Mitä haluaisit, mutta et saa?

Mä oon aina unelmoinut että rajun panon aikana joku näykkis. Samoin toivoisin enemmän kielityöskentelyä pimpsassa ja sisäreisillä, mutta jos joku suostuisi nuolemaan varpaani näkisin varmaan kappaleen taivasta! Ukko vähän vierastaa tätä kielipolitiikkaa, itse lipaisen jalkapohjatkin jos niin tahtoo. Näykkimistä en edes ehdota, koska on joskus ilmaissut sen olevan epämiellyttävää. Myös peppuseksi ei häneen niin kolahda. Aika traditionaaliseksi siis jää.
 
vilijonkka
panna parin varatun miehen kanssa... ihan vaan huvin vuoksi (toinen serkun mies ja toinen kaverin mies)... mutta en siis ikinä tekis sitä, vain pienessä mielessä pilkahdellut.
 
väinö
Rouva ei pidä takaapäin. Haluaisin parkkeerata itseni sinne taakse, ottaa rouvan lanteista kiinni ja työnnellä ihan niinkuin sopivalta tuntuisi. Näen siitä jo untakin.
 
Provoko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 21:41 Nainen kirjoitti:
Vieraita miehiä en himoitse enkä halua ja niin on onnellisesti asiat, että mies on tarpeen vaatiessa valmis toteuttamaan kaikki toiveeni. :heart: :p
Oletko tuon ulkomaalaiset- ketjun alaikäinen pikkutyttö? Miksi sinulla on mies?? :attn:
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 21:57 Provoko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 21:41 Nainen kirjoitti:
Vieraita miehiä en himoitse enkä halua ja niin on onnellisesti asiat, että mies on tarpeen vaatiessa valmis toteuttamaan kaikki toiveeni. :heart: :p
Oletko tuon ulkomaalaiset- ketjun alaikäinen pikkutyttö? Miksi sinulla on mies?? :attn:
Mitä tarkoitat? Menee ohi aika kirkkaasti! Vai vaivaako vain kateus?
 
Provoko
Nainen
Vieras Otsikko: VS: Ulkomaalaiset miehet
Lainaus:
09.09.2006 klo 21:23 Monsieur Jorma kirjoitti
Ulkomailla myös suomipoika on ulkomaalainen. Kysytty ja haluttu peruskallio. Mies joka on vielä mies. Ryyppää, nai ja rakastaa!!


Potaskaa! Päissään ovat kuin käet, mesoavat, uhoavat ja pullottelevat kuin siat. Karmeita kokemuksia ja näkyjä juuri suomalaisista miehistä, yäk!!

Siis ei mitään rajaa, jopa kolmi-nelikymppiset alkavat iskeäalaikäisiä pikkutyttöjä (myös minua),kun on kaikki normaalit estot ja kontrolli pois.
Ei sillä, että iskee ne ulkomaalaisetkin, mutta edes selvipäin ja jollain tyylillä.
Tästä on kyse!
 
tääkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 13:41 väinö kirjoitti:
Rouva ei pidä takaapäin. Haluaisin parkkeerata itseni sinne taakse, ottaa rouvan lanteista kiinni ja työnnellä ihan niinkuin sopivalta tuntuisi. Näen siitä jo untakin.

Toi on siis ihanaa, toivottavasti vaimoskin sen joskus tajuais !
 
wet
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 19:54 tääkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 13:41 väinö kirjoitti:
Rouva ei pidä takaapäin. Haluaisin parkkeerata itseni sinne taakse, ottaa rouvan lanteista kiinni ja työnnellä ihan niinkuin sopivalta tuntuisi. Näen siitä jo untakin.

Toi on siis ihanaa, toivottavasti vaimoskin sen joskus tajuais !
peesi! Naispuoleisena tykkään kyllä takaa....
 
Nainen
Joo; aloin tossa mietiskellä mitä haluaisin... Ehkä seksiä naisen kanssa niin että mies katselisi ja sitte painaisi mua samalla... Seksiä kahden miehen kanssa, oman ja jonkun muun...Nää varmaan on ne mitä en ehkä saa, ainakaan ihan äkkiä. Muuten kyllä saan kaikkea ihanaa, edestä ja takaa näykkimistä, nuolemista, välillä B-rappuun... :p
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 12:00 Nainen kirjoitti:
Joo; aloin tossa mietiskellä mitä haluaisin... Ehkä seksiä naisen kanssa niin että mies katselisi ja sitte painaisi mua samalla... Seksiä kahden miehen kanssa, oman ja jonkun muun...Nää varmaan on ne mitä en ehkä saa, ainakaan ihan äkkiä. Muuten kyllä saan kaikkea ihanaa, edestä ja takaa näykkimistä, nuolemista, välillä B-rappuun... :p
:LOL: :LOL: \|O \|O
 

Yhteistyössä