Mitä hyötyä sun mielestä on ollu koronaeristyksestä?

Ei, en edelleenkään kannata koko kansan eristämistä, vaan vain riskiryhmien. Mutta on tästä jotain iloakin ollut.

+ itsellä aamuheräämiset myöhentyneet, olin koko talven ennen tätä todella väsynyt
+ ollaan perheenä palattu perusasioiden äärelle, ja yhdessäoloon
+ ei tule käytyä turhia kauppareissuja
+ ilmasto taitaa maailmalla puhdistua?
+ baarit kiinni. Jospa prostituutiokin maailmalla ottais pohjakosketusta?
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
r0s
Työmaalla ne utelevat tyypit pysyvät edes kahden metrin päässä.
Ja ilmanlaatu on parempi.
Liikennettä vähemmän.


Mummoa ei saa mennä katsomaan vaikka se sairaalassa onkin eli siitäkään ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa.

Ni ja bensan hinta!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Meillä muksut on yleensä keväisin lähes koko ajan jossain flunssassa, nyt ei ole pienintäkään flunssaa. Ennen karanteeneja oli nenänvuotoa yms.
Mun mielestä ihmiset vaikuttavat kaupassa rauhallisemmilta, kiireen tuntu on poissa. Liikenne on rauhoittunut paljon ja muutenkin tässä kaupungissa ainakin ihmiset vaikuttavat hyväntuulisemmilta.
 
vierailija
No nythän se sitten nähdään, että onko niillä ihmisen toimilla vaikutusta tähän globaaliin ilmastonmuutokseen. En sano että ei, enkä sano että on. Nyt se sitten jollain tavalla näkyy, tai on näkymättä.

Jos ilmastomittarit värähtävät selvästi parempaan suuntaan, niin ilmastohysteerikot saa todisteita asialleen. On perusteita vaatia puhtaampaa teollisuutta, uusille autoille verovähennyksiä ja lisää ydinvoimaa.

Jos ilmastomittarit taas eivät värähdä, niin trumpetistit saavat perustellusti dataa sen puolesta, ettei ihmisen toimilla ole suurta merkitystä. Eli vaikka koko maailma laitetaan pysähdyksiin ja ajetaan melkein konkurssiin, niin mikään ei kuitenkaan muutu. Eli miksi siis tehdä mitään...

Mielenkiinnolla jään odottamaan tuloksia. Paras voittakoon!
 
Ei, en edelleenkään kannata koko kansan eristämistä, vaan vain riskiryhmien. Mutta on tästä jotain iloakin ollut.

+ itsellä aamuheräämiset myöhentyneet, olin koko talven ennen tätä todella väsynyt
+ ollaan perheenä palattu perusasioiden äärelle, ja yhdessäoloon
+ ei tule käytyä turhia kauppareissuja
+ ilmasto taitaa maailmalla puhdistua?
+ baarit kiinni. Jospa prostituutiokin maailmalla ottais pohjakosketusta?
-Lapset viettää vieläkin enemmän aikaa pihalla. Mikä on mahtavaa.
-Kaupassa ei ole ruuhkaa.
-Saan tehdä töissä töitä täysin yksin, eikä tarvitse taistella parkkipaikoista.
-Mieheni on kotona opettamassa lapsia ja minä SAAN käydä töissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Marinin ja SDP:n suosio noussut ykköseksi, eli suuri hyöty.
Täytynee sanoa, että itse koen puoluekannat ja sen sellaiset asiat täysin yhdentekeviksi tässä kohtaa. Ensimmäistä kertaa koen, että tästä täytynee kaikkien selvitä yhdessä ja asettaa yhteinen hyvä itsensä edelle.

Haluan kuitenkin vielä muistuttaa, että nyt ollaan vasta annettu lupauksia. Todelliset koetinkivet ovat edessäpäin. Luulen, että siinä kohtaa yhteinen rintama murtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Reilu kuulausi vapaaehtoista eristäytymistä ja ei ole vielä vaikuttanut mitenkään/muuttanut normaalista mitään.
Liikutaan luonnossa...kuten ennenkin.
Kauppa asiat olen pitkään jo hoitanut nettikaupan ja kotiin kuljetuksen kautta.
Apteekkiasiat myös nettiaptteekista ja postitse kotiin tuotuna.
Lahjat yms. Myös aina vaan netistä ostanut ja kotiin tuotuna.
No se täs tietty on ainoana et face to face en ole kenenkään kanssa tässä koko aikana jutskaillut. Eli vaan puhelimes ja netis ja wa.
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
vierailija
Näköjöän edelleenkään jotkut eivät tajua, että tauti voi olla vaarallinen myös muille kuin ns. riskiryhmille. Seuratkaa jengi, mitä maailmalla tapahtuu! Nytkin Britanniassa menehtyi 13-vuotias poika, jolla ei ollut taustalla perussairauksia.
 
vierailija
Mies saa tehdä etätöitä, kehuu saavansa enemmän aikaiseksi kuin avokonttorissa työpaikalla.
Itse käyn töissä ja yritän vältellä ihmisiä, hankalaa, mutta onneksi ihmisiä on vähemmän liikkeellä. Olemme perheenä viettäneet enemmän aikaa yhdessä, minkä koen todella positiiviseksi. Olemme olleet yhdessä enemmän ulkona ja pelailleet enemmän lautapelejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Pysykää kotona!


 
vierailija
Mitä hyötyä sun mielestä on ollu koronaeristyksestä?
Ei, en edelleenkään kannata koko kansan eristämistä, vaan vain riskiryhmien. Mutta on tästä jotain iloakin ollut.

+ itsellä aamuheräämiset myöhentyneet, olin koko talven ennen tätä todella väsynyt
+ ollaan perheenä palattu perusasioiden äärelle, ja yhdessäoloon
+ ei tule käytyä turhia kauppareissuja
+ ilmasto taitaa maailmalla puhdistua?
+ baarit kiinni. Jospa prostituutiokin maailmalla ottais pohjakosketusta?
Tartuntamäärät on jo laskeneet, se hyöty.
HUS ym. ehtii täydentää hengityssuojain ym. varastojaan.
 

Yhteistyössä