Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

  • Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
käsitöitä....pääasiassa ristipistotöitä. Koirien kanssa tokoa ja hmm...uintia aina välillä, kesällä enempi mutta hallillakin aika usein.
Joku kuntosaliharrastus ois kiva jos oisi joku jonka kanssa menisi kun ei sitä yksin saa itsestään irti.
 
Tällä hetkellä on viittomakieli joulutauolla, se jatkuu sitten vielä kevätlukukauden, ja ensi viikolla on tarkoitus mennä pitkästä aikaa futistreeneihin. Hehkutan sitä nyt täälläkin, koittakaa kestää... :ashamed: Innoissani kun olen... =)
 
harrastan tällä hetkellä swappailua ja käyn vaunulenkillä pikkuisen kanssa kolme neljä kertaa viikossa.
olisi kiva aloittaa joku jumppa harrastus, mutta ei ole ketään kaveria joka mun kanssa sinne lähtis. yksin olen niin huono minnekkään lähtemään... =)
 
teininä tuli ratsastettua ja noin kymmen vuotta sitten aloitin uudelleen kouluratsastuksen joka kyllä taas on edes mennyt harrastus. agilityä tuli myös harrastettua koiran kanssa ja sitten myös ohjaajana toimin parina iltana viikossa no se on kans jäännyt kuvioista.

nykyään kovasti lenkkeillään koirien ja pojan kanssa.
Käsitöitä tulee tehtyä paljon ristipistot, kanavatyöt, virkkaus,kutominen, ompelu.
Puutarhatyöt kasvimaa, kukat,hedelmäpuut.
ja nyt uusin innostus on noitten puisten palapelien teko.
ristisanat, kirjeitten kirjoittelu.
Purjehdus ja uinti.
 
Harrastan: kirjeenvaihtoa( 17 vuosi menossa,tällä hetkellä on 20 kirjekamua,hyvin olen ehtinyt kaikille kirjoittaa.Luen paljon,uimassa käyn 2 kertaa viikossa.järvessä ympäri vuoden.Avantouinti on ihanaa:)pyöräiltyäkin tulee lähes joka päivä.
Menoa ei hidasta yhtään 1v ja 3kk ikäinen poika. se on monesti itestä kiinni.Mieheni kyllä katsoo poika kun käyn omat lenkit tekemässä.Paljon käydään kolmistaankin pyöräilemässä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 19:28 Borealis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2005 klo 13:13 toisenlainen kirjoitti:
Tänne heppahöperöiden ja "tekstiililiikkujien" sekaan uskaltaudun ihan toisenlaisella harrastuksella: moottoripyöräily.
Okei, myönnetään: se on vähän vähemmällä nyt, kun tuo tenava on niin pieni, alle 2 v vasta. Ja viime kesä oli kovin sateinenkin.

Kunhan ipana kasvaa, hankimme sivuvaunun, joko minun tai miehen pyörään (ja minulla on tarkoitus hommata isompi vehje alle) jolloin pääsemme koko perhe reissuun ja ajelemaan.
Täällä ilmoittautuu joukkoon mukaan toinen moottoripyörään hassahtanut äitee :whistle:
pääasiassa tekstiililiikkumista sekin on, nahat kun ei lämmitä enään näin syksyllä paljoa ;)
Lapset kulkee lyhyemmät matkat takana, pidempiin reissuihin joutuvat hoitoon ja vanhemmat lähtee kaksistaan =)

Tuon lisäksi töissä käynti kuuluu harrastuksiin.. kiva lisä siinä on se että siitä vielä maksetaan mulle ;)
Ja ompelukoneet surisee kun inspistä löytyy ja puikot kilkattaa sukkia näin ilmojen kylmetessä....

Minä myös tunnustaudun mopo hulluks...ja sama täällä että ku lapsi kasvaa niin mukaan matkaan (poika 4kk)..tänä "kesänä" ei paljoo oo päässy reissuun tooosi huonot ilman nääs...mutta toivotaan että säät paranee ja pääsis tien päälle..!!
Hauskoja ajo ilmoja kaikkille..! B)
 
LinuLiisa
harrastan sählyä,juoksua,kävelyä,kuntosalia... haluaisin harrastaa ompelua(en omista konetta :( ) ja skootterilla tykkäisin ajaa... =) uintiki kiinnostas mutta ku tuntuu ettei kaikkea ehi.onhan nuita harrastuksia,5kertaa viikossa urheilen +kävelylenkit lasten kans päälle.pyrin joka päivä tekemään sen. nyt kesällä inspis on erityisen korkealla koska on nii huippuilmat!!!! tään raskauden takia joutuu pikkasen laskeen tehoja muttei se haittaa. =) pääasia on että voi ja jaksaa hyvin.pysyy kunnossa ja mieli virkeänä!
 
Ford Perfect
Posliininmaalausta noin 15v.
Kuntosali.
Elokuvat.
Lukeminen.
Askartelu.
Tiffany- työt.

Haluaisin jatkaa lapsena aloitettua pianonsoittoa ja KEHDATA uida, juosta...
:xmas:
 
Meillä pulputtaa kolme akvaariota, piirrän ja maalaan kaikenlaista laidasta laitaan, käyn raveissa ja vaavin syntymän jälkeen toivottavasti taas ratsastamassa.
Haluaisin itselleni koiran jonka kanssa harrastaisin näyttelyitä, tokoa ja agilityä ja isäntä saisi sitten viedä sitä metsälle. Merkki olisi beagle!
 
