Mitä haluaisit joululahjaksi

Vitsit tämä palsta on muuten surkea. Paitsi että tuo älytön ketjujen poistelu ärsyttää, niin tämä kuvien ja lainausten rajoittaminen on kyllä ihan perseestä.
Miten kauan täällä pitää roikkua, että saa edes viestilainauksiin liittää sen alkuperäisen kuvan?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Vähäpukeisten miesten kuvista ei loukkaannuta koska kaksoisstandardit.
Eipäs vaan koska niitä on niin harvakseltaan. Siittiöuggelin spämmäys taas on rasittavaa. Silloin tällöin laitetut kuvat on jees jos ne liittyy _oikeasti_aiheeseen eikä vaan jonkun tekemällä tehdyn aasinsillan kautta. Mutta se kun ne kuvat pyörii joka ketjussa on kulunutta ja vähä-älyistä toimintaa.
 
Olisi mukavaa, jos et puhuisi puolestani. En koe kauniiden naisten kuvia halventavana. Olen myös linkitellyt itse nuorten ja komeiden miesten kuvia, jossa he keikaroivat puolialastomina. Kukaan ei ole loukkaantunut niistä. Miksi?



Uhh....
Haluaisin niin tämän miehen pesemään selkääni... joululahjaksi.
:ROFLMAO: Samaa mieltä, ei mua häiritse, osaan skipata niiden yli mitkä menee mun huumorin yli ja jos menee mahdottomaksi niin ignooraaminen on keksitty(y)
Ainoa mikä ketuttaa niin se että harmaita ei pysty ignooraamaan, joten rekisteröitymispakkoa kannatan minäkin.
 
Miksi sä haaveilet koko ajan teinitytöistä? Etkö pärjää aikuisten naisten kanssa kun näillä on oma tahto?
20 vuotta täyttänyt ei ole teini, 18-vuotias on täysi-ikäinen (=aikuinen) ja päättää omista asioistaan.

Pärjään mainiosti naisten kanssa ja erityisesti pidän niistä, jotka ovat älykkäitä, voimakastahtoisia ja jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä. Sellaisia useimmat ystäväni ovat, samoin vaimoni.

En etsi tältä palstalta seuraa tai edes hyväksyntää. Useimmat naiset ovat kauneimmillaan (kuvauksellisimmillaan) noin 25-vuotiaina.
 

Yhteistyössä