauppoihin ja muumimukeja.
 
Meillä 11v tytön toivelistalla
lego-maatila
kirjoja (ei heppakirjoja)
nomination-koru
schleis-eläimiä

lisäksi tykkää mm. pyjamista, pörrösukista, suklaasta, huulikiilloista ja kynsilakoista, Karvisesta, Hannah Montanasta, tykkää ladata musiikkia mp3:lle, pelata netissä GoSuperModelia (en tiedä voiko sinne ostaa mitään extraa kuten esim. habbohotelliin?), ihanalle tuoksuvista suihkusaippuoista, Top Model-vaatesuunnitteluvihkosta.....
 
"Jaska Jokunen"
Meidän 11-vuotias saa, lahjakortit Lindexille ja suomalaiseen kirjakauppaan, sweet lolita-tyylisen takin ja hatun ja hanskat ja vaatteita ja hopeanuoli dvd boksin. Tykkää myös noista large coffeen mainitsemista huulikiilloista ja saippuoista kynsilakoista ja meikeistä.
 
Itekki oon 11 wee
ku luin noita teijän juttuja nii tuli vaa mieleen ett harva mun ikäne enää leikkii millä petshopeilla että omasta mielestäni parhaita lahjaideoita on kirjat lahjakortit,rahaa,meikkejä,lippuja,vaatteita tai muuta sellaista esim. omat lahja toiveeni on:meikinpohjustusvoide, meikkivoide,kamera,ja erilaisia meikkisuteja
 
11v tyttö
11 v :nä ite kiinnostaa enemmän kaikki lahjakotit, korut ym. Ei itteäi ainakaa enää nii barbit ja mitä kaikkea niitä onkaa miellytä. Suosittelen lahja korttia, leffalippuja, koruja, meikkejä ym.
 
11v tyttö
Ite oon 11v, voin vähän auttaa. Ite tykkään meikeistä, kynsilakoista, koruista (en mistään pinkeistä muovikoruista) ja vaatteista. The Bodyshopista voi ostaa vaikka suihkugeelin ja kasvonaamion :) Ja suklaata tietenkin, kaikkihan siitä tykkäävät :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11v tyttö;30576234:
Ite oon 11v, voin vähän auttaa. Ite tykkään meikeistä, kynsilakoista, koruista (en mistään pinkeistä muovikoruista) ja vaatteista. The Bodyshopista voi ostaa vaikka suihkugeelin ja kasvonaamion :) Ja suklaata tietenkin, kaikkihan siitä tykkäävät :)
Eikös sun pitäisi olla nukkumassa?
 
xcv
Oma 10 v toivelistalla on Schleich-eläimet ja -tarvikkeet, oma tabletti, kynsilakat yms. meikkihärpäkkeet ja tietyt harrastustoimintaan liittyvät jutut.

Yksi vaihtoehto on antaa rahaa, jos lapsi säästää johonkin tiettyyn juttuun (kuten meillä tuo oma tabletti).
 
Ite 11 v
Ite toivon LEVIS paitaa, unicorn pukua,Adidas hupparia, Niken kenkiä, ennätys kirja 2018, huosut (koska lopussa), Adidas leggingsit, meikkejä, kaulakoru, lahja kortti esim H&M, Suklaa! Varmaan keksin lähempänä lisää mutta tässä ainakin
 
vierailija
Mua ei kyllä yhtään kiinnosta mitkään meikit vaikka oon 11 ja toivon lautapeliä, kirjoja, kyniä, hyvää piirrustuspaperia, sellasen mini arkeologisetin, jne en mitään meikkejä tai koruja..
 
Omppu (10-11 v)
Olen 10-11 ja itse toivon lähinnä kirjoja. Lahjalistalla on Harry Potter pokkarit kun on vaan kovakantisia kotona,Huispaus kautta aikojen,ihmeotukset ja mistä löytää ne, ja ainakin kirottu lapsi ja monta muuta Potter kirjaa ja kamaa
 
Oma prinsessa toivoi ”uutta huonetta”, eli vähän isommille tytöille sisustettua huonetta :) Tottakai äiti järjestää asian!

Tyttö ja isoveljensä lähtevät viettämään mummulaan ”pikkujoulua” ja tulevat päivä ennen jouluaattoa kotiin. Minulla on 3päivää aikaa sisustaa isojen tyttöjen huone. Nyt olen jo hyvin saanut tilattua harmaata maalia, sängynpäädyn, peilin, verhot ja tauluja.. :)
Löysin kaikki tuolta kids conseptilta niin ei tarvinnut tilailla monesta paikkaa
https://royaldesign.fi/tuotemerkit/kids-concept
 

Yhteistyössä