Mitä haluaisit, mutta et saa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 09:02 Vieras kirjoitti:
Minä tahtoisin olla isorintainen.. Hoikka olen mutta rinnat vain b-c ja malli ei miellytä. Tuntuu et joka tuutista näkyy kauniita, suuria, pyöreitä rintoja. En pidä itseäni seksikkäänä ja itsetunto kovilla :'( :ashamed:
Hoikka kroppa hakkaa mielestäni isot rinnat 600-0. Eivätkä rintasi edes ole pienet vaan normaalikokoiset. Ole ylpeä kropastasi.

Niin ja minun salainen perversioni, jota en saa on naisen suihkunraikkaan pepun nuoleminen :p Ehdoton edellytys olisi kuitenkin, että nainen myös haluaisi sitä ja nauttisi siitä.
 
NainenNli
Seksin saralla ei puutteita mistään kunhan vaan sanon mitä haluan, jos saisin mitä vaan niin isomman asunnon, uuden auton ja rahaa niin ettei tarvitse miettiä mitään.. :p
 
Ani
Mies taas matkoillaan joten halut kovat. Kun sais tuntea oman jässikän tulevan painollaan päälle ja työntyvän minuun :heart: Sitä tunnetta sooloillessani kaipaan. :ashamed: onneksi viestiyhteydet toimii!
 

saan mitä haluan, ja nautin pitkästä ja himokkaasta suu seksistä molemmin puolin!! justiinsa eilen sain ihanaa suu seksiä ja meilä rakastellaan joka päivä!! ;) (':p') kun rakastelette niin rentoutukaa ja ajatelkaa sitä hetkeä ettekä kokoajan mieti jotai masentavaa,, muuten siitä ei tuu mitään!!!!
 
JenPen
Hassua että jotkut miehet ei tykkää muka suuseksistä kumminkaan päin! Meillä ainakin kuuluu suuseksi, takaapäin pano ja kaikki tollaset ihan perusohjelmaan... :p Taidan olla onnekas siis.

Mitä mä kaipaisin, ni sitä et saisin hyväillä miehen kiveksiä hellästi, nuolla niitä ja niiden alta... Mut nykyinen mies ei oikeen lämpee siitä vaikka olenkin niissä kiinni aina tilaisuuden tullen :ashamed:
 
ANU24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 14:21 JenPen kirjoitti:
Hassua että jotkut miehet ei tykkää muka suuseksistä kumminkaan päin! Meillä ainakin kuuluu suuseksi, takaapäin pano ja kaikki tollaset ihan perusohjelmaan... :p Taidan olla onnekas siis.

Mitä mä kaipaisin, ni sitä et saisin hyväillä miehen kiveksiä hellästi, nuolla niitä ja niiden alta... Mut nykyinen mies ei oikeen lämpee siitä vaikka olenkin niissä kiinni aina tilaisuuden tullen :ashamed:
toinen onnekas ilmoittautuu! :wave: ;)
meillä nuo kiveksetkin kuuluu ihan ohjelmaan,mies rakastaa kun niitä käsittelen =)
 
JenPen
Ei munkaan mies vastaan pistä ja sanoo kyllä tykkäävänsä, mut (ei sais verrata) ku exä tykkäs siitä ihan hulluna ja sain sen tulemaankin pelkästään niihin kiveksiin keskittymällä. Ja sekös maukasta oli :p Nykysen kanssa se on vaan sellanen sivubisnes sen suihinoton lomassa.
 

Yhteistyössä