Mitä haittaa on jos ottaa opamoxia muutaman liikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
samperi?
Mä kuulin myös että se auta jos on pakkoajatuksia ja kova ahdistuneisuus paitsi pitää syödä jotain 300mg,onko se totta?Mä haluan kysyä lääkäriltä sama kun meen sitten taas
Sitä vissiin voi nostaa aika ylös sitä ketipinorin annostusta
Mutta jos ei ala toimii, niin kannattaa kokeilla jotain muuta lääkettä
Mä ainakin en halua vaihta kun se auta saada unta :'( kun muuten en saa,pitää cipralex vaihta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:
mä syön seroguel 100mg unilääkkeeks..ja siitä on halvempi vaihtoehto tuo ketipinor jota siis otan 100mg unilääkkeeks ja sillä pystyy jotenkin nukkumaan..
Moikka :hug: :hug:
Autako seraguel kans hyvin?Mä lopetin kun olin aika hermostunut aamulla vaikka lääkäri sanoi että mielummin jos kokeilet jatkaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mikä on deparakini?Mun piti vaihta cepralex mitä syön aamuisin :x minulla on niitä lääkeitä on keränyt vaikka kuinka :/
Deprakinen pitäs auttaa tuohon miun "rajatilapersoonaan"
Ja cipralexiä mulla menee kanssa, 15 aamusin
:D
:hug:
Entä ketipinor minkä takia syöt?
Se on kanssa mielialoja tasaamaan-eli siihen rajatilaan
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onko sulla tuollasia muistikatkoksia paljonkin?
Hoitaako mies vauvaa?Ootko miten käyttänyt lääkkeitä aiemmin?
Onko mies susta huolissaan?

Hoitaa vauvaa kyllä, en ole käyttänyt aiemmin lääkkeeitä. Tuo muistikatkos oli tuon lääkemäärän takia mutta kyllähän mä olen koko ajan kroonisesti ihan väsynyt, pinna kireällä ja unohtelen asioita..
On kai se huolissaan.

Ja joku kysyi pullon antamisesta. Ei huoli, ei millään. Olen joutunut olemaan kotoa pois kokonaisen päivänkin mutta ei vaan ota. Ei sillä taikamukillakaan ja vauvakin syö öisin väh. 3 kertaa
Ei ole esikoinen ja imetyksen lopettaminen tuntuisi todella pahalta ajatukselta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hoitaa vauvaa kyllä, en ole käyttänyt aiemmin lääkkeeitä. Tuo muistikatkos oli tuon lääkemäärän takia mutta kyllähän mä olen koko ajan kroonisesti ihan väsynyt, pinna kireällä ja unohtelen asioita..
On kai se huolissaan.

Ja joku kysyi pullon antamisesta. Ei huoli, ei millään. Olen joutunut olemaan kotoa pois kokonaisen päivänkin mutta ei vaan ota. Ei sillä taikamukillakaan ja vauvakin syö öisin väh. 3 kertaa
Ei ole esikoinen ja imetyksen lopettaminen tuntuisi todella pahalta ajatukselta.
No varmasti väsyttää:/
Onks neuvolasta tullut mitään apuja tai neuvoja?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Hoitaa vauvaa kyllä, en ole käyttänyt aiemmin lääkkeeitä. Tuo muistikatkos oli tuon lääkemäärän takia mutta kyllähän mä olen koko ajan kroonisesti ihan väsynyt, pinna kireällä ja unohtelen asioita..
On kai se huolissaan.

Ja joku kysyi pullon antamisesta. Ei huoli, ei millään. Olen joutunut olemaan kotoa pois kokonaisen päivänkin mutta ei vaan ota. Ei sillä taikamukillakaan ja vauvakin syö öisin väh. 3 kertaa
Ei ole esikoinen ja imetyksen lopettaminen tuntuisi todella pahalta ajatukselta.
No varmasti väsyttää:/
Onks neuvolasta tullut mitään apuja tai neuvoja?
No ei silleen..Käyn tosissaan juttelemassa ja sieltä sain suosituksen tuohon unilääkkeeseen ja kävin lääkärillä. Neuvolassa eivät minun heräilyihin osanneet sanoa, vauvan heräilyihin vaan että kun oppii uutta ja tulee hammasta niin ei malta nukkua. Mutta sitäkin jatkunut jo kuukausia, on tutkittu lääkärissä ( muista syistä ) että on ok. Varmaan nämä unihäiriöt lähteneet näistä yösyötöistä luulisin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No ei silleen..Käyn tosissaan juttelemassa ja sieltä sain suosituksen tuohon unilääkkeeseen ja kävin lääkärillä. Neuvolassa eivät minun heräilyihin osanneet sanoa, vauvan heräilyihin vaan että kun oppii uutta ja tulee hammasta niin ei malta nukkua. Mutta sitäkin jatkunut jo kuukausia, on tutkittu lääkärissä ( muista syistä ) että on ok. Varmaan nämä unihäiriöt lähteneet näistä yösyötöistä luulisin..
Minkäikänen vauva muuten on?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No ei silleen..Käyn tosissaan juttelemassa ja sieltä sain suosituksen tuohon unilääkkeeseen ja kävin lääkärillä. Neuvolassa eivät minun heräilyihin osanneet sanoa, vauvan heräilyihin vaan että kun oppii uutta ja tulee hammasta niin ei malta nukkua. Mutta sitäkin jatkunut jo kuukausia, on tutkittu lääkärissä ( muista syistä ) että on ok. Varmaan nämä unihäiriöt lähteneet näistä yösyötöistä luulisin..
Minkäikänen vauva muuten on?
Kohta 9 kk eli ei kai periaatteessa ois ees tarvetta syönneille. Mutta itse ollaan ( mieskin toki väsynyt, auttaa öisin ) niin väsyneitä ettei me mihinkään unikouluun tms edes jakseta lähteä. Kattelin että tämän kaupungin ensikotiin ois tulossa unikoulua muttei vielä ollut tarkempaa tietoa. Jotain ulkopuolista apua tähän ois saatava kun me ei päästä edes päivisin lepäämään kun kukaan ei ota lapsia. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kohta 9 kk eli ei kai periaatteessa ois ees tarvetta syönneille. Mutta itse ollaan ( mieskin toki väsynyt, auttaa öisin ) niin väsyneitä ettei me mihinkään unikouluun tms edes jakseta lähteä. Kattelin että tämän kaupungin ensikotiin ois tulossa unikoulua muttei vielä ollut tarkempaa tietoa. Jotain ulkopuolista apua tähän ois saatava kun me ei päästä edes päivisin lepäämään kun kukaan ei ota lapsia. :(
Unikoulussa voisi kyllä olla ideaa..
Meillä pidettiin 7 kk ikäiselle

