Mitä baariin päälle talvella?

  • Viestiketjun aloittaja wanhus
  • Ensimmäinen viesti
fff
Oli kesä tai talvi, niin baarissa on 90%:lla naisista mekko tai hame. Älä stressaa liikaa. Loppujenlopuksi sielä on kuitenkin aika laidasta laitaan porukkaa. Jos sulla on pikkumusta, niin laita se mustat sukkikset, korkkarit ja kivat korut? Löytyykö esim. mustaa perus polvimittaista hametta ja sen kanssa korkkarit?
Voit laitta pitkähihaisenkin, jos olet vilukissa. Kunhan se pitkähihainen ei nyt mikään ihan perustrikoo ole, tai joku kulahtanut neuletakki. Perustrikoopaitakin menee, jos se on esim. kynähameen kanssa ja kaverina näyttävät korut ja korkkarit?
Jos päädyt bleiseriin, kääri siitä vähän hihoja ylöspäin niin että ranteet näkyvät kunnolla. Katso että bleiseri on tyköistuvaa mallia.

Korkokengillä ja näyttävillä koruilla saa jo paljon aikaan. Saappaat ja farkut ovat mielestä todella arkiset, enkä niitä käyttäisi ikinä baarissa.
 
"vieras"
Oli kesä tai talvi, niin baarissa on 90%:lla naisista mekko tai hame. Älä stressaa liikaa. Loppujenlopuksi sielä on kuitenkin aika laidasta laitaan porukkaa. Jos sulla on pikkumusta, niin laita se mustat sukkikset, korkkarit ja kivat korut? Löytyykö esim. mustaa perus polvimittaista hametta ja sen kanssa korkkarit?
Voit laitta pitkähihaisenkin, jos olet vilukissa. Kunhan se pitkähihainen ei nyt mikään ihan perustrikoo ole, tai joku kulahtanut neuletakki. Perustrikoopaitakin menee, jos se on esim. kynähameen kanssa ja kaverina näyttävät korut ja korkkarit?
Jos päädyt bleiseriin, kääri siitä vähän hihoja ylöspäin niin että ranteet näkyvät kunnolla. Katso että bleiseri on tyköistuvaa mallia.

Korkokengillä ja näyttävillä koruilla saa jo paljon aikaan. Saappaat ja farkut ovat mielestä todella arkiset, enkä niitä käyttäisi ikinä baarissa.
Millä vuosisadalla sä oikein elät, noi on kyllä nii menneen talven lumia :O
 
lilzz
Itselläni on aina joku perusmekko, ei siis mitään röyhelöjuhlamekkoa, vaan lähinnä pitkän paidan näköinen, 200 denin sukkahousut, ne jopa lämmittä hieman taksijonossa ja jotkut saappaat.. Sitten pitkä toppatakki ja kirjekuorilaukku jos asusteetkin tulee.
 
lilzz
[QUOTE="vieras";25460384]Millä vuosisadalla sä oikein elät, noi on kyllä nii menneen talven lumia :O[/QUOTE]

No kyllä nuo minun mielestäni kuulosta sellaiselta kun baarissa nykyään onkin.. missä peräkylän kapassa itse vietät aikaa?
 
"lilli"
Riippuu melko paljon, että minkälaiseen baariin menossa? Itse laitan jonkun hienomman paidan ja farkut + saappaat. En käy missään erityisen hienoissa baareissa, mutta en myöskään räkälöissä :)
 
kirsikkka
[QUOTE="lilli";25460806]Riippuu melko paljon, että minkälaiseen baariin menossa? Itse laitan jonkun hienomman paidan ja farkut + saappaat. En käy missään erityisen hienoissa baareissa, mutta en myöskään räkälöissä :)[/QUOTE]

Ja riippuu kyllä ihmisestäkin, kamalaa kun jotkut yli 40-vuotiaat yrittävät näyttää hyvältä ja näyttävät kaikkea muuta kuin fiksuilta. Enkä tarkoita että 40-vuotias ei voisi näyttää hyvältä! Meinaan vaan sellaisia jotka eivät muuten ikinä laittaudu tai meikkaa ja sitten oikein kerran yritetään niin huhhuh. Oletko menossa jonnekkin tivolin tyyppiseen vai johonkin pienempään baariin?
 
ou nou, ihe oon sit ihan out. miulla on yleensä farkut ja huppari ja jos on ihan pakko sitten laittaa jotain kevyempää niin tunika ja "kalsarit" tosin, se onkin sellanen kanta-kuppila, ei mikään yökerho.
 

Yhteistyössä