Mitä harrastatte ja kuinka usein?

Hepsu
Maanantaisin,torstaisin ja sunnuntaisin käyn bodypumpissa.
ja keskiviikkona ja perjantaina mulla on spinningtunti.
ja muina päivinä tulee lenkkeiltyä rattaita työnnellen... :D =)
 
tuleva äiti
Joka päivä jotakin. Vähintään 3 x viikossa ohjatuissa ryhmissä aina kahdella tunnilla peräkkäin. Pace, bp, spinning jne. Muuten kävelyä, satunnaisesti kuntosalia ja uintia.
Nyt täytyy varmaan ruveta löysäämään kun raskaus etenee. =)
 
Mä sain taas tossa kuukausi sitten kipinän ja innon liikkumiseen. Yritän käydä mahdollisimman useissa jutuissa, syynä tietty se että teen kolmivuorotyötä ja ei voi sitoutua johonkin tiettyyn ainoastaan. Yritän olla kaikkiruokainen. Liityin Verdeen jossa on kaikenlaisia ohjattuja jumppajuttuja. Olen käynyt Bailatinossa, FIT:ssä, chiball, step&body, bodyharmonissa, kaikki on olleet tosi kivoja.
 
mä käyn
keskiviikkona bodypumpissa ja perjantaina elli spinningissä,
muina päivinä käyn juokseen ja teen pilatesta.
kesäsin rullaluistelen tosi paljon ja talvella laskettelen (joka tosin nyt on vähä jääny)
viikonloppusin käyn vaunujen kans tunnin reippaan lenkin :)

harrastaisin enemmänki jos vaan aika antais myöten :ashamed:
 
orvokinkukka80
käyn kerran viikossa opettelemassa itämaista tanssia,ihan alkeis ja perusjuttuja viä:).kivaa on,olen nauttinut.joogaa kiinnostaisi myös kokeilla keväällä!aerobista liikuntaa on hieman ikävä,tykkään siis tappotahdissa tehtävästä hikijumpasta B) .
 
Tittamaari
3 kertaa viikossa vanha kunnon lihaskuntojumppa, kerran viikossa jalkapalloa, tai oikeastaan futsalia näin talvisin. Lisäksi käyn juoksemassa pari kertaa viikossa perin tunnin lenkin.

Kesällä kuvioon tulee mukaan uiminen, lihaskuntojumpat poistuvat, jalkapallotreenit kaksi kertaa viikossa + pelit.
 
sss
nykyisin 6 kertaa viikossa juoksemista, lisäks kotipunttia vatsiksineen... ja toisinaan kuntopyöräilyä juoksemisen lisäksi. Käveltyä tulee myös paljon päivittäin. Hiihtämään alan kans pikapuoliin.. jumpat / sali tms. ei nappaa... pidän yksilöurheilusta ja 'omasta rauhasta'
 
kukkerikuu
Circuit 1,5 h torstaisin ja muuten kävelyllä / lenkillä kun ennätän. Talvisin hiihdän. Meillä matkaa harrastuksiin aika paljon, joten ei tule muuten mentyä. Tuo circuit alkaa niin hyvin et ennätän töistä suoraan ja olen sit jo klo 19 kotona.
 
Vaihtelee viikoittain. Pyrin treenaamaan kunnolla kuutena päivänä viikossa tunnista kahteen. Pyhä pyhitetään perhekävelylle. Kaksi juoksulenkkiä, kaksi spinningiä, pumppi, kerran salilla/ pacessa, kerran jumpassa (laidasta laitaan) ja kävely. Vaihtoehtoihin joskus mukaan uinti.
 

Yhteistyössä