Mitä harrastat?

hepsu
minä harrastan aika paljon,käyn bodypumpissa 3 kertaa viikossa ja salilla 2 kertaa,aina iltaisin. miehen kanssa pelaamme sulkapalloa,meillä on tunnin vuoro joka lauant. ja meiän pojan kans joka on 1v2kk. oon melkeinpä joka aamupäivä ulkona ja käydään kävelyllä. ja sunnuntaisin tehdään aina jotain kivaa yhdessä!! vaikka harrastan paljon jää aikaa silti myös paljon perheelle =) :heart:
 
Fiina79
minä tykkään liikkua paljon.joka toinen päivä on lenkki,hiihto tai kuntosali,joka päivä käyn lasten kans kävelyllä(tosin aika lyhkänen lenkki½h) ja yhdessä viikonloppuna luistellaan tms...perheelle jää ihan mukavasti silti aikaa!
 
Kahtena iltana viikossa kielikurssi, joka päivä 3h etäopiskelua ja kerran viikossa aamulla äiti-lapsi kerho.

Lisäksi käydään koko perhe aika paljon kävelemässä, kuokin pylly pystyssä puutarhassa ja sen sellasta...
 
urheilija kans
Minä kans tykkään hirveesti urheilla(ehkä liikaakin) :ashamed: 3kertaa vkos salibandy, kerran jääkiekko, kävelyt joka päivä ja lasten kans ulkoilu ja koko perheen kans uinti. :wave: Sit viel sauvakävely niille päiville ku kerkee. ;)
 
Tällä hetkellä harrastukset ovat kyllä noihin lasten juttuihin liittyviä "järjestöhommia". Eli olen mukana koulun vanhempainyhdistyksessä, aktiivisesti mukana tyttären lentopallojoukkueen toiminnassa, pojan salibandyjoukkueen toiminnassa sekä pojan yleisurheiluharrastuksessa. Sitä ns. omaa aikaa jää työltä ja kodin hoidolta aika vähän. Jos jää niin kaikenlainen ulkoilu on etusijalla. Kuntosalille pitäisi nyt päästä jotta saisi selkäongelmat "selätettyä"! Ja eipä unohdeta lukemistakaan.
 
Harrastan uintia, käyn pari kertaa viikossa uimassa hallissa.Järvessä ympäri vuoden.Tulee mukava virkistynyt olo:)
Pyöräilyä,kävelyä ja kirjeenvaihtoa.Mulla on 19 kirjekamua.Kaukaisin on Australiasta.Hyvin olen ehtinyt kaikille kirjoitella, vaikka on pieni poika 1v.Oon harrastanut kirjeenvaihtoa 17 vuotta.enkä aio siitä ihan hei luopua.
Mieheni kans käydään paljon kävelyllä.Olen paljon mukana mieheni harrastuksen suunnistuksen parissa.
 
tamalo
Harrastuksena Kotigastronomituotteiden jälleenmyynti ja alottelen samalla Avon kosmetiikkatuotteiden parissa. Eipä tässä sitten juuri muuhun noiden kotihommien lisäksi jää aikaa..

kesällä tosin reissataan asuntovaunulla tai veneillään.
 
chinagirl
Mulla liikunta on pakkomielle. Uin joka aamu 1 km, tennista pelaan muutaman kerran viikossa. Kayn salilla ainakin muutaman kerran viikossa. Ja jo pelkastaan koiran kanssa on pakko liikkua.Miehen ollessa kotona kaymme sukeltamassa seka istun miehen Cessnan kyydissa. Ratsastuksen aloitin 20v tauon jalkeen, kiitos meidan heppahullujen tyttojen.

Soitan pianoa, kitaraa . Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Intohimo on kayda lempibandien konserteissa.

Teen myos vapaaehtoistyota koululla seka saattokodissa.

 
Kuntosalia 3x viikossa,bodupumppia ja armya 2x viikossa ja hiihtämäänkin yritän välillä ennättää.Lenkkeilen joka päivä ainakin tunnin koiran ja vaunujen kanssa..
Joskus perhe-elämämme aika aikataulutettua, koska miehelläkin omat harrastukset.Koen sen silti kannattavaksi..pysytään näin kunnossa ja mieli lepää harrastuksien parissa..Jaksaa paremmin sitten sitä arkeakin! =)
 
BELLA1
Harrastan kaikenlaista urheilua; Kuntosali on ollut numero 1 jo useaman vuoden, käyn salilla n.2-3krt/vko, sekä lisäksi uin, sauvakävelen, kesällä lenkeilen talvella hiihdän. Harrastettua tulee 3-4krt/viikossa, miten milloinkin on ehtii. Perheelle jää ihan hyvin aikaa ja joskus otan lapset mukaan harrastuksiin esim.kuntosalille ja uimassa ovat aina mukana. =)
Viikoloput on meidän perheessä aikalailla lapsille pyhitettyä aikaa,eipä juurikaan harrastella, kork. käyn yhden kerran esim.lenkillä.
 

Yhteistyössä