Mitä joululahjaksi nuorelle parille...

  • Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti
harmailija harmaana
Mä suosittelisin vaikka ravintolalahjakorttia, tai jotain hemmottelujuttuja :)
Tai sitten vaikka pyyhkeitä? tai ööh.. Joka tapauksessa, ei mitään turhaa krääsää ;) Kysele lähipiiriltä mistä ovat puhuneet?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja s:
hmm mitäs kaikkea mahollista niillä siis on? :) eikai sentään kaikkea mahdollista..
No ei kai sentään mutta kaikkea mitä mulle tulee mieleen...
Astioita on, samoin pyyhkeitä, liinavaatteita, tuikkukippoja, leffoja, musiikkia, Ainot ja Reinot jne.
 
no
Joko jotain helposti poiskulutettavaa, kuten just syömistä tai lahjakortteja, tai jos olet ihan varma pariskunnan mausta niin joku jo olemassa oleva tavara päivitettynä versiona. Esim. peruspussilakanoiden sijaan (puuvilla)satiinilakanat.

Mutta vain jos olet todella varma! Meillä on jo kaikki satiinia niin ei tarvita. Eikä muuten erityisesti yhtään pyyhettäkään. :D
 
vieras
Avaa tili ja talleta joka joulu ym. juhlapäivä muutama satanen, muutaman vuoden päästä voivat ostaa esim. jonkin tyylikkään design valaisimen tms. Rihkamaa, ruokaa ja juomaa saa kaupasta itsekin. Rahaa arastellaan suotta.
 
...
Ravintolailtaa tai herkkukoria kannatan.
Tai vaikka jonkun lehden vuosikerta? Leffaliput?
Teatteriliput? jos niillä on sauna, niin sinne jotain luksustuotteita;
tuoksuja, harjoja, pesukintaita, ihanaa saippuaa etc. ja saunaoluet tietty.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ravintolailtaa tai herkkukoria kannatan.
Tai vaikka jonkun lehden vuosikerta? Leffaliput?
Teatteriliput? jos niillä on sauna, niin sinne jotain luksustuotteita;
tuoksuja, harjoja, pesukintaita, ihanaa saippuaa etc. ja saunaoluet tietty.
Juuri tuli itsellekin mieleen lehtitilaus! Täytyy alkaa tutkiin mikä olis kiva.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:
Voi jestas minkä hintasia :D
No on, mutta ei sieltä tarvii ostaakaan koko repertuaaria :D Kuitenkin jotain sellaista, mitä ei joka marketista saa, ja mun mielestäni ihan sopivia just sellaiselle, jolla on jo kaikkea.

 
Mä kannustan tämmöisille "on jo kaikkea" ihmisille antamaan jotain elämystä. Jos ei oo paljon rahaa käytössä, niin anna vaikka lahjakortti leffailtaan sun kotona. Jos rahaa on enemmän, niin sit lahjakortti teatteriin tai jos on tosi paljon rahaa, niin pieni matkalahjakortti. Muuten matkalahjakortin ei tarvii olla kamalan isokaan - pienellä rahallakin pääsee vaikka piknikristeilylle... Mahdollisuuksia on :)
 

Yhteistyössä