Veikeä ihan miettiä mitä sitä vois lukea harrastuksiksi: 1. Liikunta nyt pääasiassa( n. 6x viikossa)sauvakävely ja juoksu, hieman uin, vesihölkkään, hypin trampoliinilla, pyöräilen jne. syksyn tullen kuvaan astuu taas kuntonyrkkeily, punttisali ja talven tullen hiihto ja muksujen kassa luistelu. 2. Askartelen lapsien kanssa ja omia juttuja. 3. neulon olen aloittanut jo villasukka talkooni, ehtiipähän ainaskin tehdä kaikki, ne kumminkin valmistuu telkkaria katsellessa.4. hieman istuskelen tämän tietsikankin edessä, pääasiassa itaisin hetken.5. Vanhojen huonekalujen entisöinti ja näprääminen on intohimoni, hieman on välillä nahkeaa tuo työn eteneminen, mutta onneksi on takaterassi jossa voi hioa ja muutenkin käsitellä samalla, kun lapset touhuaa ulkona, hieman nuo vaan tahtovat välillä hidataa työn, etenemistä toisinaan ovat taas innokkaina hiommassa. 6. Olen myös ajatellut kaivaa saumurin ja ompelukoneen esille, jospa taas onnistuisi vaatteiden ompelu, ollu tuo harrastus hieman paitsiossa, mutta sormet syyhyää päästä taas ompelemaan ja rahapussi anelee. 7.Marjastus, tänään taas huomasin kuinka mahtavaa on olla vatussa,sanko täyttyy ja on rauhallista.8. Lukeminen joka seurauksena yöunet joskus tahtovat olla liian lyhyet. 9. Tuo puutarhan hoito on vaan nyt ollut hieman hukassa, joskus ennen lapsia saattoi pihatöissä vierähtää työpäivän jälkeen myöhäänkin, mutta nyt kukkapenkit rehottavat ja rikkaruohot kukoistavat, ehdotinkin miehelle jospa pistettäs kukkapenkit alas ja istutettas tilalle pensaita ja vastaavia hieman helppohoitoisempia kasveja, koska aika ei riitä niille ja silmä kärsii. 10. Eläimiäkään ei meidän perheessä ole tällä hetkellä kuin Alli-kissa, koiraa kun en halua ottaa nyt koska aika ei riitä sille, aikaisemmin meillä on ollut aina koiria, mutta viimeisen koiramme kuoltua on ollut muutama vuosi taukoa ja tulee jatkumaan kunnes lapset ovat isompia.
 
Harrastan lähinnä lenkkeilyä 1-2krt/vko ja kuntosalia 1-2krt/vko.
Talvella käyn jonkinverran uimassa ja hiihtämässä. Muita harrastuksia ompelu ja sisustamiseen liittyvät asiat..(eli sisustuslehtien lukeminen :LOL: )
Haluaisin harrastaa enemmän käsitöitä, tarkotuksena ostaa parenpi ompelukone, myös puutöitä....kaikki käsillä tekeminen on ihanaa...
Puutarhatöistä nautin.. =)
Ensitalvena kokeilen vesijuoksua... :)
 
Judoa harrastelen, ennen perheen perustamista kovinkin aktiivisesti harrastin ja kisasin, mutta sitten judo jäi perheen jalkoihin, nyt kun lapset isompia, niin aloitettiin yhessä taas harrastaminen ja lapset on innostunut kovasti. Toisinaan olen käynyt koittamassa tuota ratsastustakin ja ihan kivaa puuhaa. Kotioloissa sitten koiran lenkitys voidaan kai harrastuksesksi lukea ;)
 
Arabitar
Just aloitin ratsastuksen eilen liki parin vuoden tauon jälkeen,ja ihanaa oli =)
Ens viikon perjantaina olis tarkoituksena aloittaa jumppa =) Siinähän ne,mun varsinaiset harrastukset :)
 
SPR hallitus ja päivystysryhmä ja näytteleminen ovat niitä selkeimpiä harrastuksia. Lukeminen ja surffailu sellaisia joita teen kun voin. Koirulin kanssa tulee touhuttua. MIehen kanssa katsellaan elokuvia, lähinnä kotimaisia ja käydään teatterissa aina kun vain mahdollista. Savakävelen ja pyöräilen (kunto- sekä tavallisella pyörällä) aina kun ehdin ja välillä jumppaankin.

Savitöitä olisi kiva joskus kokeilla :D .
 
Olen harrastanut jääkiekkoa, jalkapalloa, ringetteä, kuntonyrkkeilyä... Oma toimisesti lenkkeilyä, uintia, punttiksel käyntiä ym.

Nyt kaikki jääny, mut tarkoitus olis jotenki alkaa kuntoa kohottamaan =) Täytyis vaan olla joku ketä kävis nostamas sohvalta ja potkis persauksille.. Jääkiekkoa ja kuntonyrkkeilyä haluaisin vieläkin harrastaa mutta ainakin jääkiekko vie aivan liian paljon aikaa ja rahaa :'( Vauvauintiin haluaisin myös pojan kanssa!
 

Yhteistyössä