Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

  • Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Tällähetkellä ei ole kun vauvauinti. Sekin on perheen yhteinen. Haluaisin lähtee ratsastamaan. Se on tuttu laji ennestäänki,mut viimekerrasta on n.10 vuotta aikaa. Tuntuu siltä että kerran heppahullu ni aina heppahullu.
Pitäs vaan ottaa ja lähtee talille.
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 15:26 ttyttö kirjoitti:
Tällähetkellä ei ole kun vauvauinti. Sekin on perheen yhteinen. Haluaisin lähtee ratsastamaan. Se on tuttu laji ennestäänki,mut viimekerrasta on n.10 vuotta aikaa. Tuntuu siltä että kerran heppahullu ni aina heppahullu.
Pitäs vaan ottaa ja lähtee talille.

Lähe ihmees vain jos se on sulla vanha harrastus.Mulla oli 4v tauko etten ratsastanut ja nyt käyn kerran viikos. Ethän sä pyörällä ajamistakaan unohda,ratsastamisen kans on sama juttu =)
 
mä aloitin juuri uudelleen ratsastusharrastuksen. Taukoa ollut keväästä asti kun möin omani pois perheenlisäyksen vuoksi. Esikoinen nyt 1,5v ja vauveli kohta 2kk... Ei olis aika omalle riittäny joten nyt käyn tunneilla.
 
köpöstelijä
Kivasti tuntuu olevan hevosihmisiä! :D
Itelläni on lämpönen ruuna joka muistuttaa liikunnan puutteen vuoksi virtahepoa,mutta yritän ratsastella tai ajella aina kun iskä joutaa töiltään olemaan kossin kanssa.
Haaveissa ostaa sitten shettis tai joku muu pieni poni ruunalle kaveriksi, ja kossille ratsuksi kun kasvaa :D
 
ratsastelija
Täälläkin yksi ratsastelija ilmottautuu. Nykyään käyn kerran viikossa tunnilla. Vauva on nyt 8 kk ja isompi on 3 vuotias. Haaveissa oma hevonen sitten kun pojat on kouluikäsiä eikä enää tarvii koko ajan kattoo perään ( toivottavasti ainakaan ).
 
Ristikkoja, verkostomarkkinointia, nettisivujen tekemistä, sättäilyä, lukemista, ulkoilua, mettässä samoilemista mm. sienessä ja marjassa, uintia silloin tällöin, rulliksilla kesällä, autoilua
 
laulava lintukoira
Minäkin olen muutaman kuukauden hepostellut reilun 10 vuoden tauon jälkeen... Tyttö käy ratsastelemassa myös,ja siinä samalla "jouduin" taas mukaan. On se vaan jännä huomata (ainakin mun kohdalla) et sitä pelkää enemmän kun silloin teininä. Kaikki on paljon vaikeampaa kun pelottaa... ehkä se tästä ajan myötä. Ja paljon epävarmempi olen myös näinä päivinä... Ihanaa se silti on. Täytys vaan hommata hieman saappaita ja housuja... kumppari,verkkari linjalla pärjätään vielä.
 
Nekku
Ratsastuksen alotin keväällä uudelleen parin vuoden tauon jälkeen. Olihan aluks vähä "hakusessa" mut toisella tunnilla meni jo vanhasta muistista. Muita harrastuksia on lähinnä kävely 2v. tyttöä rattaissa työntäen... Jumpan haluaisin alottaa, jospa tässä kohta puoliin sais aikaseks =)
 
jaakonäiti
aloitin työväenopistossa ompelun, teen lapselle ja itselle vaatteita. Tosi rentouttavaa. Lisäksi luen illalla kun poika on nukahtanut. Juuri aloitin Da Vinci Koodin. Haluaisin jatkaa maalausta, pianonsoittoa, laulamista. Lisäksi haluaisin kokeilla grafiikkaa ja puutöitä. Vielä kun voisi jatkaa argentiinalaisen tangon tanssimista. Mutta eihän kaikkeen pienen lapsen äidin aika riitä, yhtä kerrallaan.
 
Ina
Haluaisin oppia pitsinnypläyksen ja pianon tai kitaran soiton. Mutta nyt harrastan posliininmaalausta, itämaista tanssia, kaislatöitä, käsitöitä ja askartelua. Ja lasten kanssa ulkoilua. :)
 
1-2 kertaa viikossa käyn aerobicissa ja koiran ja vaunujen kanssa lenkkeillään tai oikeastaan kävellään melk. joka päivä.
Ratsastusta olen harrastanut ja viime kesänä(2003) olen viimeksi ollut hepan selässä, mutta haluaisin aloittaa sen kunnolla uudelleen.aika ei vain meinaa riittää.
 
chinagirl
Musiikki(Pianonsoitto, musiikin kuuntelu)

Liikunta(tennis, paivittainen 1 km uiminen, koiran kanssa ulkoilua, sukellus epasaannollisesti, ja kun mies harrastaa lentamista niin istun mukana valilla)
 
-miljoonakala-
Käsitöitä ja lukemista kotona,koiraa koitan tavoille opettaa..huoh...
Mieli palais mullakin takas hepostelemaan mut en oo viel saanu itestäni rohkeutta et menisin. Ehkä odotan kunnes tyttö on tarpeeks vanha ni pääsisin siivel.. ;)
 
Lumikki
Harrastan pyöräilyä(kesällä ulkona, talvella spinningiä), kuntosalilla käyn ahkerasti, käsitöitä ja kaikenmaailman keskustelupalstoilla netissä tulee myös päivän mittaan roikuttua. Haluaisin harrastaa Wing Tsunia.
 
Tällähetkellä harrastuksia on pitsinnypläys, ristipisto työt ja ompelu. Lasten kanssa ulkoilu.
Haaveena olisi, että alkaisin harrastamaan koiran kanssa agilityä (onkohan oikein kirjoitettu?).
Tällähetkellä ei kyllä ehdi oikein mitään kun perheeseen syntyi vaavi syksyllä.
Jospas sitten...
 

Yhteistyössä