Pakko oli, kun nukkui suunilleen 2.5 tuntia kerrallaan
Hyvä että mies on apuna kuitenkin

Mites, kun joskus oon kuullut, et lapsen vois saada sairaalaan unikoulunn..?
Vai onko vaan joku urbaani legenda
:whistle:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Unikoulussa voisi kyllä olla ideaa..
Meillä pidettiin 7 kk ikäiselle

Pakko oli, kun nukkui suunilleen 2.5 tuntia kerrallaan
Hyvä että mies on apuna kuitenkin

Mites, kun joskus oon kuullut, et lapsen vois saada sairaalaan unikoulunn..?
Vai onko vaan joku urbaani legenda
:whistle:
Auttoiko? :)
Mä olen periaatteessa unikoulua ( lempeääkin ) vastaan kun tuo on niin pieni jne mutta kun tämä väsymys alkaa olemaan jotain niin karmaisevaa ja vaikuttaa ihan kaikkeen niin jotain tarttis tehrä. Ja itsekin olen kuullut sairaalan unikouluista, tarkemmin en niistäkään tiedä. En ole varmaan neuvolassa tuonut tätä tilannetta esille niin että ne oikeasti ymmärtäisivät kuinka vakavasta asiasta on kyse..

Mutta nyt yritän mennä lepäämään!
Laittakaa vaan ihmiset vinkkejä ja neuvoa ja tietoa niin lueskelen huomenna!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Auttoiko? :)
Mä olen periaatteessa unikoulua ( lempeääkin ) vastaan kun tuo on niin pieni jne mutta kun tämä väsymys alkaa olemaan jotain niin karmaisevaa ja vaikuttaa ihan kaikkeen niin jotain tarttis tehrä. Ja itsekin olen kuullut sairaalan unikouluista, tarkemmin en niistäkään tiedä. En ole varmaan neuvolassa tuonut tätä tilannetta esille niin että ne oikeasti ymmärtäisivät kuinka vakavasta asiasta on kyse..

Mutta nyt yritän mennä lepäämään!
Laittakaa vaan ihmiset vinkkejä ja neuvoa ja tietoa niin lueskelen huomenna!
Siis auttoi!!
Otettiin sellainen periaate, et kuuteen tuntiin ei yöllä maitoa, otettiin poika väliin nukkumaan, tarjottiin tuttia ja siliteltiin
Ekana yönä taisi itkeskellä siinä tunnin verran..

Neljäntenä yönä nukkui putkeen yli 8 tuntia!!
Tekihän se hieman pahaa, mutta kun otse alkoi tosiaan olee jo niin väsy, et tuntui, et kokeilee mitä vaan

 
vierailija
Mitä se sairaalaan meno hyödyttää koska sairaala on viimeinen paikka missä pystyn nukkumaan?
Ja vauva ei ota korviketta, ei pulloa, ei taikamukia joten miten sen järjestäisin?
Ainakaan Helsingissä ei ole psykiatrista päivystystä, jossa voisi tavata psykiatrin. Sairaalaan meno tarkoittaa Haartmannin tai Malmin sairaalan terveyskeskuspäivystystä. Niissäkin voi hyvällä onnella tavata psykiatrin, mutta osastohoitoon ei pääse. Viimeisen 15 vuoden aikana Helsingissä on karsittu osastot ja päivystys. Ilmeiseti päättäjillä on mielipide, että psykiatriset potilaat eivät tarvitse hoitoa. Minut on kahden itsemurhayrityksen jälkeen hoidettu fyysisesti, mutta psykiatriseen hoitoon en päässyt.
 

Yhteistyössä