Mitä ihmettä?

Olen 26vuotias mutta en ole aiemmin perehtynyt tähän aiheeseen... Muutama kuukausi sitten jätin mieheni kanssa ehkäisyn pois (keskeytettyä yhdyntää olemme siitä saakka harrastaneet) ja siitä asti ollut vaikka minkälaista rintojen kipuilua turvotusta ym oiretta, yleensä kierron puolesta välistä menkkoihin. Tämä kuukausi on ollut omituinen. Noin 4 päivää menkkojen jälkeen harrastettiin seksiä mies laukesi sisälleni, josta vain 2 päivää minulla nousi lämpö melkein 37 ja olin melkein sängyn pohjalla 2 päivää, väsytti, nukahtelin koko ajan ja oli kova päänsärky 24/7. Laitoin tämän flunssan piikkiin vaikka muita flunssan oireita ei ollut. Eihän raskaaksi tuleminen voi olla tuossa tilanteessa madollista, kun en usko oviksenkaan olleen vielä tuolloin?! Siitä muutama päivä epäilen oviksen tulleen koska halutti enemmän ja yhden päivän ajan oli ovislimaa, sinä päivänä harrastimme seksiä keskeytettynä. Sen jälkeen tissejä on poltellut koko ajan, olisikohan nyt dpo 5, on jatkuvasti nälkä, janottaa ja pissattaa, kiukuttaa. Onko nämä nyt niitä PMS oireita vai mitä ihmettä? Olen aika pihalla enkä jaksaisi tätä jännitystä, keho ei tunnu omalta pillereiden lopetuksen jälkeen.
 
Aikainen ovulointi on ihan mahdollista. Et maininnut kauanko kuukautiset kestivät, mutta hedelmällinen aika alkaa 5pv ennen ovulointia, johtuen siitä että siittiöt voivat pysyä hedelmöityskykyisinä 5vrk ajan. Joten jos kuukautiset olisivat kestäneet vaikkapa 6pv ja siihen laskee tuon 4pv jolloin teillä oli seksiä, niin siitä voi laskea vielä sen 5pv mahdollista hedelmöitysaikaa.

Itsellä näin esimerkkinä, oli viime kuussa aikainen ovulaatio. Kuukautiset loppuivat kp5 ja ovulaatio oli jo kp11.
Joillain ovulaatio voi olla jo kp9.

Ovuloinnin tapahduttua lämpö tekee nopean nousupiikin. Yksilöllistä miten ylös se nousee.

Toisaalta kroppasi voi olla vasta asettumassa uomiinsa ehkäisyn jälkeen ja PMS oireet voivat olla monenkirjavia ja todella voimakkaita.
Pelkistä oireista on vaikea sanoa, joten hankkisin testejä. Jos maltat, kannattaa odotella siihen kunnes oletettavasti kuukautiset on päivän myöhässä.:)
 
Minäkin uskon ovulaatioon liittyviin oireisiin. Tänään meni maha sekaisin aamulla ja maistui kuin veri suussa. Kauhun sekaisin tuntein silti pari viikkoa jännitystä! Palelua ja väsymystä ei ole.
 

Yhteistyössä