mitä keräätte?

mä en sinänsä kerää mitään..joskus keräsin postiemerkkejä.nyt myin pois suurimman osan.vielä löytyy kyllä ahvenanmaan postareita keräilykansiossa.

samoin keräsinnuorempana pikku pulloja siis täysinäisiä ja ovat vieläkin korkkaamattomia...kaikkea ei uskaltais edes avata.vois haju olla kamala..no niistäkin olen ajatellut luopua mutta kerääkö niitä enää kukaan? nykyään vaikea saada noita mutta mä aion säilyttää vaan muutaman...

muut kai sitten avaan ja tyhjennän viemäriin ja heitän pullot pois=)=)

 
aikanaan keräsin postimerkkejä ja muutama tuhat niitä noissa kansioissa on. samoin keräsin postikortteja ja niitäkin " muutama" albumillinen.
Nyt pyritään ostelemaan maailmalta jääkaappimagneetteja ja sitten vastapainoksi vähän erilaisempia matkamuistoja, muutamia soittimia on ja sitä keräilyä voisi jatkaa jos vaan matkalaukussa sen verran tilaa kotimatkalla. tenavat ostaa torneja ja muita pienoismalleja rakennuksista ja "maamerkeistä" tyyliin eiffel torni, London eye jne.
 
Mä olen vastikään hurahtanut keräilemään vanhoja Arabian astioita, ja muitakin kauniita astioita/esineitä. Tykkään myös keräillä meriaiheisia esineitä sisustukseen. Lähinnä vois kysyä mitä "et kerää" mun kohdalla :whistle: En raaski heitellä edes pahvilaatikoita pois, jos mulle tulee visio että "tolle vois olla käyttöä" hihih, kerään siis materiaalia askarteluihin sun muutenkin B)
 
Mä keräilin muksuna postimerkkejä ja kiiltokuvia, joista kumpaisiakin vielä tallella muutama kansio.
Näin aikuisiällä olen sitten innostunut keräämään pehmo tiikereitä.. =) Ja niitäkin kirpputoreilta ym mistä suht halvalla saa.
 

Yhteistyössä