mitä hauskinta teille on tapahtunu

mitäs hauskinta teille on tapahtunu/sanottu ku ootte odottaneent?? itselle kävi tänään aika hauska juttu,kävin kuumeisen kamun puolesta ostaan hälle raskaustestin ja ku olin maksamassa sitä myyjä tokas et "eikös tuo nyt ole aika selvä juttu?" alkoi kyllä naurattaan ihan kauheena ja naurattaa vieläkin.. rv.30+2 nyt menossa.. :LOL:
 
odotusajasta en kyllä enää muista, mutta nyt kun poika on 3kk ja ollaan sairaalassa kun poika on kipeenä, niin siellä kyllä tapahtui. Kun mentiin lastentautienosastolle jessen mummon kanssa (siis mun äidin, joka on nyt 40v.) , niin omahoitaja oli luullut sitä koko ajan jessen äidiks. Sitten kun meidän äippä lähti illalla kotiin ja mä jäin yöks, niin hoitaja tuli illalla kysymään, että "millonkas se teidän äiti tulee takaisin, ei kai se kovin myöhään...". Luuli siis mua ja jesseä sisaruksiks!! Kun oikaisin että eihän se tule, kun mä olen jessen äiti ja jään ainoana tänne yöks, niin olisittepa nähny sen hoitajan ilmeen :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 15:48 Äiskäpäiskä kirjoitti:
odotusajasta en kyllä enää muista, mutta nyt kun poika on 3kk ja ollaan sairaalassa kun poika on kipeenä, niin siellä kyllä tapahtui. Kun mentiin lastentautienosastolle jessen mummon kanssa (siis mun äidin, joka on nyt 40v.) , niin omahoitaja oli luullut sitä koko ajan jessen äidiks. Sitten kun meidän äippä lähti illalla kotiin ja mä jäin yöks, niin hoitaja tuli illalla kysymään, että "millonkas se teidän äiti tulee takaisin, ei kai se kovin myöhään...". Luuli siis mua ja jesseä sisaruksiks!! Kun oikaisin että eihän se tule, kun mä olen jessen äiti ja jään ainoana tänne yöks, niin olisittepa nähny sen hoitajan ilmeen :D

Toi oli kyllä aika paha! :x

 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 19:13 äiti87 kirjoitti:
tää nyt ei liity aiheeseen mut minkä ikäinen oot ja mistä päin?haluaisn juttuseuraa...ku ite oon tammikuussa tulossa äidiksi... B) B)
täs on kans yks tammikuussa äidiks tuleva,jos haluut kirjotella pistä mailia rita_16@jippii.fi
 

Yhteistyössä